Ja ik moet toch wat om dit topic in leven te houdenquote:Op donderdag 22 november 2007 10:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je stroek...
We posten alleen nooit zo veel hier...Misschien kun jij helpen dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen...Ik bedacht dat ik dit topic wel heel graag in myAT lijst wil
Túúrlijk. Heel veel posten is een van mijn speciale talentenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We posten alleen nooit zo veel hier...Misschien kun jij helpen dan?
Geregistreerd op: dinsdag 11 juli 2006 @ 15:18quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Túúrlijk. Heel veel posten is een van mijn speciale talenten [afbeelding] Let wel, één van de.
Ironie is een ook een van die talentenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 1 minuut, 23 seconden geleden.
Aantal posts: 75 (gemiddeld 1 per dag)
Of druk bezig met WERKENquote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ja, dan wordt het al wat moeilijker. Het mooiste is een baan zoals de mijne, waarbij je eigenlijk vooral aan het Fokken bent.
Misschien zijn multiseksuelen (:P) gewoon heel serieus, en zijn jij en ik uitzonderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |