Dies niet grappigquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:38 schreef APK het volgende:
Of gewoon een plastic zak over je hoofd, dan ben je in no time van alles af.![]()
Het ideale gewicht voor een vrouw:quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon een plastic zak over je hoofd, dan ben je in no time van alles af.![]()
Nope, heb ook maar 2x in me leven alcohol gedronken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:39 schreef ppi het volgende:
Ben je wel eens dronken geweest ?
Ik was al bang dat je jezelf grappig ging ging noemenquote:
Maar ehm, je hebt toch wel érgens een leuke kant?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nope, heb ook maar 2x in me leven alcohol gedronken.
1x toen ik heel klein was. Stiekem een slok bier van me opa in de keuken. Was niks en ik was ruim een dag ziek.
Later een keer op oudjaar... Was niet grappig zo misselijk en ziek dat ik werd daarvan.
Voor mij geen alcohol meer![]()
Sorry, jij bent de overtreffende trap.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
Ik was al bang dat je jezelf grappig ging ging noemen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nope, heb ook maar 2x in me leven alcohol gedronken.
1x toen ik heel klein was. Stiekem een slok bier van me opa in de keuken. Was niks en ik was ruim een dag ziek.
Later een keer op oudjaar... Was niet grappig zo misselijk en ziek dat ik werd daarvan.
Voor mij geen alcohol meer![]()
Voor een man. Hmm lastig...quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, je hebt toch wel érgens een leuke kant?![]()
Klopt, ik kan beter tegen drugs dan tegen drankquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef ppi het volgende:
Normaal wordt je pas ziek na een krat bier - de echte zuipers dan .....
Maar je had het geloof eerder al wel eens genoemd dat je slecht alcohol verdroeg.
Huh, tieten doorgestreeptquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor een man. Hmm lastig...
Bier
Tieten
Roken
Koken
Niet winkelen
Sex
Voetbal kijken
Auto's
Niet kletsen
Het is niet veel he![]()
gelukkig voor jullie mannen hoef ik niet percee een man![]()
Naja ik heb ze wel, maar ik vind ze van mezelf niet erg mooiquote:
Neem nog een vitamine C tablet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik kan beter tegen drugs dan tegen drank![]()
Ah, paddo's-heroine-speed-coke-xtc-weed-lsd enzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik kan beter tegen drugs dan tegen drank![]()
Laat je door dit alles niet weerhouden om het toch eens te proberen......quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor een man. Hmm lastig...
Bier
Tieten
Roken
Koken
Niet winkelen
Sex
Voetbal kijken
Auto's
Niet kletsen
Het is niet veel he![]()
gelukkig voor jullie mannen hoef ik niet percee een man![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja ik heb ze wel, maar ik vind ze van mezelf niet erg mooi![]()
Mooi is niet zo belangrijk, als het maar werkt........quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja ik heb ze wel, maar ik vind ze van mezelf niet erg mooi![]()
Doe even overdrijven, gewone jointjes waren ooit al lekker zat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:55 schreef ppi het volgende:
Ah, paddo's-heroine-speed-coke-xtc-weed-lsd enzo![]()
Een handenwasneurose geld als een halve verslavingquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe even overdrijven, gewone jointjes waren ooit al lekker zat.
Maar tegenwoordig ben ik hardstikke braaf.
Ik moet een verslaving![]()
Nog een keer mannen proberen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat je door dit alles niet weerhouden om het toch eens te proberen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |