abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 november 2007 @ 10:44:41 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54755554
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat dus, als bondscoach ben je verantwoordelijk voor alles wat je team laat zien.
Geen enkele coach zal het dan dus beter doen dan MvB omdat er een aantal behoorlijke beperkingen zitten in het materiaal waar iedere coach uit kan kiezen.
quote:

[..]

Dus als je viermaal met slechts 1-0 wint van landen als Albanië, Luxemburg en Slovenië, heb je het gewoon slecht gedaan. De cijfers van Marco van Basten als bondscoach zijn geweldig, maar de manier waarop deze tot stand zijn gekomen, gebruik ik in mijn oordeel over de huidige staat van Oranje. De cijfers zijn namelijk nogal vertekend, deze doen vermoeden dat het allemaal perfect gaat met Oranje, maar dat is niet het geval. Van Basten heeft nog altijd géén team op de rails dat kan presteren op het EK, we hebben al verschrikkelijk veel moeite met C-landen, tegen echte toplanden zijn we kansloos. De cijfers zijn goed, prima. Maar biedt dit enig aanknopingspunt? Het dramatische spel en het geluk dat we nodig hebben om überhaupt van Albanië, Luxemburg en Slovenië te winnen zegt wel wat, veel meer dan dat geweldige winstprecentage waar Tennessee zich op aftrekt.
Dit geldt voor alle landen die zich gekwalificeerd hebben, dus ook voor Nederland. Daarnaast weet je helemaal niet of MvB wel of geen team heeft dat op het EK kan presteren (zie Duitsland op het WK en in de verbereiding). Dat neem jij aan. Het zou kunnen, maar in hoeverre dat aan MvB ligt of aan enige beperkingen in het materiaal is de vraag. De spelers van het Nederlands elftal worden aardig overschat imho. Bedenk bijvoorbeeld dat van alle spelers waar MvB uit kan kiezen volgens mij alleen Gio, VdSar en Kromkamp het vorig seizoen met hun club team kampioen zijn geworden (Seedorf dan nog wel CL winnaar, maar in de competitie was het weinig).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54755604
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:44 schreef Doc het volgende:

[..]

De spelers van het Nederlands elftal worden aardig overschat imho. Bedenk bijvoorbeeld dat van alle spelers waar MvB uit kan kiezen volgens mij alleen Gio, VdSar en Kromkamp het vorig seizoen met hun club team kampioen zijn geworden (Seedorf dan nog wel CL winnaar, maar in de competitie was het weinig).
Ik zie het verband niet zo in deze uitspraak.
Je vergeet trouwens Ruud van Nistelrooy en Gio is geen kampioen geworden.
pi_54755707
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:00 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik ben niet anti Van Basten hoor, gewoon neutraal. Zeg bijvoorbeeld ook nergens dat hij ontslagen moet worden. Ik vind het prima dat we winnen, ook al is het maar met 1-0. Het baat me alleen zorgen dat van landen als Luxemburg slechts met 1-0 gewonnen wordt. Daardoor vervliegt mijn hoop op een goed resultaat op het EK . Want wat als je speelt tegen Duitsland, Portugal en Italië, in deze vorm en met deze lage productiviteit?
Laten we hopen dat dat tijdelijk van aard is en de zeer goede verdediging niet (met Frankrijk de minste doelpunten tegen in de kwalificatie).
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54755787
quote:
... waar Tennessee zich op aftrekt.
???
pi_54755811
In het buitenland lachen ze ons vierkant uit. Ik liet laatst een Duitse collega wat Nederlandse kranten zien over Oranje en Van Basten. Hij vroeg zich af of wij helemaal gek (total verrückt) waren. Bijna alles winnen en toch zo buitensporig kritisch.

Ik wil daarom de Van Basten Bashers vragen te stoppen met hun acties want zij maken Nederland compleet belachelijk in Europa en daarbuiten.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54755841
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef Bakf het volgende:
In het buitenland lachen ze ons vierkant uit. Ik liet laatst een Duitse collega wat Nederlandse kranten zien over Oranje en Van Basten. Hij vroeg zich af of wij helemaal gek (total verrückt) waren. Bijna alles winnen en toch zo buitensporig kritisch.

Ik wil daarom de Van Basten Bashers vragen te stoppen met hun acties want zij maken Nederland compleet belachelijk in Europa en daarbuiten.
Dat vinden ze toch alleen maar prachtig? Hoe meer aandacht je een trol geeft hoe leuker het is en als er zelfs in het buitenland aandacht voor komt dan is het helemáál feest...
pi_54755865
Hee Montana, ik mag zeker niet die PM's posten die je me af en toe stuurt, of wel?
  woensdag 21 november 2007 @ 11:04:45 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54755892
Nog twee vragen die toevallig in mij opkwamen:

Wat als alleen de nummer één zich rechtstreeks plaatst en de nummer twee play-offs moest spelen?

Wat als wij ingedeeld waren met Polen/Finland, Turkije/Noorwegen, Tsjechië/Ierland, Kroatie/Rusland of Zweden/Denemarken/Noord-Ierland?

Op zich best gelukkig dat wij gekoppeld werden aan Roemenië/Bulgarije en dat ook de nummer twee zich rechtstreeks plaatste voor het EK.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 21 november 2007 @ 11:06:33 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54755937
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:03 schreef Tennessee het volgende:
Hee Montana, ik mag zeker niet die PM's posten die je me af en toe stuurt, of wel?
Volgens mij is dat verboden, ja. Maar kwetsend ben ik niet in PM's toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54755946
Als telt niet.

Volgens mij hebben we al vaker play-offs moeten spelen in de kwalificatie de laatste 2x keer.
pi_54755957
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:

Wat als alleen de nummer één zich rechtstreeks plaatst en de nummer twee play-offs moest spelen?

Wat als wij ingedeeld waren met Polen/Finland, Turkije/Noorwegen, Tsjechië/Ierland, Kroatie/Rusland of Zweden/Denemarken/Noord-Ierland?

Op zich best gelukkig dat wij gekoppeld werden aan Roemenië/Bulgarije en dat ook de nummer twee zich rechtstreeks plaatste voor het EK.
Als mijn tante een piemel had was het mijn oom. Als een bal op de paal erin had gegaan was het een doelpunt. Etc etc etc.
pi_54755992
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:

Nou, wat dan? Dan moesten de nummers 2 play-offs spelen, en dan?
quote:
Nou, wat dan? Dan hadden we in een andere groep gezeten, dus?
quote:
probeer nou voor de grap 's een keer wat te posten dat niét over geluk gaat...
pi_54756015
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Volgens mij is dat verboden, ja. Maar kwetsend ben ik niet in PM's toch?
het is niet verboden als jij er toestemming voor geeft lijkt me... nee, je bent dán inderdaad juist het tegenovergestelde van kwetsend en dat leek me interessant óók eens te laten zien...
  woensdag 21 november 2007 @ 11:12:10 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54756056
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dan was Nederland nog niet geplaatst voor het EK.

Maar goed, zoals gezegd hebben we niets aan als.
quote:
[..]

Dan hadden we wat meer tegenstand gehad en hadden we ons misschien niet eens geplaatst.

quote:
[..]

OK, ik probeer het:

Sinds de aanstelling van Marco van Basten wordt er heel weinig gescoord en is het spel niet om aan te zien.

Zo goed?
pi_54756066
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hij bedoelt dat we dan het EK waarschijnlijk niet zouden halen.

Dat haal ik er zelfs nog uit, en ik volg de discussie niet eens.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54756095
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
....

Sinds de aanstelling van Marco van Basten wordt er heel weinig gescoord en is het spel niet om aan te zien.

Zo goed?
Heel weinig zou ik niet zeggen maar relatief weinig ben ik met je eens. Dat het spel niet om aan te zien is niet, en aangezien jij de wedstrijden niet meer bekijkt geloof ik, ben ik wel benieuwd waar je die uitspraak op baseert...
  woensdag 21 november 2007 @ 11:15:00 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54756113
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:10 schreef Tennessee het volgende:

[..]

het is niet verboden als jij er toestemming voor geeft lijkt me... nee, je bent dán inderdaad juist het tegenovergestelde van kwetsend en dat leek me interessant óók eens te laten zien...
Laat die PM's maar gewoon privé, heeft geen nut om de inhoud daarvan te plaatsen.

Maar als ik mij goed herinner heb ik weleens bruikbare tips gegeven en ben ik verre van kwetsend.
pi_54756154
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat we dan het EK waarschijnlijk niet zouden halen.

Dat haal ik er zelfs nog uit, en ik volg de discussie niet eens.
Misschien dat als je de discussie wél zou volgen ipv steeds maar domme oneliners er tussen te gooien, dat je dan misschien zou begrijpen dat je het dus niet begrijpt, maar ja, das ook een "als" he...
pi_54756162
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Heel weinig zou ik niet zeggen maar relatief weinig ben ik met je eens. Dat het spel niet om aan te zien is niet, en aangezien jij de wedstrijden niet meer bekijkt geloof ik, ben ik wel benieuwd waar je die uitspraak op baseert...
Heel veel mensen vinden het spel niet leuk om te zien. Voetbal blijft amusement en de laatste wedstrijden worden we niet echt vermaakt. Daarvoor moeten doelpunten vallen, dat is de enige manier .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54756187
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:

Laat die PM's maar gewoon privé, heeft geen nut om de inhoud daarvan te plaatsen.

Maar als ik mij goed herinner heb ik weleens bruikbare tips gegeven en ben ik verre van kwetsend.
Hmm, vraag me wel af waarom je die pm's niet publiek wil hebben, bang voor "imagoschade"?
pi_54756222
Zullen we stoppen met het hebben over het openbaar maken van PM's? Doe dat lekker via PM .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54756227
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:18 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hmm, vraag me wel af waarom je die pm's niet publiek wil hebben, bang voor "imagoschade"?
Mag sowieso niet, staat in de Policy.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54756230
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heel veel mensen vinden het spel niet leuk om te zien. Voetbal blijft amusement en de laatste wedstrijden worden we niet echt vermaakt. Daarvoor moeten doelpunten vallen, dat is de enige manier .
Wat was er nou qua amusement mis met de eerste helft tegen Luxemburg zaterdag? Volgens mij helemaal niets, behalve dat er niet minstens 5 wél invlogen...
pi_54756239
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan was Nederland nog niet geplaatst voor het EK.

Advocaat had ook play-offs nodig, waarbij ze de eerste wedstrijd nog verloren! Dus zo erg is het niet eens.
quote:
[..]

Dan hadden we wat meer tegenstand gehad en hadden we ons misschien niet eens geplaatst.

Misschien wel!
quote:
[..]

OK, ik probeer het:

Zo goed?
Er wordt weinig gescoord, maar er wordt ook weinig weggegeven en tegen gekregen. Het spel is bij vlagen redelijk, maar vaak onder de maat. Desondanks werden er 85 schoten op doel afgevuurd, 69 schoten naast en 78 corners gecreëerd. Zou de tactiek dan gewoon in orde zijn en ligt het aan de ongelukkigheid of gebrek aan kwaliteit in de afwerking?
pi_54756240
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:20 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Wat was er nou qua amusement mis met de eerste helft tegen Luxemburg zaterdag? Volgens mij helemaal niets, behalve dat er niet minstens 5 wél invlogen...
Veel. Ik heb geen 2 goed opgebouwde aanvallen gezien.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:22:13 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54756283
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

In de aanloop naar het WK ben ik gestopt met het kijken van de kwalificatiewedstrijden, puur omdat ik keer op keer weer teleurgesteld werd en ik me achteraf afvroeg waarom ik die twee uur heb uitgezeten.

Kort na het WK begon deze topicreeks en ben ik de wedstrijden weer gaan kijken, puur vanwege het feit dat ik niet vond dat ik kan oordelen op wedstrijden die ik niet zie.

Afgelopen zaterdag heb ik de wedstrijd gemist, aangezien ik een bruiloft bezocht. Er was geen groot scherm geregeld, waardoor ik per sms op de hoogte werd gehouden. Later heb ik de wedstrijd online terugezien, net als jij.
pi_54756290
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Veel. Ik heb geen 2 goed opgebouwde aanvallen gezien.
kan je me een voorbeeld geven van een goed opgebouwde aanval als er 9 tegenstanders in of op de rand van hun eigen strafschopgebied staan?
pi_54756300
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er wordt weinig gescoord, maar er wordt ook weinig weggegeven en tegen gekregen. Het spel is bij vlagen redelijk, maar vaak onder de maat. Desondanks werden er 85 schoten op doel afgevuurd, 69 schoten naast en 78 corners gecreëerd. Zou de tactiek dan gewoon in orde zijn en ligt het aan de ongelukkigheid of gebrek aan kwaliteit in de afwerking?
Misschien trek je wat te snel een conclusie. Want hoeveel van die schoten komen daadwerkelijk voort uit kansen? Ik heb namelijk nogal vaak gezien dat mensen zich vastliepen en dan maar gingen schieten uit kansloze positie bijvoorbeeld. Als je die cijfertjes eruit filtert, blijft er iets heel anders over denk ik.
pi_54756314
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In de aanloop naar het WK ben ik gestopt met het kijken van de kwalificatiewedstrijden, puur omdat ik keer op keer weer teleurgesteld werd en ik me achteraf afvroeg waarom ik die twee uur heb uitgezeten.

Kort na het WK begon deze topicreeks en ben ik de wedstrijden weer gaan kijken, puur vanwege het feit dat ik niet vond dat ik kan oordelen op wedstrijden die ik niet zie.

Afgelopen zaterdag heb ik de wedstrijd gemist, aangezien ik een bruiloft bezocht. Er was geen groot scherm geregeld, waardoor ik per sms op de hoogte werd gehouden. Later heb ik de wedstrijd online terugezien, net als jij.
mooi, dan kan je me vast wel uitleggen wat er nou volgens jou onaantrekkelijk was in het Nederlandse spel zaterdag...
pi_54756321
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kan je me een voorbeeld geven van een goed opgebouwde aanval als er 9 tegenstanders in of op de rand van hun eigen strafschopgebied staan?
Jahoor. Goed, kort combinatiespel met strakke passes in de voeten van een medespeler, of een mannetje passeren aan de zijkant en een crossball. Of een steekball en een goede loopactie.

Maar Oranje verzandde in afstandsschoten en voorzetten vanaf halverwege de helft van de tegenstander.
pi_54756330
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Misschien trek je wat te snel een conclusie. Want hoeveel van die schoten komen daadwerkelijk voort uit kansen? Ik heb namelijk nogal vaak gezien dat mensen zich vastliepen en dan maar gingen schieten uit kansloze positie bijvoorbeeld. Als je die cijfertjes eruit filtert, blijft er iets heel anders over denk ik.
moet ik dan een wedstrijdlog uit gaan schrijven of zo?
pi_54756352
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

moet ik dan een wedstrijdlog uit gaan schrijven of zo?
Ja, doe maar eens. Ik wil wel weten hoe jij die wedstrijd beleefd hebt.
pi_54756367
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:

Goed, kort combinatiespel met strakke passes in de voeten van een medespeler, of een mannetje passeren aan de zijkant en een crossball. Of een steekball en een goede loopactie.

Maar Oranje verzandde in afstandsschoten en voorzetten vanaf halverwege de helft van de tegenstander.
Weet je zeker dat je niet per ongeluk naar de verkeerde wedstrijd hebt gekeken? Je wil dus écht een wedstrijdlog?
pi_54756386
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nou ja. Schoten op goal zijn schoten die wanneer de keeper er niet gestaan had in de goal waren gevlogen. Maar het valt verder behoorlijk te nuanceren uiteraard.

Het aantal mogelijk gecreëerde corners is natuurlijk wel een eikpunt. Als je 78 corners weet te krijgen, dan zou er op niveau van Oranje toch wel minimaal 1 op de 7 of 8 in mogen gaan wat mij betreft. Dus dat ligt gewoon aan de kwaliteit en invulling van de spelers.
pi_54756388
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet per ongeluk naar de verkeerde wedstrijd hebt gekeken? Je wil dus écht een wedstrijdlog?
Ik denk dat jij per ongeluk naar de verkeerde wedstrijd hebt gekeken.

Ik wil echt een wedstrijdlog ja.

En doe maar rustig aan, ik heb alle tijd.
pi_54756404
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:25 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, doe maar eens. Ik wil wel weten hoe jij die wedstrijd beleefd hebt.
ja, ik ben ook nog zo heeeel erg gemotiveerd om een hoop moeite voor je te doen en tijd in mijn antwoorden te stoppen met al die leuke response die ik hier krijg....

maar goed, jij je zin, dat wordt dan alleen wél vanavond
pi_54756405
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou ja. Schoten op goal zijn schoten die wanneer de keeper er niet gestaan had in de goal waren gevlogen. Maar het valt verder behoorlijk te nuanceren uiteraard.

Het aantal mogelijk gecreëerde corners is natuurlijk wel een eikpunt. Als je 78 corners weet te krijgen, dan zou er op niveau van Oranje toch wel minimaal 1 op de 7 of 8 in mogen gaan wat mij betreft. Dus dat ligt gewoon aan de kwaliteit en invulling van de spelers.
Klopt. Met die corners gaat er inderdaad iets mis. Maar dat heeft denk ik ook met lengte te maken, want die is er eigenlijk niet echt.
pi_54756414
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

mooi, dan kan je me vast wel uitleggen wat er nou volgens jou onaantrekkelijk was in het Nederlandse spel zaterdag...

heb je achterstevoren in je stoel gezeten ofzo....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54756445
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:27 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ja, ik ben ook nog zo heeeel erg gemotiveerd om een hoop moeite voor je te doen en tijd in mijn antwoorden te stoppen met al die leuke response die ik hier krijg....

maar goed, jij je zin, dat wordt dan alleen wél vanavond
Alsof wij nog gemotiveerd zijn. Jij snapt niks van wat we zeggen. Al 15 topics lang.

"Hoe bedoel je dit?" "Hoe bedoel je dat?" "Leg eens uit..."
pi_54756459
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

heb je achterstevoren in je stoel gezeten ofzo....
Ik denk dat ie de Ned-Lux van 1996 heeft gezien.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:29:17 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54756470
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Echt uitgespeelde aanvallen blijven uit, er wordt snelheid gemist en er wordt slecht afgewerkt. Na ruim drie jaar lijkt het nog steeds alsof er gewoon maar elf man op het veld is gezet, zonder enige voorbereiding en opdracht.
pi_54756598
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Corners die Sneijder neem bij oranje, zijn steevast te laag of te kort en worden door een tegenstander zeer eenvoudig weggewerkt. Maar ik geloof niet dat Sneijder te weinig kwaliteit heeft om een goede corner te nemen, ik snap alleen niet waarom hij het niet laat zien.
pi_54756617
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alsof wij nog gemotiveerd zijn. ...
nou, aan het enthousiasme waarmee jullie elke keer binnen een seconde of drie de TT en OP hergebruiken als er nieuw deel is te zien zijn jullie supergemotiveerd en raken jullie door mij alleen maar gemotiveerder... Misschien moet ik maar eens aan een carriere als trainer gaan denken met mijn motivational skills...
pi_54756645
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat ie de Ned-Lux van 1996 heeft gezien.
en ik denk dat jij op school erg gepest bent of zo, dat je je nu hier zo gedraagt... wat een ***puber ben jij zeg....
pi_54756683
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:34 schreef DRD het volgende:

[..]

Corners die Sneijder neem bij oranje, zijn steevast te laag of te kort en worden door een tegenstander zeer eenvoudig weggewerkt. Maar ik geloof niet dat Sneijder te weinig kwaliteit heeft om een goede corner te nemen, ik snap alleen niet waarom hij het niet laat zien.
Bij Ajax zijn waren de goede corners van Sneijder ook op 1 hand te tellen. Ik snap ook echt niet dat iemand met toch zo'n goede trap die bal niet ergens hoog tussen de 5m en 11m kan krijgen voor de goal. Train desnoods twee uurtjes extra op die bal. Bij ons in de 6de klasse reserve komen ze vaak beter voor.

Want als je genoeg corners krijgt - wat NL dus zeker krijgt, kan je daar echt wel een extra wapen van maken of minimaal grote kansen uit creëren.
pi_54756706
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:35 schreef Tennessee het volgende:

[..]

nou, aan het enthousiasme waarmee jullie elke keer binnen een seconde of drie de TT en OP hergebruiken als er nieuw deel is te zien zijn jullie supergemotiveerd en raken jullie door mij alleen maar gemotiveerder... Misschien moet ik maar eens aan een carriere als trainer gaan denken met mijn motivational skills...
Ik zou eerder gewoon ergens diep in een hoekje weggestopt gaan zitten zonder internet.
pi_54756755
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zou eerder gewoon ergens diep in een hoekje weggestopt gaan zitten zonder internet.
waarom dan precies?
pi_54757001
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bij Ajax zijn waren de goede corners van Sneijder ook op 1 hand te tellen. Ik snap ook echt niet dat iemand met toch zo'n goede trap die bal niet ergens hoog tussen de 5m en 11m kan krijgen voor de goal. Train desnoods twee uurtjes extra op die bal. Bij ons in de 6de klasse reserve komen ze vaak beter voor.

Want als je genoeg corners krijgt - wat NL dus zeker krijgt, kan je daar echt wel een extra wapen van maken of minimaal grote kansen uit creëren.
Zeker als je 7 / 8 corners per wedstrijd krijgt, is het een gigantisch wapen. Meeste doelpunten vallen toch nog altijd uit dode spelmomenten?

Enige wat ik bij Sneijder kan bedenken, is dat hij ze echt probeert te plaatsen, dus precies op iemand's hoofd mikken die in komt lopen. Het zou zelfs gevaarlijker zijn als hij ze (op mijn manier) gewoon hoog richting de middenstip schiet en de aanvallers zorgen er maar voor dat ze er tegenaan lopen. Op amateurniveau werkt dat nog altijd prima
pi_54757102
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Echt uitgespeelde aanvallen blijven uit, er wordt snelheid gemist en er wordt slecht afgewerkt. Na ruim drie jaar lijkt het nog steeds alsof er gewoon maar elf man op het veld is gezet, zonder enige voorbereiding en opdracht.
ik was even op zoek naar een uitgebreid verslag op internet maar kan het niet vinden, ik zal er zelf een maken en dan verder hier op reageren...
pi_54757256
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:36 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en ik denk dat jij op school erg gepest bent of zo, dat je je nu hier zo gedraagt... wat een ***puber ben jij zeg....
en ik denk dat jij op school/werk/internet erg gepest bent of zo, dat je je nu hier zo gedraagt... wat een ***midlifecrisis-persoon ben jij zeg....

Maar ik moet wel een beetje huilen hoor, als je zulke dingen tegen me zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')