Ok leuk weetje ik ken alleen Chiaffinoquote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Fides het volgende:
Varela was de leider van het Uruguayaanse team dat in het Maracana stadion Brazilie versloeg in de WK finale van 1950.
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Blawh het volgende:
Op papier een leuk team Fides.Alleen zo goed als alle namen zijn voor mijn tijd, heb ze dus ook lang niet allemaal zien spelen.
Voor/ tijdens het stemmen ga ik me zeker weten even wat beter inlezen, is altijd leuk werk om te doen en je leert er nog eens wat leuke verhalen door kennen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.
Ik ken Zamora en Didi niet live maar heb wel gelezen dat het briljante spelers waren. En Djalma Santos was ook über.
Je hebt een traag middenveld Ray. Maar je aanval vergoedt veelquote:Op zondag 25 november 2007 18:38 schreef RayMania het volgende:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaa: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaa: Lúcio [RayMania]
-------------------------Buffon---------------------
------------------------------------------------------
Tassoti----Carragher-----Lúcio-------Cole
------------------------------------------------------
-------------Luis Enrique---Schuster----------
---Beckham----------------------------------------
------------------------Rivera----------------------
-------------Weah-----------------Meazza--------
Niet helemaal tevreden, lastig spelletje.
Ik heb van alle spelers afgezien van Zamora weleens beelden gezien volgens mij, maar ook vooral mooie verhalen gelezen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.
Ik ken Zamora en Didi niet live maar heb wel gelezen dat het briljante spelers waren. En Djalma Santos was ook über.
Stroomde helaas pas in ronde vier in, toen verving ik stefmans. Maakte het iets lastigerquote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een traag middenveld Ray. Maar je aanval vergoedt veel
quote:Op zondag 25 november 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Van mij hoeft dat eind oordeel niet eens ik vind het al mooi om nu te kunnen reageren op mooie teams
Idem hier.quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Yeahinho het volgende:
Voor mij persoonlijk ook niet eigenlijk.
We kunnen toch nooit tot een winnaar komen ben ik bang.
Mijn complimenten, borisz.quote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef borisz het volgende:
Keeper: Preud’Homme
Verdediging vlnr: Roberto Carlos, Barry Hulshoff, Horst Blankenburg, Ben Wijnstekers
Middenveld vlnr: Ronaldinho, Phillip Cocu, Gianluca Zambrotta
Aanval vlnr : Zlatan, Uwe Seeler, Dennis Bergkamp
voorstelquote:Op maandag 26 november 2007 00:05 schreef pekel het volgende:
Lijkt me anders wel leuk om gewoon punten te geven aan 3 teams, en dan tot een winnaar te komen..
Het gaat idd over het elftal.quote:Op maandag 26 november 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
voorstel
Verkiezing per categorie van gekozen elftallen: beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste aanvaller?
Of gaan we voor het meest evenwichtige elftal?
Meest evenwichtige elftal dus?quote:Op maandag 26 november 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
Het gaat idd over het elftal.
Een beste speler toernament is wat anders
1 2 3 4 5 6 7 | Overath -------------- Veron ---------------- Falcao Breitner----------Couto--Vinnie Jones---------- Gerets -----------------------Frans de Munck----------------- |
DANIXL is aan de beurt hoorquote:Op maandag 26 november 2007 12:15 schreef Blawh het volgende:
Omdat Yeahinho er nog niet is ga ik maar alvast mijn keuzes toelichten op papier, dan heb ik tijdens het wachten toch nog wat te doen.
Dat maakt mijn team als volgt:quote:Op maandag 26 november 2007 06:49 schreef sjimz het volgende:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Lúcio [RayMania]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Peter Houtman [The_Verve]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jay Jay Okocha [BliksemSchigt]
11e ronde, 5e keuze, 325e totaal: Horst Blankenburg[Borisz]
11e ronde, 6e keuze, 326e totaal: Wolfgang Overath [sjimz]
11e ronde, 7e keuze, 327e totaal: José Martínez Sánchez, beter bekend als 'pirri' [DANILXL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |