Ok leuk weetje ik ken alleen Chiaffinoquote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Fides het volgende:
Varela was de leider van het Uruguayaanse team dat in het Maracana stadion Brazilie versloeg in de WK finale van 1950.
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.quote:Op zondag 25 november 2007 18:30 schreef Blawh het volgende:
Op papier een leuk team Fides.Alleen zo goed als alle namen zijn voor mijn tijd, heb ze dus ook lang niet allemaal zien spelen.
Voor/ tijdens het stemmen ga ik me zeker weten even wat beter inlezen, is altijd leuk werk om te doen en je leert er nog eens wat leuke verhalen door kennen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.
Ik ken Zamora en Didi niet live maar heb wel gelezen dat het briljante spelers waren. En Djalma Santos was ook über.
Je hebt een traag middenveld Ray. Maar je aanval vergoedt veelquote:Op zondag 25 november 2007 18:38 schreef RayMania het volgende:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaa: Obdulio Varela [Fides]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaa: Lúcio [RayMania]
-------------------------Buffon---------------------
------------------------------------------------------
Tassoti----Carragher-----Lúcio-------Cole
------------------------------------------------------
-------------Luis Enrique---Schuster----------
---Beckham----------------------------------------
------------------------Rivera----------------------
-------------Weah-----------------Meazza--------
Niet helemaal tevreden, lastig spelletje.
Ik heb van alle spelers afgezien van Zamora weleens beelden gezien volgens mij, maar ook vooral mooie verhalen gelezen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het kriterem wordt om niet te stemmen. Ik ken ze niet dus ik stem niet.
Ik ken Zamora en Didi niet live maar heb wel gelezen dat het briljante spelers waren. En Djalma Santos was ook über.
Stroomde helaas pas in ronde vier in, toen verving ik stefmans. Maakte het iets lastigerquote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een traag middenveld Ray. Maar je aanval vergoedt veel
quote:Op zondag 25 november 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Van mij hoeft dat eind oordeel niet eens ik vind het al mooi om nu te kunnen reageren op mooie teams
Idem hier.quote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Yeahinho het volgende:
Voor mij persoonlijk ook niet eigenlijk.
We kunnen toch nooit tot een winnaar komen ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |