Irritant he....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
Heh, dat ken ik ja...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook een lekker warme kat [afbeelding]
Ik zei warme kat, niet hete poesquote:
Ik had de lapo....quote:Op zondag 18 november 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
aah wat lief James!![]()
Ik wilde jou nou net een naamtopic geven. Maar ik was te laat....
ja de rest ziet elkaar dagelijks (ze wonen 300 meter bij elkaar vandaan.) en waren er vanuit gegaan dat ook ik op de hoogte was gebracht.quote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
Ook lullig.
en er was internetquote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:Wat errug!!! Ik heb een heel topic gemist!
![]()
Ik ben zo handig... <ahum> Lees mijn topic maar in K&W...quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben zo handig... <ahum> Lees mijn topic maar in K&W...
Maar nu ga ik echt naar bed... pfffff. blog voor een maand ook weer geupdate. Nooit geweten dat het zo hard werken was na een maand zonder internet![]()
Met 1 zoetje alstublieft.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wel
moet je even in de theedoos kijken
Ik trof vanochtend anders wel een zakje zout in mijn schoen aan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat nodig dan?
ben jij niet zoet genoeg van jezelf ?![]()
Dat was ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik trof vanochtend anders wel een zakje zout in mijn schoen aan.
Hoe verklaar je dat!?
kutquote:
De enige die we mooi vonden, had een levertijd van 17 wekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Wonderer: was er niks dat jullie mooi vonden?
en nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef maedel het volgende:
[..]
kut![]()
Hier wel een poort, maar de verkeerde![]()
Ach ja...![]()
dat zijn gewoon nederlandse toestanden, daar hebben meubels bijna altijd zo'n lange levertijd mits je dus niet naar een Leenbakker/Trendhopper/Ikea achtige zaak gaatquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
De enige die we mooi vonden, had een levertijd van 17 weken
en geen Amish in de buurt om ze te laten maken of is dat een heel stuk duurder dan de winkel ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Het moet geimporteerd worden, vandaarZe hebben alleen wit in voorraad (waarom in vredesnaam, wie wil er nou een witte bank?).
Da's duurder, ja, allemaal met de hand gemaakt. Heb wel iets zien staan gister en het was best mooi. Geen banken, overigens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen Amish in de buurt om ze te laten maken of is dat een heel stuk duurder dan de winkel ?
of hebben jullie in NH niet van zulke gemeenschappen in de buurt?
vriend van me in Wisconsin heeft zo zijn hele inboedel uiteindelijk op maat laten maken naar een eigen ontwerp (maar was wel een meerjaren plan)
Daarom.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Als je dat vantevoren weet, kun je sparen, en das nooit verkeerd!
Ik had niet gedacht dat je zo lang gewacht had met die aanschafquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom.
Oh ja, hier kan ik het wel melden. We hebben dus een nieuwe douchekop, met massagestand.
Dertig seconden, max.
Och, echt nodig was het niet...quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat je zo lang gewacht had met die aanschaf![]()
Bij gebrek aan bank laat Wonderer nu mensen op de douchekop plaatsnemen ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer: jammer dat je nog geen bank hebt. De douchekop zal wel veel goed maken lijkt me
*LOL* en dan wordt het een kwestie van komen en gaan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan bank laat Wonderer nu mensen op de douchekop plaatsnemen ?![]()
of juist niet, dat het zo goed bevalt dan men niet meer weggaat, en opgestaan is plaats vergaan toegepast wordtquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL* en dan wordt het een kwestie van komen en gaan?
tot morgenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Maar intussen heb ik de verjaardagsafwas nog staan, en moet ik morgen om half zes mijn bedje alweer uit... ik denk dat het verstandig is om jullie even te verlaten nu...
Welterusten en tot morgen!![]()
je laat je gasten nu zelf een tuinstoel meenemen?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef wonderer het volgende:
Het grootste probleem is nog wel dat donderdag as Thanksgiving is en we dat dus bij ons vieren...
Hm, dat zou nog best kunnen, tuinstoelen...quote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je laat je gasten nu zelf een tuinstoel meenemen?
en heb je al een goed recept gevonden om de kalkoen mee te vullen en te bereiden ?
dus vanaf nu heel de dag druk met voorbereidingen ?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, dat zou nog best kunnen, tuinstoelen...
EN ja, er gaat bacon bovenop
Ik zit te RPG'en.. Als brad thuiskomt, ga ik wel opruimenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus vanaf nu heel de dag druk met voorbereidingen ?
niet nerveus, of helpende handen in de buurt ?
Ja ik moet toch wat om dit topic in leven te houdenquote:Op donderdag 22 november 2007 10:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je stroek...
We posten alleen nooit zo veel hier...Misschien kun jij helpen dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen...Ik bedacht dat ik dit topic wel heel graag in myAT lijst wil
Tśśrlijk. Heel veel posten is een van mijn speciale talentenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We posten alleen nooit zo veel hier...Misschien kun jij helpen dan?
Geregistreerd op: dinsdag 11 juli 2006 @ 15:18quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tśśrlijk. Heel veel posten is een van mijn speciale talenten [afbeelding] Let wel, één van de.
Ironie is een ook een van die talentenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 1 minuut, 23 seconden geleden.
Aantal posts: 75 (gemiddeld 1 per dag)
Of druk bezig met WERKENquote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ja, dan wordt het al wat moeilijker. Het mooiste is een baan zoals de mijne, waarbij je eigenlijk vooral aan het Fokken bent.
Misschien zijn multiseksuelen (:P) gewoon heel serieus, en zijn jij en ik uitzonderingen.
Is toch heel serieus? Druk bezig zijn met werken... Verder niets slechts aan hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Of druk bezig met WERKEN
Ik heb nu pauze, dus mag ik.
Maak je geen zorgen JB jij bent niet de enige die tikvouten maaktquote:Op donderdag 22 november 2007 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zei net al in een topic dat ik slecht tik vandaag, maar tis wel heel erg geloof ik
of eerst nog serieus met pauze ?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ik ben niemand eigenlijk. Ben heel lang een part-time lurker geweest, en toen kreeg ik deze baan met veel tijd over - dus toen meldde ik me maar eens aan. IRL ken ik wat mensen van UVT.
Vervolgens zag ik dit topic, en ik dacht, ach, laat ik eens kijken hoe het met de lesbeau community is hier. Rustig dus
En inderdaad, je maakt daar een goed punt. Zou ik ook eens moeten doen, serieus aan het werk...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben overigens geen lesbeau...
Hihi, ja, nou, ik besloot dat ik om heel eerlijk te zijn nu al drie keer mijn pauze heb gehad, dus dat ik in mijn pauze maar door moet werken. Asjebegrijptwatikbedoel...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of eerst nog serieus met pauze ?![]()
dit topic geeft ruimte aan allerhande soorten mensenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, er zijn wel lesbeaus die af en toe langskomen, 2 geloof ik...
quote:Zweedse zwemsters protesteren topless
Een groep Zweedse vrouwen vindt het maar oneerlijk dat mannen in het openbaar met ontblote borst mogen lopen maar vrouwen niet. Uit protest tegen deze discriminerende praktijk doen de vrouwen, die zich hebben verenigd in de actiegroep Bara Brost (Blote Borsten), hun topjes af in openbare zwembaden.
Doel van de actie is om een debat te beginnen over de vraag waarom vrouwenlichamen geseksualiseerd zijn, zei Sanna Ferm (22) van Bara Brost woensdag. Zwemmers reageren verschillend op de plotselinge overvloed aan blote borsten. Sommigen zijn bemoedigend, anderen worden boos en weer anderen doen onverschillig, zei ze.
Bara Brost werd opgericht nadat twee vrouwen die met ontbloot bovenlijf baantjes trokken in een openbaar zwembad in Uppsala was verzocht zich te bedekken of te verdwijnen. De vrouwen hebben een klacht ingediend bij de Zweedse Ombudsman voor Gelijke Kansen. Vrouwen in Zweden kunnen zonder problemen topless op de stranden zonnebaden, maar in zwembaden is het gebruikelijk dat ze zich bedekken.
Inger Groteblad, manager van het zwembad in Uppsala, zei tegen het tabloid Aftonbladet dat het een kwestie van veiligheid betreft. "We willen ervoor zorgen dat meisjes niet het slachtoffer worden van seksuele intimidatie." (novum/dm)
nee die is hier de laatste maand niet meer gesignaleerdquote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef Sebasser het volgende:
Heeft iemand Nanking de laatste tijd nog gezien?
GOed punt. Waarom zijn vrouwenlichamen geseksualiseerd?quote:
Het zit hier gewoon vol met Leshagsquote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Op zich wel een intrigerende ontwikkeling.
Zijn we allemaal bie of is het topic gewoon gekaapt in het beginne der tijden?
Ik vind het wel een gezellige naam. Klinkt ook als: Le Shags, wat toch ook een fijne connotatie is/heeft (moet eigenlijk niet van die ingewikkelde wooquote:Op donderdag 22 november 2007 18:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Het zit hier gewoon vol met Leshags![]()
Misschien moeten we de reeks zo gaan noemen.
Kunnen we met het selecte groepje echte potten misschien wel een commerciėel avontuur beginnen
Nooit?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We posten alleen nooit zo veel hier...Misschien kun jij helpen dan?
Nou ja, jij hebt voornamelijk opvliegingen dat je ineens in je eentje drie pagina's vol postquote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit?
spreek voor jezelf....
enneh... welkom FdF
dat heet toch compensatiegedragquote:Op donderdag 22 november 2007 20:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt voornamelijk opvliegingen dat je ineens in je eentje drie pagina's vol post
Volgens mij ben jij wel het fanatiekstquote:Op donderdag 22 november 2007 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ben ook blij om terug te zijn bij jullie... en die drie pagina's doe ik niet alleen hoor... ik heb er wel anderen bij nodig
Das altijd, ik zit nu ook alleen achter de comp omdat vriend er niet is en ik geen zin heb om te lezen of tv te kijken(en ik vind jullie natuurlijk leukquote:Op donderdag 22 november 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
wheheehe... ik heb een hele fanatieke tijd gehad ja, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nu ook af en toe andere dingen moet doen dan jullie vermaken, zelfs al heb ik sinds een paar dagen weer internet...
Ik hoop voor je dat het zo blijft. En dat je het niet alleen volhoudt, maar dat je ook gelukkig bent. Of anders wordt.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het gaat eigenlijk heel goed.
Hij is zich een ongeluk geschrokken volgens mij en hij lijkt wat meer begrip te hebben voor het feit dat ik ook tijd voor mezelf nodig heb...
Hij doet ook heel aardig en zegt constant dat ie me mooi vindt en van me houdt, is wel heel lief.
Maar ik merk wel dat ik wat afstand houd, ik ben gewoon bang dat het weer fout gaat.
Als het zo blijft, houd ik het nog wel een leven vol iig.
Ik denk dat je niet teveel vraagt hiermee hoor. En als je er beiden aan wilt en kunt werken, om het voor beiden plezierig te houden, moet het kunnen werken. Het is alleen zo dat ik zoveel in je verhaal herkende, en nog... Wat natuurlijk niet per se wil zeggen dat het bij jou hetzelfde zou moeten gaan. Ik ben blij dat hij het zich heeft aangetrokken en eieren voor zijn geld gekozen heeftquote:Op donderdag 22 november 2007 21:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij is verder gewoon heel leuk...
Hij is heel spontaan, slim, we lachen om dezelfde dingen, we KUNNEN heel goed praten, ik vertrouw hem en hij mij.
Ik akn alleen echt helemaal niet tegen zijn buien, ik word er bang van, en moe.
Zoals het nu is, ben ik wel tevreden, of gelukkig.
Ik houd echt van hem en ik wil hem niet kwijt, maar ik kan er helemaal niet meer tegen om bang te zijn om naar huis te gaan omdat hij misschien chagrijnig is, dat heb ik er gewoon niet voor over.
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, op het moment kan dat wel. Dus als het zo blijft, vind ik het goed.
Het gaat meestal periodes goed en dan weer niet, dus ik vertrouw het niet echt, maar het is wel anders nu.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet teveel vraagt hiermee hoor. En als je er beiden aan wilt en kunt werken, om het voor beiden plezierig te houden, moet het kunnen werken. Het is alleen zo dat ik zoveel in je verhaal herkende, en nog... Wat natuurlijk niet per se wil zeggen dat het bij jou hetzelfde zou moeten gaan. Ik ben blij dat hij het zich heeft aangetrokken en eieren voor zijn geld gekozen heeft
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
En Qwea, je spamt maar een eind raak hoor, als ik het niet wil zien klik ik het gewoon niet aan.
nee muts... die bedoelde ik helemaal niet....quote:Op donderdag 22 november 2007 21:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, ik zat al te denken om t eens te vragen in dat topic waarin ze kaarten leggen...
Ik nam al aan dat het niet daarover ging hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee muts... die bedoelde ik helemaal niet....
ik pakte de kaartlezer voor de pc.... de geheugenkaart van mijn fototoestel....
maar als je wilt weten wat de tarotkaarten je te vertellen hebben:
www.catharinaweb.nl/tarot
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee muts... die bedoelde ik helemaal niet....
ik pakte de kaartlezer voor de pc.... de geheugenkaart van mijn fototoestel....
maar als je wilt weten wat de tarotkaarten je te vertellen hebben:
www.catharinaweb.nl/tarot
Aldus de dagkaartquote:Harmonie, evenwicht en zielerust zijn typerend voor deze kaart. De Gematigdheid toont gevoelde vreugde wanneer we gezond zijn en in innerlijk evenwicht. De kaart symboliseert 'de juiste maat'.
Indien van toepassing vertegenwoordigt deze kaart ook genezing en beter worden. Ten aanzien van ons werk betekent Gematigdheid dat we met een zekere gelatenheid onze taken uitvoeren in een werktempo waarbij we ons prettig voelen zonder erg veel of erg weinig te presteren.
In verband met bewustzijn vertegenwoordigt deze kaart een overeenstemming tussen lichaam, ziel en geest. We komen met onszelf in het reine en laten kwellende zelftwijfel achter ons.
In persoonlijke relaties wijst Gematigdheid op een periode van tevreden harmonie en een vriendelijke, open omgang met elkaar. Geen opdringerige activiteiten maar een innerlijk beleefde intimiteit.
Dank u dank u... Ik ben meer aan dag-posterquote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit?
spreek voor jezelf....
enneh... welkom FdF
Ik dacht wel dat jij dat al wist hoor... ik speelde het spelletje gewoon meequote:Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik nam al aan dat het niet daarover ging hoor
Maar ik zat daar vanmiddag toevallig aan te denken..
vertrekt ook richting bedquote:Op donderdag 22 november 2007 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga nu naar bed, welterusten allemaal![]()
maar is dat vullen van zo'n beest niet een verschikkelijk gehannes?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:38 schreef wonderer het volgende:
Etentje is gelukt, gelukkig. Kalkoen was een beetje droog, maar goed. Ik had toch geen honger meer nadat ik dat ding rauw had gezien
ja om 6.00 uur ging de wekker al hedenochtendquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vroege vogel ben jij. Ik geniet lekker van m'n bakkie.
Goedemorgen saam!
Misschien heeft ze een vrije vrijdag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja om 6.00 uur ging de wekker al hedenochtend
maar dat vond ik nog weer wat te vroeg om dan hier al een post achter te laten![]()
maar ik heb vanochtend Maedel hier niet bij de dagopening gezien dat ze even kwam zwaaien en koffieleuten
dan kan ze thuis ook gewoon fokken, of zou ze in plaats van roostervrij vandaag niet alleen emailvrij maar gewoon compleet internetvrij zijn ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een vrije vrijdag?
Nou, als ik werkvrij heb, dan ga ik eerst heel lang in bed liggen, dan rustig ontbijten en dan misschien eens de computer aan zetten. Dus wie weet komt ze nogquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan ze thuis ook gewoon fokken, of zou ze in plaats van roostervrij vandaag niet alleen emailvrij maar gewoon compleet internetvrij zijn ?![]()
als ik werkvrij ben is na het uit bed rollen de pc checken toch een van de eerste dingen die ik doequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou, als ik werkvrij heb, dan ga ik eerst heel lang in bed liggen, dan rustig ontbijten en dan misschien eens de computer aan zetten. Dus wie weet komt ze nog
Stovetop stuffing, er zat alleen een halve ui in. Plakjes bacon bovenop, en het duurde ongeveer drie uur in een braadslee. Hij was wel superdroog, helaas, maar goed. Ik had hem op aanraden van een tvprogramma ingesmeerd met gesmolten boter, dat had wel goed gewerktquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is dat vullen van zo'n beest niet een verschikkelijk gehannes?
en moet hij toch niet uren in de oven staan om volledig gaar te worden inclusief een bak met water om de boel sappig te houden, en om te voorkomen dat je hem heel vaak moet bestrijken/bedruipen met braadvocht ?
en dan ook flink paprikapoeder toegevoegd, want dat moet volgens mijn collega dus wel, al was het maar om een mooie kleur aan het braadvocht te krijgen om hem later mee te bedruipen. en een bak met water dus onder de braadslede in de oven zetten. Mijn collega gaat het hier op 2 december doen voor 18 personen. En ja ze is voor het bereiden van Turkey wel op cursus gemoeten van haar schoonmoeder, anders mocht Dan niet naar Nederland toe komenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stovetop stuffing, er zat alleen een halve ui in. Plakjes bacon bovenop, en het duurde ongeveer drie uur in een braadslee. Hij was wel superdroog, helaas, maar goed. Ik had hem op aanraden van een tvprogramma ingesmeerd met gesmolten boter, dat had wel goed gewerkt
koken moet ook maar net je hobby zijn, en volgens mij is het net als met erwtensoep en heeft iedereen daar zijn eigen recept voorquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Nou, dat hebben we allemaal niet gedaan hoor... Volgende keer beter...
Ik kook graag, ben graag met de beestjes bezig, lees graag....quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Zo af en toe heb ik een bui, maar ik doe liever andere dingen.
ik kan wel eens in het weekend stoofpotje maken of Boeuff Bourginon en dat moet dan vaak meerdere uren achter elkaar staan ,en dan ga ik tussendoor wel andere dingen doen. Maar ik ben wel zo'n angst haas dat ik nooit iets op het vuur achter durf te laten als ik de deur uit ga. Zelfs niet als ik alleen maar wat beneden uit de auto hoef te halen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook graag, ben graag met de beestjes bezig, lees graag....
Alleen bij koken is het dus wel zo dat ik niet te lang bezig wil zijn, ik zoek dus ook alleen maar dinge uit die snel klaar zijn.
ja zo zou het moeten zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Das toch geen nadeel, best fijn als je iets vooruit hebt liggen!
Wordt t daar ook zo koud als bij wonderer?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook allemaal niet-leuk nieuws gehad van vrienden [afbeelding]
wil je erover praten? Of liever juist niet, en het luchtig houden zodat je je gedachten kunt verzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook allemaal niet-leuk nieuws gehad van vrienden
Nou ja, tis niks dat direct effect heeft op mij, of dingen waar ik me druk om zou moeten maken, maar gewoon kut voor hen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je erover praten? Of liever juist niet, en het luchtig houden zodat je je gedachten kunt verzetten?
gezellig toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Of het moet zijn dat je problemen met hem hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En mijn zusje heeft een vriend, die komt mee Sinterklaas vieren hier.
Volgens mij heeft ze pas drie dsagen iets met hem ofzo, ik heb hem denk ik een keer gezien, dus ik vind het een beetje raar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gezellig toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Of het moet zijn dat je problemen met hem hebt natuurlijk
Dank je wel voor de updatequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef cablegunmaster het volgende:
die van 5 dec dicht is al dicht 2 weken voor tijd puik werk ^^.
dat zijn aardig wat zielen om voor te moeten kokenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze pas drie dsagen iets met hem ofzo, ik heb hem denk ik een keer gezien, dus ik vind het een beetje raar.
Maar leuk voor haar dat ze een vriend heeft! Ze was op zoek![]()
We moeten wel hoe langer hoe meer eten regelen...
Eerst dacht ik aan zeven man, toen negen, tien en nu zijn het er elf
gewoon de stroek methoude toepassenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat zijn aardig wat zielen om voor te moeten koken
Leuk! Een tapas-avondjequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef JamesBrownie het volgende:
We maken allemaal kleine hapjes, das gemakkelijker, miniworstenbroodjes, garnalen in knoflooksaus, rauwe bloemkool met sausjes, gevulde pepertjes, gewoon vanalles door elkaar.
Hoeft ook helemaal niet bij elkaar te passen, dan zit er altijd wel iets bij dat mensen lusten.
O, en natuurlijk stokbrood met kruidenboter...en nog veel meer, maar we moeten nog even kijken.,
Jij komt bij JB 5 dec vieren?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Rauwe bloemkool
Ik eet dan alleen de sausjes
Zoals ik al zei: er is dan nog wel meer dan alleen rauwe bloemkoolquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Rauwe bloemkool
Ik eet dan alleen de sausjes
*LOL*quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: er is dan nog wel meer dan alleen rauwe bloemkool
Dat zou een mooi armoedig diner zijn. een heel grote schaal rauwe bloemkool en wat sausjes.![]()
Nou nee, maar ik voelde me even geroepen om ongevraagd mijn mening te ventileren.quote:
Ik wist toch al dat jij rauwe bloemkool niks vindt. (herinner ik me van t eten? )quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik voelde me even geroepen om ongevraagd mijn mening te ventileren.
Spannend weekend dan! Wel fijn dat hij er zo snel al mee aan de slag gaatquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
Overigens kreeg ik een mailtje van de redacteur dat hij mijn manuscript had uitgeprint en zich er dit weekend eens in ging "onderdompelen".
Dus hopelijk na het weekend reactie
Is dat ter sprake gekomen? Zou best kunnen ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist toch al dat jij rauwe bloemkool niks vindt. (herinner ik me van t eten? )
Cashews schijnen als aanhangels te groeien aan appels of zo. Maar het idee van aanhangsel stond me nogal tegen toenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
wat is daarmee dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cashews schijnen als aanhangels te groeien aan appels of zo. Maar het idee van aanhangsel stond me nogal tegen toen [afbeelding]
Je was me voorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef JamesBrownie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cashew
Die was ik net aan het lezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef JamesBrownie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cashew
Was je al wel eerder langsgeweest dan <duck>quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef maedel het volgende:
nou ja zeg, dit topic stond niet meer in mijn at lijst
ben je al klaar dan ?quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
ik kan nog makkelijk ff douchen... voordat jullie hier wakker zijn... .
ik kom net onder de douche vandaan...quote:
dus ik ben eigenlijk nog te vroegquote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kom net onder de douche vandaan...
oh, maar dat doe ik niet hoor. Dat wordt vanzelf droog... Heeft toch weinig nut om het nu te gaan stylen, morgenvroeg kan ik opnieuw beginnen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik ben eigenlijk nog te vroeg
loopt de deur weer uit zodat je eerst je haren kan droogmaken en zo
ja maar op half nat haar gaan slapen maakt het stylen morgenochtend toch nog veel lastigerquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, maar dat doe ik niet hoor. Dat wordt vanzelf droog... Heeft toch weinig nut om het nu te gaan stylen, morgenvroeg kan ik opnieuw beginnen.
ooit gehoord van een plantenspuit?quote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar op half nat haar gaan slapen maakt het stylen morgenochtend toch nog veel lastiger
die gebruikte de kappers in mijn dorp altijd als ze me snel snel nog even gingen knippen en er voor wassen geen tijd meer wasquote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ooit gehoord van een plantenspuit?
quote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gebruikte de kappers in mijn dorp altijd als ze me snel snel nog even gingen knippen en er voor wassen geen tijd meer was
thuis gebruikte ik die meestal om de poezen te pestten
perst nog snel ene paar sinaasappels voor Dr34m3rquote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
schaam je!
maar ik ga naar bed, ben echt flink beroerd aan t worden nu... hopelijk is het na een goede nachtrust weg..
Welterusten
Wat gaafquote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Maedel, je kast staat ook eindelijk, en goed ook, met dank aan Tante_V en haar vriend :-D
okay val ik wel weer terug op het oude vertrouwde receptquote:Op maandag 26 november 2007 01:15 schreef wonderer het volgende:
Sinaasappelsap als je misselijk bent... right...
Ik heb te veel gegetenEn we hebben een tafel met stoelen gekocht.
graag gedaan, en ook jij een goeiemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je en goeiemorgen!
ik kan niet voor anderen spreken maar voor mijzelf wel volstaan met een volmondig Jaquote:Op maandag 26 november 2007 10:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
G'morgen allen. Weer aan de arbeid..?
wat een vrijpostigheid zo vroeg in de weekquote:Op maandag 26 november 2007 10:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Moge het dan een vruchtbare dag worden (op arbeidsgebied dan)
Jśist zo vroeg in de week - net na het weekendquote:Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een vrijpostigheid zo vroeg in de week![]()
Dan wens ik je sterte toe om deze instelling deze week vast te houdenquote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jśist zo vroeg in de week - net na het weekend
daar heeft het toch nog niet hard genoeg voor gevroren ?quote:Op maandag 26 november 2007 14:56 schreef maedel het volgende:
mmm, dan zal ik zo maar eens spruitjes gaan kopen.
"spruitjes posten" schreef ik
Niet? een nachtvorstje is genoeg dacht ik altijd?quote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft het toch nog niet hard genoeg voor gevroren ?
Het kan wat mij betreft niet hard genoeg vriezen voor spruitjesquote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft het toch nog niet hard genoeg voor gevroren ?
ja voor het produkt welquote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Niet? een nachtvorstje is genoeg dacht ik altijd?
Ja, precies, ik vind het lekkerquote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het kan wat mij betreft niet hard genoeg vriezen voor spruitjes![]()
Maar maedel zal het wel lekker vinden: eet smakelijk dus
maar dan heb je toch juist meer behoefte aan een kers in plaats van een spruit ?quote:Op maandag 26 november 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, precies, ik vind het lekker
En daarbij heb ik appelmoes over, en daar moet ik iets bij hebben
Ik las dus duidelijk kerel in plaats van kers. Toch gelukt om de weekend-stemming te behouden blijkbaarquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan heb je toch juist meer behoefte aan een kers in plaats van een spruit ?
quote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan heb je toch juist meer behoefte aan een kers in plaats van een spruit ?
Gewoon een schaaltje en een lepelquote:Op maandag 26 november 2007 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is wel de enige gelegenheid waar ik appelmoes consumeer
ja met de vingers eet dat zo lastigquote:Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gewoon een schaaltje en een lepel
Op zich ben ik wel heel erg fan van met de handen eten - contact met het voedsel enzo. Dingen smaken meestal zo veel lekkerder. Soep is echter wat moeilijk...quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met de vingers eet dat zo lastig
vla en yoghurt ookquote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel heel erg fan van met de handen eten - contact met het voedsel enzo. Dingen smaken meestal zo veel lekkerder. Soep is echter wat moeilijk...
ja, maar da's in ieder geval wel minder warmquote:
en geeft bij mij altijd zo'n kliederboel, alsof ik weer kleuter ben en mag vingervervenquote:Op maandag 26 november 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, maar da's in ieder geval wel minder warm
en anders?quote:Op maandag 26 november 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
Vandaag komt het bed. Hoop ik.
Stroek weet wel dat ik zo ongeveer de enige lesbeau in dit topic ben, dus dat gaat ie echt niet zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 15:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik las dus duidelijk kerel in plaats van kers. Toch gelukt om de weekend-stemming te behouden blijkbaar
wat is er eigenlijk gebeurd met de andere lesbeaus...?quote:Op maandag 26 november 2007 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Stroek weet wel dat ik zo ongeveer de enige lesbeau in dit topic ben, dus dat gaat ie echt niet zeggen
volgens mij zitten die te vertrutten in diverse nieuwbouwwijkenquote:Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk gebeurd met de andere lesbeaus...?
Oh, ok, dus het is niet zo dat jullie een uitservend ras zijn?quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij zitten die te vertrutten in diverse nieuwbouwwijken
En anders komt ie op een andere dagquote:
Huh nee, daar zorgen we wel voor hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, ok, dus het is niet zo dat jullie een uitservend ras zijn?
Oh nee, dan had ik het tóch goedquote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En anders komt ie op een andere dag
tuurlijk ken ik mijn beperkingenquote:Op maandag 26 november 2007 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Stroek weet wel dat ik zo ongeveer de enige lesbeau in dit topic ben, dus dat gaat ie echt niet zeggen
Jehova's?quote:Op maandag 26 november 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh nee, daar zorgen we wel voor hoor.
Faithz en Nirak zitten toch ook bij zo'n zieltjeswinclub?![]()
[..]
was je hier nog niet geweest?!quote:Op maandag 26 november 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit, hier ook op de valreep een tvp.
nee jouw eerste taak vanochtend was mijn glas vergeperste jus te ledigenquote:Op maandag 26 november 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
was je hier nog niet geweest?!
Dat zou het eerste moeten zijn wat je doet op een dag!![]()
mag ik zeggen....
echt niet.... ik heb tot twaalf uur geleefd op water en slappe thee, en toen heb ik een kippebouillon en een bakje yoghurt aangedurfd. Sjeez... wat voelde ik me beroerd zeg. Maar inmiddels is het leed weer geleden. Sterke geslacht hequote:Op maandag 26 november 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee jouw eerste taak vanochtend was mijn glas vergeperste jus te ledigen
okay dan ga ik morgenochtend wel in de herkansing, of moet dat wachten tot woensdagochtend ?quote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
echt niet.... ik heb tot twaalf uur geleefd op water en slappe thee, en toen heb ik een kippebouillon en een bakje yoghurt aangedurfd. Sjeez... wat voelde ik me beroerd zeg. Maar inmiddels is het leed weer geleden. Sterke geslacht he
daardoor ben ik dan direct inwendig ook weer wakker, dus blijft het wel tot mijn ochtendritueel behorenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Jus is zuur.
Jus op een nuchtere maag werkt toch laxerend?quote:Op maandag 26 november 2007 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daardoor ben ik dan direct inwendig ook weer wakker, dus blijft het wel tot mijn ochtendritueel behoren
nooit iets van gemerktquote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jus op een nuchtere maag werkt toch laxerend?
O ja, je bent heel zielig.quote:
Ja he? Fijn dat je er bent iigquote:
da's toch geen uitdaging voor onsquote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
stroek... het lijkt erop dat wij samen de laatste 19 posts van dit topic moeten vullen..
zou hard vriest het toch nog niet ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
En spontaan wordt stroek ook blauw...
ik vroeg me al af wanneer de eerste gevatte opmerking zou komenquote:Op maandag 26 november 2007 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou hard vriest het toch nog niet ?
en nee ik zat niet met elastiekjes te spelenquote:Op maandag 26 november 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wanneer de eerste gevatte opmerking zou komen
doe maar niet op pumpsquote:Op maandag 26 november 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
*kijkt de tutorial jumpstyle*
zouden de benedenburen het erg vinden als ik nog ga oefenen voor het feest van de 14e?
dan moet je je idd wel gaan schamen jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja
Ik ga zo Hollands next topmodel kijken en Project Catwalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |