Irritant he....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
Heh, dat ken ik ja...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook een lekker warme kat [afbeelding]
Ik zei warme kat, niet hete poesquote:
Ik had de lapo....quote:Op zondag 18 november 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
aah wat lief James!![]()
Ik wilde jou nou net een naamtopic geven. Maar ik was te laat....
ja de rest ziet elkaar dagelijks (ze wonen 300 meter bij elkaar vandaan.) en waren er vanuit gegaan dat ook ik op de hoogte was gebracht.quote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
Ook lullig.
en er was internetquote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:Wat errug!!! Ik heb een heel topic gemist!
![]()
Ik ben zo handig... <ahum> Lees mijn topic maar in K&W...quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2007 23:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben zo handig... <ahum> Lees mijn topic maar in K&W...
Maar nu ga ik echt naar bed... pfffff. blog voor een maand ook weer geupdate. Nooit geweten dat het zo hard werken was na een maand zonder internet![]()
Met 1 zoetje alstublieft.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wel
moet je even in de theedoos kijken
Ik trof vanochtend anders wel een zakje zout in mijn schoen aan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat nodig dan?
ben jij niet zoet genoeg van jezelf ?![]()
Dat was ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik trof vanochtend anders wel een zakje zout in mijn schoen aan.
Hoe verklaar je dat!?
kutquote:
De enige die we mooi vonden, had een levertijd van 17 wekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Wonderer: was er niks dat jullie mooi vonden?
en nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef maedel het volgende:
[..]
kut![]()
Hier wel een poort, maar de verkeerde![]()
Ach ja...![]()
dat zijn gewoon nederlandse toestanden, daar hebben meubels bijna altijd zo'n lange levertijd mits je dus niet naar een Leenbakker/Trendhopper/Ikea achtige zaak gaatquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
De enige die we mooi vonden, had een levertijd van 17 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |