Is hij op die positie groot geworden?quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
Ik moest nog een rechtsback hebben vandaar Sol.
Volgens mij centraal, maar kan op rechts redelijk goed uit de voeten.quote:Op maandag 19 november 2007 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is hij op die positie groot geworden?
Oekraïner.quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Blochin pas nu is gekozen. De beste Rus ooit.
Ik wel. Er liggen nog zo veel briljantjes voor het oprapenquote:Op maandag 19 november 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb geen idee wie ik nog moet kiezen.
Rus toen ie speeldequote:Op maandag 19 november 2007 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oekraïner.
En ik ben wel blij dat ie nu pas gekozen is
Stond op mijn lijstje als Nesta voor mij gekozen zou worden.quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef Yestuuur het volgende:
Pietro Vierchowod nog niet gekozen??
Ja! Ik had echt nooit gedacht dat die zo snel gekozen zou worden. Ik zat nog te twijfelen om hem te gebruiken als linksbuiten of linkshalfquote:
Denk een middenveldpositie.quote:Op maandag 19 november 2007 16:05 schreef mcyodogg het volgende:
Wat zou de positie zijn die nu nog het meest vrij is?
Toch de belangrijkste linie in een elftal.quote:
Oach, Giggs is even goed als hoe jij met hem speelt in Fifa.quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja! Ik had echt nooit gedacht dat die zo snel gekozen zou worden. Ik zat nog te twijfelen om hem te gebruiken als linksbuiten of linkshalf.
Zijn ook heel veel goede spelers voor te vinden.quote:Op maandag 19 november 2007 16:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toch de belangrijkste linie in een elftal.
quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja! Ik had echt nooit gedacht dat die zo snel gekozen zou worden. Ik zat nog te twijfelen om hem te gebruiken als linksbuiten of linkshalf.
Zeker doenquote:Op maandag 19 november 2007 18:53 schreef DANILXL het volgende:
ik denk erover om Di Stefano als centrale middenvelder op te stellen. even kijken hoe het de komende dagen loopt qua gekozen spelers
voornaam begint met een G?quote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kan geen aanvallers meer kiezen. Maar er is nog een briljante midden Amerikaanse spits beschikbaar
quote:
Ja. De grote, supersterke man van Hiddink's Zuid-Korea. Miste bijna het WK 2002 door een blessure, maar tot zeer grote opluchting van Hiddink (en alle Zuid-Koreanen) speelde hij toch. Met resultaat.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sovjet.
[afbeelding]
Is het erg als ik die niet ken, pekel?
Dan zou ik hem eigenlijk moeten kennen ja. Maar dan zal zijn naam me niet zo zijn bijgebleven...quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja. De grote, supersterke man van Hiddink's Zuid-Korea. Miste bijna het WK 2002 door een blessure, maar tot zeer grote opluchting van Hiddink (en alle Zuid-Koreanen) speelde hij toch. Met resultaat..
Ik ook.quote:Op maandag 19 november 2007 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de volgende keer een back kiezen, wie weet...
Hij is echt niet de enigequote:Op dinsdag 20 november 2007 08:04 schreef RayMania het volgende:
Wehhee, pfaf is volgens mij de meest ongelukkige. Zijn keuzes worden altijd eerder gekozen.
Gerrie Muhren ? Hansi Muller ? Wilfried van Moer ? Kirsten Nygaard ? Sören Lerby ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:25 schreef Ordinair het volgende:
Wat moet ik in godsnaam op linkshalf zetten?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerrie Muhren ? Hansi Muller ? Wilfried van Moer ? Kirsten Nygaard ? Sören Lerby ?
De meeste spelers van Tong wil toch niemand hebben, dus dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:07 schreef DANILXL het volgende:
kap es tong. Anders doe je niet mee in de verkiezing en dan worden de door jou gekozen spelers weer vrijgegeven
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kinders... Nou is het mooi geweest. Harry Decheiver al genoemd toruwens? Wel wat vor Sjimz.
En Garincha ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Geef mij Happel en Puskas dan maar.
Mooie keuzequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 289e totaal: Hong Myung-Bo [pekel]
10e ronde, 2e keuze, 290e totaal: Jürgen Kohler [Tarado]
10e ronde, 3e keuze, 291e totaal: Jesper Olsen [Ordinair]
10e ronde, 4e keuze, 292e totaal: Willy van der Kuijlen [EnGCatjuh]
Dat ie nog niet gekozen was.
Ik vind het ook jammer dat Huth nog niet gekozen is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef Steven184 het volgende:
Wat zielig voor de beste Duitse mandekker ooit dat hij nog steeds niet is gekozen. Kohler is er ook eentje van kwaliteit, maar die ander is toch beter.
Even kijken of mijn spelers vrijblijven tot ik aan de beurt ben.
En die kan je ook nog als stormram gebruikenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Huth nog niet gekozen is.
Of als doelpaal, of als ie gaat liggen als zijlijn...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En die kan je ook nog als stormram gebruiken![]()
Ginola had ik wel willen hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn team nu staan. Ik hoop echt dat ik niets meer hoef te veranderen. Ik zat nog te kijken naar Boban en Ginola, maar die waren net als Giggs dus al weg.
Als een van de weinigen Fransen trouwens, samen met Cantona en Pires. Pires was ook al weg trouwens, ook nog op gezochtquote:
Wat heb je nodig, een linkermiddenvelder?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als een van de weinigen Fransen trouwens, samen met Cantona en Pires. Pires was ook al weg trouwens, ook nog op gezocht.
Ik wil kiezen! Ik wil kiezen!
Ragnar Klavan schijnt een hele goede te zijn. Over 5 jaar Estlands beste voetballer ooit.quote:
No dealquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
![]()
Ben bereid tot onderhandeling. Puskas..
Ga je mond spelen. Huth vergelijken met de beste Duitse mandekker ooit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Huth nog niet gekozen is.
En beetje minderwaardig over Klavan praten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ga je mond spelen. Huth vergelijken met de beste Duitse mandekker ooit.![]()
![]()
Dat die nog niet gekozen wasquote:
Die zin was welgemeend hoor. Over 5 jaar de beste voetballer ooit van Estland.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
En beetje minderwaardig over Klavan praten.Die stond serieus op mijn lijstje achter.
![]()
Alsof dat zoveel voorstelt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zin was welgemeend hoor. Over 5 jaar de beste voetballer ooit van Estland.
Daarom zei ik het ook. maar het was wel gemeend. En niet neerbuigend bedoelt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel voorstelt.Klavan hoort never nooit in dit topic thuis.
Ik was ook niet serieus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. maar het was wel gemeend. En niet neerbuigend bedoelt.
Waarom verbaast het me nou niet dat Seaman daar op doel staat...quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef Blawh het volgende:
Je hebt in ieder geval 1 iemand die mooie doelpunten kan maken Vaduz.
Hij past perfect in mijn aanvallende 4-3-3 systeem als opkomende rechtsback met een goede voorzet, vandaar deze keuze.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Wtf. Zijn er echt geen betere rechtsbacks meer? Deze heeft al moeite een club te vinden nu. Het is net Leonard.
Hmm, die had ik ook nog in gedachtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef mcyodogg het volgende:
10e ronde, 10e keuze, 298e totaal: Rio Ferdinand [mcyodogg]
Die kies ik 'straks'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat niemand mijn laatste keuze nog heeft
Ik had 'm ook wel gewild, maar niet nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Wtf. Zijn er echt geen betere rechtsbacks meer? Deze heeft al moeite een club te vinden nu. Het is net Leonard.
De mijne, hopelijk verrassende, ook nog niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat niemand mijn laatste keuze nog heeft
nu wel!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En weet egoTRON er al van?
Heeft ie in Duitsland gevoetbald?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
Niet kwaad zijn als ik dit zeg maar een onbekende Zuid Koreaanse spits wordt gekozen en de Aziaat van de eeuw ligt nog in de vrieskist.
Grandel, Kros en Ben Zekri zijn er nog!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:23 schreef Blawh het volgende:
Verdorie, Zenga was ook mijn optie. Nu moet ik maar een nieuwe keeper zien te vinden.
Om Khalid Sinouh niet te vergeten! en Pieckenhagen zit er ook nog in.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grandel, Kros en Ben Zekri zijn er nog!![]()
Jaquote:Op woensdag 21 november 2007 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heeft ie in Duitsland gevoetbald?
En ook een Zuid Koreaan?quote:
Zuid-Koreaan idd. Een geweldige aanvaller. Type Rumenigge.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En ook een Zuid Koreaan?
Ik persoonlijk vind een Japanner beter.
Same here. Al is die kans niet eens zo groot.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben elke keer als de dood dat de spelers die ik wil worden gekozen
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:23 schreef Blawh het volgende:
Verdorie, Zenga was ook mijn optie. Nu moet ik maar een nieuwe keeper zien te vinden.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grandel, Kros en Ben Zekri zijn er nog!![]()
Sorry, ik noemde toch geen naamquote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef Yeahinho het volgende:
tong, doe nou aub eens niet zo zielig.
Mag lijen dat jouw laatste speler recht voor je neus wordt weggekaapt....
Nee, geen naam idd... Maar je kunt er best wat users een "oja!"-moment mee laten krijgen, en dat kan nogal lullig uitpakken. Maar we hebben het nu al 34x uitgelegd. Nou is het mooi geweest....quote:
Ik zou die ex-keeper van ASWH A2 kiezen!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ik moet alleen nog een keeper. Zal ik gaan stunten of toch voor een profkeeper gaan? Ik twijfel hevig.
Karrel is aan de beurt ja.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er kan toch allang weer gedraft worden?
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben er tot half 5.....
quote:Kazimierz Deyna (born October 23, 1947 in Starogard Gdański – died September 1, 1989 in San Diego, California) was a Polish football player, one of the best marksmen in the history of world football.
He began playing youth football in 1958 with the local Włókniarz Starogard Gdański Football Club. He briefly appeared in 1966 for ŁKS Łódź, however his career really got going when he moved to Legia Warszawa.
In 1969 and 1970 his team won the Championship of Poland. On April 24, 1968, he also played for the national team of Poland for the first time (in a match against Turkey in Chorzów. Together with his team he won the gold medal in the 1972 Summer Olympics in Munich, and the bronze in Football World Cup 1974, after a match against Brazil. In 1972 he was also the Top Goalscorer of the Olympic Games, with a total of nine goals. In 1976 Summer Olympics his team yet again reached the finals and won the silver medal.
Nicknamed "Kaka", Deyna played for Poland on 102 occasions, scoring 45 goals, and often captained the side. He had the ability to score from unusual positions, e.g. directly from a corner. Thanks to his skills, he was chosen several times the Football Player of the Year by Polish fans. In 1978 he captained Poland at the Football World Cup in Argentina, where the team reached the second phase. Soon afterwards he was transferred to Manchester City.
He appeared in the 1981 film Escape to Victory as Paul Wolcheck. In the same year, he emigrated to the USA, where he played for San Diego Sockers and then the Legends San Diego. He died in a car accident while driving his favourite BMW on September 1, 1989, in San Diego, California.
In 1994 he was chosen by the Polish Football Association (PZPN) and the readers of all Polish sports-related newspapers as the Polish Football Player of All Time.
His number 10 is retired by Legia Warszawa.
Maar toen koos ik em net voor jou?quote:Even dacht ik eraan om een aanvallende middenvelder te kiezen die in de afgelopen 10 jaar heeft geschitterd, zodat iedereen hem hier kent. Zo zou ik nog wat extra stemmen kunnen trekken.
Ik ben er tot 11 uur, daarna ongeveer weer thuis om een uur of 5.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar toen koos ik em net voor jou?
Ik heb trouwens de keuze van Blawh al in een PM, maar hij is er gewoon toch?
blawh lijkt er gewoon te zijn ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar toen koos ik em net voor jou?
Ik heb trouwens de keuze van Blawh al in een PM, maar hij is er gewoon toch?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 289e totaal: Hong Myung-Bo [pekel]
10e ronde, 2e keuze, 290e totaal: Jürgen Kohler [Tarado]
10e ronde, 3e keuze, 291e totaal: Jesper Olsen [Ordinair]
10e ronde, 4e keuze, 292e totaal: Willy van der Kuijlen [EnGCatjuh]
10e ronde, 5e keuze, 293e totaal: Luigi Riva [Gordon_Shumway]
10e ronde, 6e keuze, 294e totaal: Gunnar Nordahl [Prosac]
10e ronde, 7e keuze, 295e totaal: Nigel Winterburn [-Vaduz-]
10e ronde, 8e keuze, 296e totaal: Hatem Trabelsi [golfer]
10e ronde, 9e keuze, 297e totaal: Gary Stevens [Schimpie]
10e ronde, 10e keuze, 298e totaal: Rio Ferdinand [mcyodogg]
10e ronde, 11e keuze, 299e totaal: Paul Scholes [Deoxyribonucleic]
10e ronde, 12e keuze, 300e totaal: Carles Puyol [PhifeDawg]
10e ronde, 13e keuze, 301e totaal: Walter Zenga [egoTRON]
10e ronde, 14e keuze, 302e totaal: Ivan Nielsen [tong80]
10e ronde, 15e keuze, 303e totaal: Phil Neal [Colplay]
10e ronde, 16e keuze, 304e totaal: ? [Grimm]
10e ronde, 17e keuze, 305e totaal: Wim Jonk [methodmich]
10e ronde, 18e keuze, 306e totaal: Miroslav Djukic [AminBen]
10e ronde, 19e keuze, 307e totaal: Diego Simeone [Beschouw]
10e ronde, 20e keuze, 308e totaal:???? [DivineJester]
10e ronde, 21e keuze, 309e totaal: Jose Bakero [Karrel_Laaglawaai]
10e ronde, 22e keuze, 310e toaal: Antonio Benarrivo [Pfaf]
10e ronde, 23e keuze, 311e totaal: Kazimierz Deyna [Steven184]
10e ronde, 24e keuze, 312e totaal: Willy van de Kerkhof [Yeahinhodinges]
10e ronde, 25e keuse, 313e totaal: Eugenio Corini [Blawh]
10e ronde, 26e keuze, 314e totaal: Hugo Sanchez [DANILXL]
Beetje jammer dat ie voor de verkeerde club in Verona heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:36 schreef Blawh het volgende:
Heel verhaal over Eugenio Corini
Mooiquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:32 schreef Steven184 het volgende:
Even dacht ik eraan om een aanvallende middenvelder te kiezen die in de afgelopen 10 jaar heeft geschitterd, zodat iedereen hem hier kent. Zo zou ik nog wat extra stemmen kunnen trekken. Toen bedacht ik me, dat ik die stemmen toch al niet krijg omdat ik voor vele hier wat onbekende in mijn team heb en een spelmaker die in de top 5 spelmakers aller tijden thuis hoort, die kan je niet links laten liggen. Daarom, deze held. Ieder die het wk 1974 heeft gezien zou bij het horen of lezen van deze naam gelijk weer een glimlach moeten krijgen.
[ afbeelding ]
[..]
Denk dat ik dat aan Baggio overlaat. En Hellas is een mooie club ja, zonde dat ze zo ver zijn weggezakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie voor de verkeerde club in Verona heeft gespeeld.
Laat je hem vrije trappen nemen?
Romanticus he, dan krijg je dat sentimentele gedoe.quote:
Ah, kom op... Jij weet ook dat wij in A2 destijds een heel slechte keeper hadden en altijd minstens 5 keer moesten scoren om te winnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zou die ex-keeper van ASWH A2 kiezen!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
Zo zijn er meer. Als ik aan het Italië van 82 denk denk ik aan Scirea
quote:De eerste week van september, altijd lastig]
Op 1 september 1989 rijdt de Poolse ex-international Kazimierz Deyna met zijn auto door het centrum van San Diego. Deyna rijdt stevig door. Hij is, 41 jaar inmiddels, aan het einde van zijn roemruchte loopbaan gekomen en speelt nog slechts zo nu en dan een wedstrijdje. Deyna is een speler van wereldklasse geweest, hij was de aanvoerder van het beste Poolse elftal ooit dat de Olympische Spelen in 1972 won en twee jaar later op het WK een meer dan verdienstelijke derde plek behaalde. Tussen 1968 en 1978 speelde hij 97 maal voor zijn land, en scoorde daarin 41 goals. Als middenvelder, een fabuleus aantal dus. Zijn grote kwaliteiten waren zijn overzicht en magnifieke techniek, met de bal aan de voet kon hij alles. De rit door San Diego is zijn laatste. Plotseling, waarschijnlijk heeft Deyna hem nooit gezien, doemt een vrachtwagen op die aan de zijkant van de weg staat geparkeerd. De Pool rijdt op volle snelheid op het vehikel in. Kazimierz Deyna is op slag dood.
Twee dagen later rijdt Gaetano Scirea, gewezen libero van Juventus, door Zuid-Polen. Scirea, op dat moment 36 jaar, is een monument. Niet alleen voor Juventus, maar ook voor Italië en het mondiale voetbal. Een gracieuze speler van onbesproken gedrag, die alles gewonnen heeft wat een speler winnen kan en jarenlang gold als een van de beste libero’s ter wereld. Na zijn actieve loopbaan is hij scout geworden voor zijn club en aangezien Juventus voor de UEFA Cup geloot heeft tegen het Poolse Gornik Zabrze is hij nu op weg naar een wedstrijd van die club, om te bezien wat de ploeg zoal in huis heeft dat de sterrenformatie uit Turijn aan het wankelen zou kunnen brengen. De Italiaan snelt zijn einde tegemoet. In de buurt van Katowice – Scirea is slechts een slordige 10 km van zijn eindbestemming verwijderd - begint het zwaar te regenen, de auto waarin Scirea zit slipt en komt in botsing met een ander voertuig. Het is 3 september 1989, 16.20 uur. Gaetano Scirea is op slag dood.
Op termijn relativeer je alles, maar nog steeds voel ik iets van pijn als ik terugdenk aan de vreselijke eerste week van september in 1989, nu precies 14 jaar geleden. Kazimierz Deyna, Gaetano Scirea: twee van mijn all-time favourites dood. Hun spel was zo groots. Haal ik ze terug in de herinnering, dan zie ik de ragfijne dribbels van Deyna langs drie tegenstanders, zijn millimeterprecieze passes en vlijmscherpe schoten. Hij was flegmatiek, Deyna, werkte niet zo hard. Toch veroverde hij veel ballen, door zijn inzicht en vermogen vaak op de goede plaats te staan. Zie ik Scirea, dan flitst een trotse maar bescheiden laatste man door mijn hoofd. Legendarisch zijn zijn plotselinge acties langs de zijlijn, waarmee hij zijn middenveld en aanval ondersteunde. Zoals in de WK-finale van 1982, toen hij op die manier het beroemde doelpunt van Tardelli inleidde. Een fout van Scirea? Kan ik me niet heugen. Deyna en Scirea, ze leken zo onsterfelijk. Ze verongelukten echter beiden, twee dagen na elkaar. Scirea in Polen, Deyna was een Pool. Ook uiterlijk hadden ze veel overeenkomsten. Hetzelfde spitse gezicht, hetzelfde wat fantasieloze kapsel. Als er al een God bestaat, dan moet hij in die week volledig de kluts kwijt zijn geweest en stapelde Hij vergissing op vergissing. God blijkt dus ook maar een mens te zijn. Met het overlijden van Deyna en Scirea is op aarde de prachtige herinnering aan twee voetballers van de hoogste categorie geboren.
Ok leuk weetje ik ken alleen Chiaffinoquote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Fides het volgende:
Varela was de leider van het Uruguayaanse team dat in het Maracana stadion Brazilie versloeg in de WK finale van 1950.
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Blawh het volgende:
Op papier een leuk team Fides.Alleen zo goed als alle namen zijn voor mijn tijd, heb ze dus ook lang niet allemaal zien spelen.
Voor/ tijdens het stemmen ga ik me zeker weten even wat beter inlezen, is altijd leuk werk om te doen en je leert er nog eens wat leuke verhalen door kennen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.
Ik ken Zamora en Didi niet live maar heb wel gelezen dat het briljante spelers waren. En Djalma Santos was ook über.
Je hebt een traag middenveld Ray. Maar je aanval vergoedt veelquote:Op zondag 25 november 2007 18:38 schreef RayMania het volgende:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaa: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaa: Lúcio [RayMania]
-------------------------Buffon---------------------
------------------------------------------------------
Tassoti----Carragher-----Lúcio-------Cole
------------------------------------------------------
-------------Luis Enrique---Schuster----------
---Beckham----------------------------------------
------------------------Rivera----------------------
-------------Weah-----------------Meazza--------
Niet helemaal tevreden, lastig spelletje.
Ik heb van alle spelers afgezien van Zamora weleens beelden gezien volgens mij, maar ook vooral mooie verhalen gelezen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.
Ik ken Zamora en Didi niet live maar heb wel gelezen dat het briljante spelers waren. En Djalma Santos was ook über.
Stroomde helaas pas in ronde vier in, toen verving ik stefmans. Maakte het iets lastigerquote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een traag middenveld Ray. Maar je aanval vergoedt veel
quote:Op zondag 25 november 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Van mij hoeft dat eind oordeel niet eens ik vind het al mooi om nu te kunnen reageren op mooie teams
Idem hier.quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Yeahinho het volgende:
Voor mij persoonlijk ook niet eigenlijk.
We kunnen toch nooit tot een winnaar komen ben ik bang.
Mijn complimenten, borisz.quote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef borisz het volgende:
Keeper: Preud’Homme
Verdediging vlnr: Roberto Carlos, Barry Hulshoff, Horst Blankenburg, Ben Wijnstekers
Middenveld vlnr: Ronaldinho, Phillip Cocu, Gianluca Zambrotta
Aanval vlnr : Zlatan, Uwe Seeler, Dennis Bergkamp
voorstelquote:Op maandag 26 november 2007 00:05 schreef pekel het volgende:
Lijkt me anders wel leuk om gewoon punten te geven aan 3 teams, en dan tot een winnaar te komen..
Het gaat idd over het elftal.quote:Op maandag 26 november 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
voorstel
Verkiezing per categorie van gekozen elftallen: beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste aanvaller?
Of gaan we voor het meest evenwichtige elftal?
Meest evenwichtige elftal dus?quote:Op maandag 26 november 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
Het gaat idd over het elftal.
Een beste speler toernament is wat anders
1 2 3 4 5 6 7 | Overath -------------- Veron ---------------- Falcao Breitner----------Couto--Vinnie Jones---------- Gerets -----------------------Frans de Munck----------------- |
DANIXL is aan de beurt hoorquote:Op maandag 26 november 2007 12:15 schreef Blawh het volgende:
Omdat Yeahinho er nog niet is ga ik maar alvast mijn keuzes toelichten op papier, dan heb ik tijdens het wachten toch nog wat te doen.
Dat maakt mijn team als volgt:quote:Op maandag 26 november 2007 06:49 schreef sjimz het volgende:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Lúcio [RayMania]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Peter Houtman [The_Verve]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jay Jay Okocha [BliksemSchigt]
11e ronde, 5e keuze, 325e totaal: Horst Blankenburg[Borisz]
11e ronde, 6e keuze, 326e totaal: Wolfgang Overath [sjimz]
11e ronde, 7e keuze, 327e totaal: José Martínez Sánchez, beter bekend als 'pirri' [DANILXL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |