Is toch heel serieus? Druk bezig zijn met werken... Verder niets slechts aan hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Of druk bezig met WERKEN
Ik heb nu pauze, dus mag ik.
Maak je geen zorgen JB jij bent niet de enige die tikvouten maaktquote:Op donderdag 22 november 2007 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zei net al in een topic dat ik slecht tik vandaag, maar tis wel heel erg geloof ik
of eerst nog serieus met pauze ?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ik ben niemand eigenlijk. Ben heel lang een part-time lurker geweest, en toen kreeg ik deze baan met veel tijd over - dus toen meldde ik me maar eens aan. IRL ken ik wat mensen van UVT.
Vervolgens zag ik dit topic, en ik dacht, ach, laat ik eens kijken hoe het met de lesbeau community is hier. Rustig dus
En inderdaad, je maakt daar een goed punt. Zou ik ook eens moeten doen, serieus aan het werk...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben overigens geen lesbeau...
Hihi, ja, nou, ik besloot dat ik om heel eerlijk te zijn nu al drie keer mijn pauze heb gehad, dus dat ik in mijn pauze maar door moet werken. Asjebegrijptwatikbedoel...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of eerst nog serieus met pauze ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |