Die aardappel op het strand, ben jij dat of is dat Veulen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:18 schreef ppi het volgende:
Als goedmakertje gaan we samen met Veulen een ijsje eten bij Ed..
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die aardappel op het strand, ben jij dat of is dat Veulen?![]()
Ik doe niet aan strandliggen dus zal het Veulen wel zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die aardappel op het strand, ben jij dat of is dat Veulen?![]()
Nee?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Zit je weer in een identiteitscrisis ?
Kloptquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Waarom
Ik stop regelmatig tijdens de copulatie om even bij te schenken en een hijs te nemen.
Jij bent zeker ook zoiemand die elke keer als ze naar het toilet is geweest haar handen gaat wassen.
Duhquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee?
Ian_Nick aangemeld op de laptop
Neo_Skorrem aangemeld op de pc.
Yup, maar als ik mijn aftandse lijf straks weer naar de bank sleep heb ik geen zin om me daar weer aan te moeten meldenquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh
Je kan toch maar op 1 tegelijk tiepen..
Dus roken in bed inplaats van zoenen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Heb nou 's goeie seks!
Roken, neuken, zuipen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus roken in bed inplaats van zoenen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup, maar als ik mijn aftandse lijf straks weer naar de bank sleep heb ik geen zin om me daar weer aan te moeten melden![]()
Wat heb je weer een mooie sig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is veel erger als je vrouw in bed begint te roken, dan wordt het hoog tijd voor glijmiddel
Toch dramatisch dat ik 2/3 daarvan niet van plan ben om ooit in me bed te gaan doen.quote:
Geef mij 24 uur.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je weer een mooie sig.![]()
Weet jij een mooier Nederlands woord voor 'vrouwenhater'
Dat is jammer, want neuken in bed is wel het allersaaist.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch dramatisch dat ik 2/3 daarvan niet van plan ben om ooit in me bed te gaan doen.![]()
Ik heb het over roken en zuipen
Eten.quote:
Dan kun je beter je doos goed wassen, dan hoef je na de toiletgang je handen niet meer te wassen.quote:
Kijk dat klink al een stuk beterquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:33 schreef ppi het volgende:
Eten.
Backgammon spelen.
Schaken, en dan weer vooraan beginnen of gewoon lekker gaan liggen maffen..
Ja lekker onzinnig he.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:34 schreef APK het volgende:
Dan kun je beter je doos goed wassen, dan hoef je na de toiletgang je handen niet meer te wassen.
En weet je wat het ergste is?
Nadat je je handen hebt gewassen moet je weer het slot van het toilet en de deur aanraken.![]()
Of gewoon een plastic zak over je hoofd, dan ben je in no time van alles af.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon plastic handschoentjes aan doen. Al die vieze bacteriën bah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |