Je hebt nog 12 uur om er iets moois van te maken...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
Geen creativiteit.
Maaaar het nummer klopt.
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelfquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom was je zo stil?
Gaat dit een 12 uur's SC worden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt nog 12 uur om er iets moois van te maken...
Donderdag was het toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelf![]()
Staan er cowboys in?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelf![]()
Woensdagquote:
Woensdag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is veulen jarig donderdag?
Ik ben dol op verjaardagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:19 schreef ppi het volgende:
Ben je een uitbundig verjaardagvierder of vind je het allemaal wel snel oké met die hele heisa d'r omheen ?
Nou zeg...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou, laat mij dan maar gaan slapen. Bis Später!
Klinkt goed en vrolijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op verjaardagen![]()
<KNIP>
. Die modder vond ik een week later nog terug.
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
Joh...over een paar uur ben ik weer wakker...![]()
![]()
Onvergetelijk, vooral door de afgrijselijke foto's.quote:
Nu rust na een avond met afwas, een gewone was en wat kluswerk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onvergetelijk, vooral door de afgrijselijke foto's.
Hoe ist met ppi?
En dat is alles of heb je al veel vervangen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
Nu rust na een avond met afwas, een gewone was en wat kluswerk.
Net wat gegeten en moe.
Morgenmiddag even zien of ik het autootje APK klaar kan krijgen.
Veiligheidsgordel moet vervangen worden.
Heb een exemplaar van de sloop.
Sinds wanneer noem jij mij 'het autootje'quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem jij mij 'het autootje'
Aaah, please, noem mij nog één keer 'het autootje'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:51 schreef ppi het volgende:
Sinds nooit.
En zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren...
eeeum, de veiligheidsgordel was van de sloop....quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat is alles of heb je al veel vervangen?
Goed sloopauto'tje was dat dan nog.
Zalfjes helpenquote:Winterhanden hebben is trouwens behoorlijk klote![]()
Had ik het weer helemaal verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:53 schreef ppi het volgende:
eeeum, de veiligheidsgordel was van de sloop....
Niet de auto...
Die was verder goed...., op de veiligheidsgordel na.
[..]
Zalfjes helpen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Aaah, please, noem mij nog één keer 'het autootje'.![]()
Hihihèhee, ik noemde APK idd het autootje..quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Had ik het weer helemaal verkeerd begrepen![]()
YES, YEES, YEEEES!quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:58 schreef ppi het volgende:
Of ik het autootje APK klaar kan krijgen.
Ik ben een beetje aan het sufmutsen vanavondquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
Ik dacht het is dat of je probeerd me voor aap te zetten![]()
Steek de matras niet in brand hequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:02 schreef APK het volgende:
YES, YEES, YEEEES!
Oemph.....
Heeft iemand een vuurtje?
Ik las surfmutsenquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het sufmutsen vanavond![]()
Sinds wanneer refereer jij aan vrouwen als 'matrassen'quote:
Lig jij op je vrouw te roken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:08 schreef APK het volgende:
Sinds wanneer refereer jij aan vrouwen als 'matrassen'
Beetje respect aub.![]()
Euh, why notquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
Lig jij op je vrouw te roken?
Klinkt niet helemaal goed![]()
Die vlammenwerper was lichtelijk overdreven, niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:13 schreef ppi het volgende:
Wie wou er een vuurtje dan, kan ik het helpen dat alles gelijk in de hens gaat...
Ik laat me altijd meeslepen en loop dan het risico over the top te gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Die vlammenwerper was lichtelijk overdreven, niet?![]()
Waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |