En die kan je ook nog als stormram gebruikenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Huth nog niet gekozen is.
Of als doelpaal, of als ie gaat liggen als zijlijn...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En die kan je ook nog als stormram gebruiken![]()
Ginola had ik wel willen hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn team nu staan. Ik hoop echt dat ik niets meer hoef te veranderen. Ik zat nog te kijken naar Boban en Ginola, maar die waren net als Giggs dus al weg.
Als een van de weinigen Fransen trouwens, samen met Cantona en Pires. Pires was ook al weg trouwens, ook nog op gezochtquote:
Wat heb je nodig, een linkermiddenvelder?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als een van de weinigen Fransen trouwens, samen met Cantona en Pires. Pires was ook al weg trouwens, ook nog op gezocht.
Ik wil kiezen! Ik wil kiezen!
Ragnar Klavan schijnt een hele goede te zijn. Over 5 jaar Estlands beste voetballer ooit.quote:
No dealquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
![]()
Ben bereid tot onderhandeling. Puskas..
Ga je mond spelen. Huth vergelijken met de beste Duitse mandekker ooit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Huth nog niet gekozen is.
En beetje minderwaardig over Klavan praten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ga je mond spelen. Huth vergelijken met de beste Duitse mandekker ooit.![]()
![]()
Dat die nog niet gekozen wasquote:
Die zin was welgemeend hoor. Over 5 jaar de beste voetballer ooit van Estland.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
En beetje minderwaardig over Klavan praten.Die stond serieus op mijn lijstje achter.
![]()
Alsof dat zoveel voorstelt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zin was welgemeend hoor. Over 5 jaar de beste voetballer ooit van Estland.
Daarom zei ik het ook. maar het was wel gemeend. En niet neerbuigend bedoelt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel voorstelt.Klavan hoort never nooit in dit topic thuis.
Ik was ook niet serieus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. maar het was wel gemeend. En niet neerbuigend bedoelt.
Waarom verbaast het me nou niet dat Seaman daar op doel staat...quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef Blawh het volgende:
Je hebt in ieder geval 1 iemand die mooie doelpunten kan maken Vaduz.
Hij past perfect in mijn aanvallende 4-3-3 systeem als opkomende rechtsback met een goede voorzet, vandaar deze keuze.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Wtf. Zijn er echt geen betere rechtsbacks meer? Deze heeft al moeite een club te vinden nu. Het is net Leonard.
Hmm, die had ik ook nog in gedachtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef mcyodogg het volgende:
10e ronde, 10e keuze, 298e totaal: Rio Ferdinand [mcyodogg]
Die kies ik 'straks'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat niemand mijn laatste keuze nog heeft
Ik had 'm ook wel gewild, maar niet nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Wtf. Zijn er echt geen betere rechtsbacks meer? Deze heeft al moeite een club te vinden nu. Het is net Leonard.
De mijne, hopelijk verrassende, ook nog niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat niemand mijn laatste keuze nog heeft
nu wel!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En weet egoTRON er al van?
Heeft ie in Duitsland gevoetbald?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
Niet kwaad zijn als ik dit zeg maar een onbekende Zuid Koreaanse spits wordt gekozen en de Aziaat van de eeuw ligt nog in de vrieskist.
Grandel, Kros en Ben Zekri zijn er nog!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:23 schreef Blawh het volgende:
Verdorie, Zenga was ook mijn optie. Nu moet ik maar een nieuwe keeper zien te vinden.
Om Khalid Sinouh niet te vergeten! en Pieckenhagen zit er ook nog in.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grandel, Kros en Ben Zekri zijn er nog!![]()
Jaquote:Op woensdag 21 november 2007 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heeft ie in Duitsland gevoetbald?
En ook een Zuid Koreaan?quote:
Zuid-Koreaan idd. Een geweldige aanvaller. Type Rumenigge.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En ook een Zuid Koreaan?
Ik persoonlijk vind een Japanner beter.
Same here. Al is die kans niet eens zo groot.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben elke keer als de dood dat de spelers die ik wil worden gekozen
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:23 schreef Blawh het volgende:
Verdorie, Zenga was ook mijn optie. Nu moet ik maar een nieuwe keeper zien te vinden.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grandel, Kros en Ben Zekri zijn er nog!![]()
Sorry, ik noemde toch geen naamquote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef Yeahinho het volgende:
tong, doe nou aub eens niet zo zielig.
Mag lijen dat jouw laatste speler recht voor je neus wordt weggekaapt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |