quote:
Ja. De grote, supersterke man van Hiddink's Zuid-Korea. Miste bijna het WK 2002 door een blessure, maar tot zeer grote opluchting van Hiddink (en alle Zuid-Koreanen) speelde hij toch. Met resultaat.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sovjet.
[afbeelding]
Is het erg als ik die niet ken, pekel?
Dan zou ik hem eigenlijk moeten kennen ja. Maar dan zal zijn naam me niet zo zijn bijgebleven...quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja. De grote, supersterke man van Hiddink's Zuid-Korea. Miste bijna het WK 2002 door een blessure, maar tot zeer grote opluchting van Hiddink (en alle Zuid-Koreanen) speelde hij toch. Met resultaat..
Ik ook.quote:Op maandag 19 november 2007 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de volgende keer een back kiezen, wie weet...
Hij is echt niet de enigequote:Op dinsdag 20 november 2007 08:04 schreef RayMania het volgende:
Wehhee, pfaf is volgens mij de meest ongelukkige. Zijn keuzes worden altijd eerder gekozen.
Gerrie Muhren ? Hansi Muller ? Wilfried van Moer ? Kirsten Nygaard ? Sören Lerby ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:25 schreef Ordinair het volgende:
Wat moet ik in godsnaam op linkshalf zetten?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerrie Muhren ? Hansi Muller ? Wilfried van Moer ? Kirsten Nygaard ? Sören Lerby ?
De meeste spelers van Tong wil toch niemand hebben, dus dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:07 schreef DANILXL het volgende:
kap es tong. Anders doe je niet mee in de verkiezing en dan worden de door jou gekozen spelers weer vrijgegeven
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kinders... Nou is het mooi geweest. Harry Decheiver al genoemd toruwens? Wel wat vor Sjimz.
En Garincha ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Geef mij Happel en Puskas dan maar.
Mooie keuzequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 289e totaal: Hong Myung-Bo [pekel]
10e ronde, 2e keuze, 290e totaal: Jürgen Kohler [Tarado]
10e ronde, 3e keuze, 291e totaal: Jesper Olsen [Ordinair]
10e ronde, 4e keuze, 292e totaal: Willy van der Kuijlen [EnGCatjuh]
Dat ie nog niet gekozen was.
Ik vind het ook jammer dat Huth nog niet gekozen is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef Steven184 het volgende:
Wat zielig voor de beste Duitse mandekker ooit dat hij nog steeds niet is gekozen. Kohler is er ook eentje van kwaliteit, maar die ander is toch beter.
Even kijken of mijn spelers vrijblijven tot ik aan de beurt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |