Je hebt nog 12 uur om er iets moois van te maken...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
Geen creativiteit.
Maaaar het nummer klopt.
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelfquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom was je zo stil?
Gaat dit een 12 uur's SC worden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt nog 12 uur om er iets moois van te maken...
Donderdag was het toch?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelf![]()
Staan er cowboys in?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snuffel in de nieuwe westerncatalogus voor een kadootje voor mezelf![]()
Woensdagquote:
Woensdag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is veulen jarig donderdag?
Ik ben dol op verjaardagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:19 schreef ppi het volgende:
Ben je een uitbundig verjaardagvierder of vind je het allemaal wel snel oké met die hele heisa d'r omheen ?
Nou zeg...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou, laat mij dan maar gaan slapen. Bis Später!
Klinkt goed en vrolijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op verjaardagen![]()
<KNIP>
. Die modder vond ik een week later nog terug.
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
Joh...over een paar uur ben ik weer wakker...![]()
![]()
Onvergetelijk, vooral door de afgrijselijke foto's.quote:
Nu rust na een avond met afwas, een gewone was en wat kluswerk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onvergetelijk, vooral door de afgrijselijke foto's.
Hoe ist met ppi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |