Een halvequote:Op dinsdag 20 november 2007 02:59 schreef ppi het volgende:
Een handenwasneurose geld als een halve verslaving![]()
Ja slaap lekker, ik brei er ook een eind anquote:Op dinsdag 20 november 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een halve![]()
Maar goed, ik ga een tukkie doen.
Slaap lekker heren.
Ik zie de asbak niet meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* loopt een rondje, sluit ramen en deuren en doet het licht uit.....
Om het gepeupel op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Brian er nog inzit????
da's een flinke kast dan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef APK het volgende:
[..]
Om het gepeupel op de kast te krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=JoAGML-eed4&feature=relatedquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb mijn oppasbuurmeisje-terrorist weer over de vloer![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JoAGML-eed4&feature=related
Om te laten kalmeren
Hoi Buuf, dit is sowieso een nummer om lekker hard te zetten, laat die kleine alvast wennen aan goeie muziek!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik dit heul hard zet hoor ik dat gejank van d'r ook niet meer....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik dit heul hard zet hoor ik dat gejank van d'r ook niet meer....
![]()
![]()
En je mooie besneeuwde berg verlaten? Voor Utrecht?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar in Utrecht ga wonen.
Blijft toch een beetje mijn stad.
Doch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En je mooie besneeuwde berg verlaten? Voor Utrecht?
Niet doen![]()
Echt niet! Ik wil jouw berg wel hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof zo'n berg niet gaat vervelen na een tijdje![]()
Ja, dat zal best wel, maar het lijkt mij geweldig daar, en zéker nu met die sneeuw!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof zo'n berg niet gaat vervelen na een tijdje![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moest jou net even hebben NMNS![]()
Jajaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb alleen maar de groeten gedaan aan Ian....
Dat heb ik verzonnen........quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jaja...en dat glijden op mijn stoeltje dan?
![]()
wanneer?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar in Utrecht ga wonen.
Blijft toch een beetje mijn stad.
GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik verzonnen........![]()
kadootje geven?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken....![]()
Is al goed hoor, je fantasie maakte overuren, kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GODVERDOMME!![]()
Hele nacht voor niets liggen dromen![]()
Nou, die droom pakken ze je niet meer af Ianquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GODVERDOMME!![]()
Hele nacht voor niets liggen dromen![]()
Moet je het licht maar niet uitraggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je liegt, je hebt de hele nacht zitten roken, de hele vloer lag onder de as....
![]()
That's mequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag je als je al binnen bent?![]()
Maar je zou toch best wel een date met Ian willen......gewoon gezellig...tochquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, die droom pakken ze je niet meer af Ian![]()
Dan mag ik onderhand half fok wel kadootjes geven met mijn zo af en toe botte opmerkingen.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kadootje geven?![]()
[ afbeelding ]
deze is speciaal voor de glij, so to say...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan mag ik onderhand half fok wel kadootjes geven met mijn zo af en toe botte opmerkingen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |