Je hebt nog 12 uur om er iets moois van te maken...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
Geen creativiteit.
Maaaar het nummer klopt.
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelfquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom was je zo stil?
Gaat dit een 12 uur's SC worden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt nog 12 uur om er iets moois van te maken...
Donderdag was het toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelf![]()
Staan er cowboys in?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelf![]()
Woensdagquote:
Woensdag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is veulen jarig donderdag?
Ik ben dol op verjaardagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:19 schreef ppi het volgende:
Ben je een uitbundig verjaardagvierder of vind je het allemaal wel snel oké met die hele heisa d'r omheen ?
Nou zeg...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou, laat mij dan maar gaan slapen. Bis Später!
Klinkt goed en vrolijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op verjaardagen![]()
<KNIP>
. Die modder vond ik een week later nog terug.
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
Joh...over een paar uur ben ik weer wakker...![]()
![]()
Onvergetelijk, vooral door de afgrijselijke foto's.quote:
Nu rust na een avond met afwas, een gewone was en wat kluswerk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onvergetelijk, vooral door de afgrijselijke foto's.
Hoe ist met ppi?
En dat is alles of heb je al veel vervangen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
Nu rust na een avond met afwas, een gewone was en wat kluswerk.
Net wat gegeten en moe.
Morgenmiddag even zien of ik het autootje APK klaar kan krijgen.
Veiligheidsgordel moet vervangen worden.
Heb een exemplaar van de sloop.
Sinds wanneer noem jij mij 'het autootje'quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem jij mij 'het autootje'
Aaah, please, noem mij nog één keer 'het autootje'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:51 schreef ppi het volgende:
Sinds nooit.
En zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren...
eeeum, de veiligheidsgordel was van de sloop....quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat is alles of heb je al veel vervangen?
Goed sloopauto'tje was dat dan nog.
Zalfjes helpenquote:Winterhanden hebben is trouwens behoorlijk klote![]()
Had ik het weer helemaal verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:53 schreef ppi het volgende:
eeeum, de veiligheidsgordel was van de sloop....
Niet de auto...
Die was verder goed...., op de veiligheidsgordel na.
[..]
Zalfjes helpen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Aaah, please, noem mij nog één keer 'het autootje'.![]()
Hihihèhee, ik noemde APK idd het autootje..quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had ik het weer helemaal verkeerd begrepen![]()
YES, YEES, YEEEES!quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:58 schreef ppi het volgende:
Of ik het autootje APK klaar kan krijgen.
Ik ben een beetje aan het sufmutsen vanavondquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
Ik dacht het is dat of je probeerd me voor aap te zetten![]()
Steek de matras niet in brand hequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:02 schreef APK het volgende:
YES, YEES, YEEEES!
Oemph.....
Heeft iemand een vuurtje?
Ik las surfmutsenquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het sufmutsen vanavond![]()
Sinds wanneer refereer jij aan vrouwen als 'matrassen'quote:
Lig jij op je vrouw te roken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:08 schreef APK het volgende:
Sinds wanneer refereer jij aan vrouwen als 'matrassen'
Beetje respect aub.![]()
Euh, why notquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
Lig jij op je vrouw te roken?
Klinkt niet helemaal goed![]()
Die vlammenwerper was lichtelijk overdreven, niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:13 schreef ppi het volgende:
Wie wou er een vuurtje dan, kan ik het helpen dat alles gelijk in de hens gaat...
Ik laat me altijd meeslepen en loop dan het risico over the top te gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Die vlammenwerper was lichtelijk overdreven, niet?![]()
Waaromquote:
Die aardappel op het strand, ben jij dat of is dat Veulen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:18 schreef ppi het volgende:
Als goedmakertje gaan we samen met Veulen een ijsje eten bij Ed..
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die aardappel op het strand, ben jij dat of is dat Veulen?![]()
Ik doe niet aan strandliggen dus zal het Veulen wel zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die aardappel op het strand, ben jij dat of is dat Veulen?![]()
Nee?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Zit je weer in een identiteitscrisis ?
Kloptquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Waarom
Ik stop regelmatig tijdens de copulatie om even bij te schenken en een hijs te nemen.
Jij bent zeker ook zoiemand die elke keer als ze naar het toilet is geweest haar handen gaat wassen.
Duhquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee?
Ian_Nick aangemeld op de laptop
Neo_Skorrem aangemeld op de pc.
Yup, maar als ik mijn aftandse lijf straks weer naar de bank sleep heb ik geen zin om me daar weer aan te moeten meldenquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh
Je kan toch maar op 1 tegelijk tiepen..
Dus roken in bed inplaats van zoenen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Heb nou 's goeie seks!
Roken, neuken, zuipen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus roken in bed inplaats van zoenen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup, maar als ik mijn aftandse lijf straks weer naar de bank sleep heb ik geen zin om me daar weer aan te moeten melden![]()
Wat heb je weer een mooie sig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is veel erger als je vrouw in bed begint te roken, dan wordt het hoog tijd voor glijmiddel
Toch dramatisch dat ik 2/3 daarvan niet van plan ben om ooit in me bed te gaan doen.quote:
Geef mij 24 uur.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je weer een mooie sig.![]()
Weet jij een mooier Nederlands woord voor 'vrouwenhater'
Dat is jammer, want neuken in bed is wel het allersaaist.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch dramatisch dat ik 2/3 daarvan niet van plan ben om ooit in me bed te gaan doen.![]()
Ik heb het over roken en zuipen
Eten.quote:
Dan kun je beter je doos goed wassen, dan hoef je na de toiletgang je handen niet meer te wassen.quote:
Kijk dat klink al een stuk beterquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:33 schreef ppi het volgende:
Eten.
Backgammon spelen.
Schaken, en dan weer vooraan beginnen of gewoon lekker gaan liggen maffen..
Ja lekker onzinnig he.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:34 schreef APK het volgende:
Dan kun je beter je doos goed wassen, dan hoef je na de toiletgang je handen niet meer te wassen.
En weet je wat het ergste is?
Nadat je je handen hebt gewassen moet je weer het slot van het toilet en de deur aanraken.![]()
Of gewoon een plastic zak over je hoofd, dan ben je in no time van alles af.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon plastic handschoentjes aan doen. Al die vieze bacteriën bah![]()
Dies niet grappigquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:38 schreef APK het volgende:
Of gewoon een plastic zak over je hoofd, dan ben je in no time van alles af.![]()
Het ideale gewicht voor een vrouw:quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon een plastic zak over je hoofd, dan ben je in no time van alles af.![]()
Nope, heb ook maar 2x in me leven alcohol gedronken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:39 schreef ppi het volgende:
Ben je wel eens dronken geweest ?
Ik was al bang dat je jezelf grappig ging ging noemenquote:
Maar ehm, je hebt toch wel érgens een leuke kant?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nope, heb ook maar 2x in me leven alcohol gedronken.
1x toen ik heel klein was. Stiekem een slok bier van me opa in de keuken. Was niks en ik was ruim een dag ziek.
Later een keer op oudjaar... Was niet grappig zo misselijk en ziek dat ik werd daarvan.
Voor mij geen alcohol meer![]()
Sorry, jij bent de overtreffende trap.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
Ik was al bang dat je jezelf grappig ging ging noemen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nope, heb ook maar 2x in me leven alcohol gedronken.
1x toen ik heel klein was. Stiekem een slok bier van me opa in de keuken. Was niks en ik was ruim een dag ziek.
Later een keer op oudjaar... Was niet grappig zo misselijk en ziek dat ik werd daarvan.
Voor mij geen alcohol meer![]()
Voor een man. Hmm lastig...quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, je hebt toch wel érgens een leuke kant?![]()
Klopt, ik kan beter tegen drugs dan tegen drankquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef ppi het volgende:
Normaal wordt je pas ziek na een krat bier - de echte zuipers dan .....
Maar je had het geloof eerder al wel eens genoemd dat je slecht alcohol verdroeg.
Huh, tieten doorgestreeptquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor een man. Hmm lastig...
Bier
Tieten
Roken
Koken
Niet winkelen
Sex
Voetbal kijken
Auto's
Niet kletsen
Het is niet veel he![]()
gelukkig voor jullie mannen hoef ik niet percee een man![]()
Naja ik heb ze wel, maar ik vind ze van mezelf niet erg mooiquote:
Neem nog een vitamine C tablet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik kan beter tegen drugs dan tegen drank![]()
Ah, paddo's-heroine-speed-coke-xtc-weed-lsd enzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik kan beter tegen drugs dan tegen drank![]()
Laat je door dit alles niet weerhouden om het toch eens te proberen......quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor een man. Hmm lastig...
Bier
Tieten
Roken
Koken
Niet winkelen
Sex
Voetbal kijken
Auto's
Niet kletsen
Het is niet veel he![]()
gelukkig voor jullie mannen hoef ik niet percee een man![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja ik heb ze wel, maar ik vind ze van mezelf niet erg mooi![]()
Mooi is niet zo belangrijk, als het maar werkt........quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja ik heb ze wel, maar ik vind ze van mezelf niet erg mooi![]()
Doe even overdrijven, gewone jointjes waren ooit al lekker zat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:55 schreef ppi het volgende:
Ah, paddo's-heroine-speed-coke-xtc-weed-lsd enzo![]()
Een handenwasneurose geld als een halve verslavingquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe even overdrijven, gewone jointjes waren ooit al lekker zat.
Maar tegenwoordig ben ik hardstikke braaf.
Ik moet een verslaving![]()
Nog een keer mannen proberen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat je door dit alles niet weerhouden om het toch eens te proberen......
Een halvequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:59 schreef ppi het volgende:
Een handenwasneurose geld als een halve verslaving![]()
Ja slaap lekker, ik brei er ook een eind anquote:Op dinsdag 20 november 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een halve![]()
Maar goed, ik ga een tukkie doen.
Slaap lekker heren.
Ik zie de asbak niet meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* loopt een rondje, sluit ramen en deuren en doet het licht uit.....
Om het gepeupel op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Brian er nog inzit????
da's een flinke kast dan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef APK het volgende:
[..]
Om het gepeupel op de kast te krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=JoAGML-eed4&feature=relatedquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb mijn oppasbuurmeisje-terrorist weer over de vloer![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JoAGML-eed4&feature=related
Om te laten kalmeren
Hoi Buuf, dit is sowieso een nummer om lekker hard te zetten, laat die kleine alvast wennen aan goeie muziek!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik dit heul hard zet hoor ik dat gejank van d'r ook niet meer....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik dit heul hard zet hoor ik dat gejank van d'r ook niet meer....
![]()
![]()
En je mooie besneeuwde berg verlaten? Voor Utrecht?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar in Utrecht ga wonen.
Blijft toch een beetje mijn stad.
Doch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En je mooie besneeuwde berg verlaten? Voor Utrecht?
Niet doen![]()
Echt niet! Ik wil jouw berg wel hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof zo'n berg niet gaat vervelen na een tijdje![]()
Ja, dat zal best wel, maar het lijkt mij geweldig daar, en zéker nu met die sneeuw!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof zo'n berg niet gaat vervelen na een tijdje![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moest jou net even hebben NMNS![]()
Jajaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb alleen maar de groeten gedaan aan Ian....
Dat heb ik verzonnen........quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jaja...en dat glijden op mijn stoeltje dan?
![]()
wanneer?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar in Utrecht ga wonen.
Blijft toch een beetje mijn stad.
GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik verzonnen........![]()
kadootje geven?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken....![]()
Is al goed hoor, je fantasie maakte overuren, kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GODVERDOMME!![]()
Hele nacht voor niets liggen dromen![]()
Nou, die droom pakken ze je niet meer af Ianquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GODVERDOMME!![]()
Hele nacht voor niets liggen dromen![]()
Moet je het licht maar niet uitraggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je liegt, je hebt de hele nacht zitten roken, de hele vloer lag onder de as....
![]()
That's mequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag je als je al binnen bent?![]()
Maar je zou toch best wel een date met Ian willen......gewoon gezellig...tochquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, die droom pakken ze je niet meer af Ian![]()
Dan mag ik onderhand half fok wel kadootjes geven met mijn zo af en toe botte opmerkingen.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kadootje geven?![]()
[ afbeelding ]
deze is speciaal voor de glij, so to say...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan mag ik onderhand half fok wel kadootjes geven met mijn zo af en toe botte opmerkingen.....
Oeffff, dat hakt erin, voel mij verplicht om dat even recht te zettenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar je zou toch best wel een date met Ian willen......gewoon gezellig...toch![]()
Een romancequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar je zou toch best wel een date met Ian willen......gewoon gezellig...toch![]()
Die kan ik hier niet bekijken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:02 schreef beroepslurker het volgende:
Zo, even een lekker muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=TaHMG_SvUkw
* noteert: bij slecht weer pot koffie voor NMNS zettenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oeffff, dat hakt erin, voel mij verplicht om dat even recht te zetten
's Morgens voor de derde bak koffie is het niet zo heel positief. Tussen de derde en de vijfde bak gloort er licht aan het einde van de tunnel en na de vijfde schijnt de zon volop........
Die éénlingweg van je, is dat éénrichtingsverkeer...enne....heeftie ook parkeer- carpoolplaatsen...quote:
* vult aan: niet teveel zeggen, gewoon bij laten trekken, hooguit aai over z'n bolquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
* noteert: bij slecht weer pot koffie voor NMNS zetten![]()
Ik vat samen: koffie serverenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* vult aan: niet teveel zeggen, gewoon bij laten trekken, hooguit aai over z'n bol![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O...ik begrijp het..ssstttt
Wat valt er te lachenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik vat samen: koffie serveren.....mond houden.
....en dan ook nog geaaid
worden? Hahahahaha
Prima, en hoe is het met u zwarte hart?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag paard.....hoe staat het op je vier benen?
Ben jij de manager van Ian? Net zoals die manager van Dries Roelvink? Alles loopt via jou?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer hier een date rond te zetten tussen jou en Ian....heb je nog interesse of moet ik z'n tijd verpatsen aan een ander.........
![]()
die knul ligt goed in de markt, dus pak je kans
Mooi, ik lees alleen maar ontwijkende antwoorden, je wil dus.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben jij de manager van Ian? Net zoals die manager van Dries Roelvink? Alles loopt via jou?![]()
Misschien moet je een lief meisje aan sinterklaas vragen, voor in je schoen.quote:
dan moet ie zelf naast z'n schoenen gaan lopen. dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je een lief meisje aan sinterklaas vragen, voor in je schoen.
Die ongeschoren kinderlokker moet je helemaal niets vragen.....je kunt het beter zelf kopen in de winkelquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je een lief meisje aan sinterklaas vragen, voor in je schoen.
Die echtgenoot van je?.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
het jankende monster is weer opgebokt!![]()
![]()
![]()
![]()
Deed ie dat niet alquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet ie zelf naast z'n schoenen gaan lopen. dat kan toch niet?
Je hebt d'r weg gepestquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het over mij gingquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ongeschoren kinderlokker
fijn Buuf...je rust weer terug. Van de week zette PPI (of Py) een kooi voor kinderen hier op de SC,misschien is dat wat voor de volgende keer?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
Barbaren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
fijn Buuf...je rust weer terug. Van de week zette PPI (of Py) een kooi voor kinderen hier op de SC,misschien is dat wat voor de volgende keer?![]()
Een zwart hart krijg je van teveel koffie drinkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even checken: wat bedoelde je precies met een zwart hart?
Ah, OK. Kleine Natasia's, Amanda's en Brian's dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
Het was meer een kooi om dieren in op te hokken
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Kleine Natasia's, Amanda's en Brian's dus.![]()
Het lijkt mij ook niet zo fout om Huub apart in een kooi op te sluiten....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Kleine Natasia's, Amanda's en Brian's dus.![]()
Ja Huub is ook stomquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet zo fout om Huub apart in een kooi op te sluiten....
Ik wil jou weleens in een hok opsluiten en dan allemaal gemene dingen met je doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet zo fout om Huub apart in een kooi op te sluiten....
Kuub brandhout voor de open haard, bij voorbaat dank....quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Avond jong en lui. Ik ga boodschappen doen, nog wat meenemen?
"Die zint op wraak houdt zijn eigen wonden open."quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wil jou weleens in een hok opsluiten en dan allemaal gemene dingen met je doen![]()
Een liter citroenbessendinges die je in één keer opzuipt zodat je iedereen weer gaat beledigen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Dag Py....hoe is het in de COS?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:01 schreef Py het volgende:
goedenavond beste mensen
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ts9r0QHuFHw
250C, een strand, een hangmat en een cocktail aubquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
2 gram is wel genoeg thanksquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Kerelquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Py....hoe is het in de COS?
Dat werd eens tijd. Het is de hele dag nog niet over SM gegaan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wil jou weleens in een hok opsluiten en dan allemaal gemene dingen met je doen![]()
Ik pas alleen de S toe op NMNS.....hij vraagt erom, dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd. Het is de hele dag nog niet over SM gegaan!
Snel Gert. Als je oplet kun je winnen in de cosquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel slecht inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:21 schreef beroepslurker het volgende:
Logisch dat het hier stil is, zo'n belangwekkende gebeurtenis hebben we zelden meegemaakt....
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:21 schreef beroepslurker het volgende:
Logisch dat het hier stil is, zo'n belangwekkende gebeurtenis hebben we zelden meegemaakt....
quote:De Jager maakt roken nog duurder.
Staatssecretaris van Financiën De Jager wil roken nog duurder maken dan gepland. Hij vindt dat shag geen 31 maar 43 cent duurder moet worden. Sigaretten zouden op 1 juli 35 cent meer moeten kosten in plaats van 25 cent. De Jager heeft extra geld nodig omdat andere belastingen minder stijgen.
De belasting op kansspelautomaten gaat minder omhoog dan de bedoeling was. Ook stelt De Jager een hogere heffing op vervuilende auto's uit tot 1 april.
De Tweede Kamer rondt morgen het debat over de belastingmaatregelen voor 2008 af. Vorige week vergaderde de Kamer er al meer dan achttien uur over.
Ja, je zou denken dat het over zoiets zou gaan, maar nee, het gaat om het strobosje van Amandaquote:
Nee hoor Ian, Amanda mag geen extensions en nu denkt ze dat ze dat niet overleeft, tenminste ze doet alsof ze minstens dood gaatquote:
Hoe vaak moet je die dingen eigenlijk verversen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee hoor Ian, Amanda mag geen extensions en nu denkt ze dat ze dat niet overleeft, tenminste ze doet alsof ze minstens dood gaat![]()
Haar haar moet er afquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
Nee hoor Ian, Amanda mag geen extensions en nu denkt ze dat ze dat niet overleeft, tenminste ze doet alsof ze minstens dood gaat![]()
*visioen van een vierkante rollade*quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Jaap past niet in een kooi.....
![]()
Geen idee APK, heb zelf geen extensions,weet alleen dat ze haar eigen haar zo verpest heeft dat er niets anders opzit dan kort knippen, en ze stelt zich aan alsof ze naar de slachtbank moet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je die dingen eigenlijk verversen?
Het lijkt wel of ze maandelijks nieuwe krijgt.
ik ga bíjna streams overwegen...quote:
De Cos lezen is ook al heel leukquote:
Ja Buuf, nú is dat wel de moeite waard, zit te genieten van die kapster die heel rustig maar stellig uitlegt aan die snol dat het écht niet kan, ze heeft het nu al zo'n 25 keer uitgelegd, maar die boodschap wil Amanda niet horen, die wil extensions, punt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga bíjna streams overwegen...![]()
Goed idee Veulentje, kun jij niet een paar manen afknippen van 1 van je paarden en daar iets van fröbelen voor ons sletje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
De Cos lezen is ook al heel leuk![]()
Ik stel bijna een actie voor: stuur amanda een pruik![]()
Gewoon stoppen met dieselen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen mooi balen dat die prutsers in Den Haag roken wéér duurder maken.....Ik zit al aan 240 euro per maand roken, 250 euro diesel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heb ik lekker gegeten.....
Ondertussen 2 keer ondertussen is teveel Mooi balen dat die prutsers in Den Haag roken wéér duurder maken.....Ik zit al aan 240 euro per maand roken, 250 euro diesel![]()
![]()
Sorry Gert, zal voorlopig geen linkjes plaatsenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
Dus dit wordt een soort COS, alleen dan met om de twee posts een youtube-linkje?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Aw2vXr3WDisquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry Gert, zal voorlopig geen linkjes plaatsen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, ik vind het sneu voor Amanda....![]()
Een vies, achterbaks, zichzelftegensprekend, dominant, agressief betwetertje met een te groot egoquote:
Oe dat zijn bijna net zo veel woordjes als bij de gemiddelde scheldcannonade tegen Brian.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een vies, achterbaks, zichzelftegensprekend, dominant, agressief betwetertje met een te groot ego![]()
Dat lucht opquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voel je niet bezwaard, ik schijt hier ook regelmatig......![]()
Als je het goed doet, tijdens de actie op de weegschaal gaat staan, dan zie je jezelf zomaar een kilo zwaarder worden...quote:
Leeft die nog..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe dat zijn bijna net zo veel woordjes als bij de gemiddelde scheldcannonade tegen Brian.![]()
Die stem van Palma kwam mij ook al zo bekend voor....quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef beroepslurker het volgende:
Nou nog 1 linkje dan Gert
http://www.youtube.com/watch?v=yvt_43jM_FA
huh, dan doe ik t niet goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het goed doet, tijdens de actie op de weegschaal gaat staan, dan zie je jezelf zomaar een kilo zwaarder worden...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uPe0hhyUCx0quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef beroepslurker het volgende:
Nou nog 1 linkje dan Gert
http://www.youtube.com/watch?v=yvt_43jM_FA
Tuurlijk Gert....trouwens een lekker nummerquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uPe0hhyUCx0
ik doel op de groepsnaam hè.![]()
Scanman actie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hoe vergaat het KZ eigenlijk met d'r Scanman actie?
Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
is er eigenlijk wel een KZ kom terug!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Het was een doodlopende weg, maar tegenwoordig loopt er allemaal onguur volk rond in mijn bos.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die éénlingweg van je, is dat éénrichtingsverkeer...enne....heeftie ook parkeer- carpoolplaatsen...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is er eigenlijk wel een KZ kom terug!- topic?
![]()
ben weer terug van het tien minuten gesprek.... Zoon mag nog steeds blijven![]()
het blijft gewoon een teer punt...quote:
ja ik ben best een lastige ouder, dus ik denk dat wreekt zich wel een keer.quote:
Zou jij toch moeten weten Coos. Scanman actie is met veel lawaai vertrekken, paar dagen op de bank(quote:
Niet dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ben best een lastige ouder, dus ik denk dat wreekt zich wel een keer.![]()
Ik ook...quote:
Lastige ouders zijn nóg leuker dan lastige leerlingen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ben best een lastige ouder, dus ik denk dat wreekt zich wel een keer.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
Gert, nog bedankt voor het nummertje. Ik heb heerlijk geslapen.![]()
Jij? Een lastige ouder?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten Coos. Scanman actie is met veel lawaai vertrekken, paar dagen op de bank() mokken en dan toch weer terugkomen... Zoiets doet KZ nu ook... Ze moet alleen nog even terugkomen.
quote:
Het gaat helemaal goed komen....over een jaar of tien geven de ouders ook de eindcijfers......quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
voor mijn zaak pleit dat het nú wel goed gaat met mijn kind, en de onderwijzers een cursus volgen om hem beter te begeleiden...![]()
hell yeahquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen....over een jaar of tien geven de ouders ook de eindcijfers......![]()
Hey!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij een nummertje met Gert gemaakt?
Dan ben je bij deze officieel een modlikker
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
voor mijn zaak pleit dat het nú wel goed gaat met mijn kind, en de onderwijzers een cursus volgen om hem beter te begeleiden...![]()
Wat lief van hem dat hij je niet wakker maakte.......quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert maakte het nummertje. Ik lag te slapen.
![]()
Buuf!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!!!![]()
![]()
how are You doin!![]()
Goeie vakantie gehad!?
Ze hebben je niet vast kunnen houden in de Moulin Rougequote:
Moulin Rouge is het uiteindelijk niet geworden (was al volgeboekt) en toen werd het het Lido... en dat doet niet voor MR onderquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben je niet vast kunnen houden in de Moulin Rouge![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moulin Rouge is het uiteindelijk niet geworden (was al volgeboekt) en toen werd het het Lido... en dat doet niet voor MR onder
Was super trouwens... de kid keek z'n ogen uit; we zaten nogal dicht bij het podium dus hij kon goed zien wie het koud had
Tof! weer helemaal bijgetankt? En bijgelezen??quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buuf!!![]()
Was geweldig... die stakingen van de Metro waren een beetje lastig maar ach, we kwamen toch wel waar we wezen wilden![]()
Ja.. Maar zag het MIJN moeder niet doen met mijn broer.. Of andersomquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das nog eens wat anders dan een pannelap hé.....![]()
Bijgetankt wel, bijgelezen nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tof! weer helemaal bijgetankt? En bijgelezen??
doe mij dan even de samenvatting, ben het weekend ook veel offline geweest![]()
ja, in die heb ik zelfs nog gepostquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijgetankt wel, bijgelezen niet
15 SC's bijlezen vond ik een beetje... te veel van het goede
Tip: in het vervolg even aankondigen dat je een (lang) weekend weg bent, dan hou je er iig een nametopic aan over: [SC#459] Leandra Ist Puickendst![]()
Neuh.. sommige vrienden van de kid moeten er ook niet aan denken om met hun moeder naar Parijs te gaan... dan gaan ze liever met mijquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. Maar zag het MIJN moeder niet doen met mijn broer.. Of andersom![]()
Die zit vast een top-topic voor te bereidenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is Ian eigenlijk gebleven zo ineens??![]()
Met zijn moeder naar Parijsquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is Ian eigenlijk gebleven zo ineens??![]()
De helft van de wereldbevolking schijnt man te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat lief van hem dat hij je niet wakker maakte.......![]()
d'r zijn plenty andere mannen....![]()
Da's knap kut dan....., zo maak ik nooit een kans....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
De helft van de wereldbevolking schijnt man te zijn.![]()
| SC#472 | LEANDRAAAAAAAAH!!!1!1!1!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
SCHNITZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah.. volgens mij houdt het ook in dat de andere helft geen man is.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's knap kut dan....., zo maak ik nooit een kans....![]()
Nieuwe ontwikkelingen....Blurker, kom d'r eens uit.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| SC#472 | LEANDRAAAAAAAAH!!!1!1!1!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. volgens mij houdt het ook in dat de andere helft geen man is.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |