quote:
Is dat zo?quote:
Na deze twee weken mag ik twee vol gaan werken. Maar dan komen er twee weken dat ik maar alleen maandag hoef (vanwege kerst/oud en nieuw). En die week erna is al mijn laatste week als ik het zo bekijkquote:Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt een stuk beter dan mijn planning. Alleen vandaag heb ik al een vergadering die om 6uur begint straks
Ja, want van uitstel komt afstel, je ziet wel hoe het hier gaatquote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Na deze twee weken mag ik twee vol gaan werken. Maar dan komen er twee weken dat ik maar alleen maandag hoef (vanwege kerst/oud en nieuw). En die week erna is al mijn laatste week als ik het zo bekijk![]()
Niet slecht dusAlleen mag ik eigenlijk dan ook wel eens wat meer aan mijn stageopdracht gaan doen
![]()
Ach, wat doe ik nu eenmaal op zo'n dag.... Weinigquote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Damn man.... kon je dan niet regelen dat je later kon beginnen? Arme jij!
Herkenbaar maar niks om op maandag mee te beginnenquote:Op maandag 26 november 2007 10:25 schreef JeroenV het volgende:
Niet slecht dusAlleen mag ik eigenlijk dan ook wel eens wat meer aan mijn stageopdracht gaan doen
![]()
Ik heb opzich wel redelijk wat gedaan al. Alleen nu wordt het steeds drukker en ik krijg steeds meer kleine kutklusjes waardoor ik niet meer aan mijn opdracht kom.quote:Op maandag 26 november 2007 10:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, want van uitstel komt afstel, je ziet wel hoe het hier gaat
Ja ok, maar dat zijn wel lange dagen danquote:Op maandag 26 november 2007 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, wat doe ik nu eenmaal op zo'n dag.... Weinig, dus dan kan zo'n meeting er wel bij
Dus je gaat m ook nog niet vertellen dat jij het verslag voor jezelf hebt gemaakt?quote:Op maandag 26 november 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn wel lange dagen dan
Zeker voor een stagair
En voor de 'insiders': collega heeft nog niks door, en is dus nog nergens mee bezig. Ja, zijn sudoku's
Een beetje goede wil tonen kan geen kwaad hehquote:Op maandag 26 november 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn wel lange dagen dan
Zeker voor een stagair
Ja, week is zomaar om hoorquote:
Ja, en het gaat weer een dik weekend wordenquote:
probeer maar eens een stageverslag te maken danquote:Op maandag 26 november 2007 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, week is zomaar om hoor
Net vorige week een 60 pagina's tellend verslag afgeleverd, dus deze mag je zelf even doen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
probeer maar eens een stageverslag te maken dan![]()
Uitdagingen!quote:Op maandag 26 november 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net vorige week een 60 pagina's tellend verslag afgeleverd, dus deze mag je zelf even doen.
En tevens heb ik jou stage niet gedaan, dus word nog moeilijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |