dit topic geeft ruimte aan allerhande soorten mensenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, er zijn wel lesbeaus die af en toe langskomen, 2 geloof ik...
quote:Zweedse zwemsters protesteren topless
Een groep Zweedse vrouwen vindt het maar oneerlijk dat mannen in het openbaar met ontblote borst mogen lopen maar vrouwen niet. Uit protest tegen deze discriminerende praktijk doen de vrouwen, die zich hebben verenigd in de actiegroep Bara Brost (Blote Borsten), hun topjes af in openbare zwembaden.
Doel van de actie is om een debat te beginnen over de vraag waarom vrouwenlichamen geseksualiseerd zijn, zei Sanna Ferm (22) van Bara Brost woensdag. Zwemmers reageren verschillend op de plotselinge overvloed aan blote borsten. Sommigen zijn bemoedigend, anderen worden boos en weer anderen doen onverschillig, zei ze.
Bara Brost werd opgericht nadat twee vrouwen die met ontbloot bovenlijf baantjes trokken in een openbaar zwembad in Uppsala was verzocht zich te bedekken of te verdwijnen. De vrouwen hebben een klacht ingediend bij de Zweedse Ombudsman voor Gelijke Kansen. Vrouwen in Zweden kunnen zonder problemen topless op de stranden zonnebaden, maar in zwembaden is het gebruikelijk dat ze zich bedekken.
Inger Groteblad, manager van het zwembad in Uppsala, zei tegen het tabloid Aftonbladet dat het een kwestie van veiligheid betreft. "We willen ervoor zorgen dat meisjes niet het slachtoffer worden van seksuele intimidatie." (novum/dm)
nee die is hier de laatste maand niet meer gesignaleerdquote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef Sebasser het volgende:
Heeft iemand Nanking de laatste tijd nog gezien?
GOed punt. Waarom zijn vrouwenlichamen geseksualiseerd?quote:
Het zit hier gewoon vol met Leshagsquote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Op zich wel een intrigerende ontwikkeling.
Zijn we allemaal bie of is het topic gewoon gekaapt in het beginne der tijden?
Ik vind het wel een gezellige naam. Klinkt ook als: Le Shags, wat toch ook een fijne connotatie is/heeft (moet eigenlijk niet van die ingewikkelde wooquote:Op donderdag 22 november 2007 18:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Het zit hier gewoon vol met Leshags![]()
Misschien moeten we de reeks zo gaan noemen.
Kunnen we met het selecte groepje echte potten misschien wel een commerciëel avontuur beginnen
Nooit?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We posten alleen nooit zo veel hier...Misschien kun jij helpen dan?
Nou ja, jij hebt voornamelijk opvliegingen dat je ineens in je eentje drie pagina's vol postquote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit?
spreek voor jezelf....
enneh... welkom FdF
dat heet toch compensatiegedragquote:Op donderdag 22 november 2007 20:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt voornamelijk opvliegingen dat je ineens in je eentje drie pagina's vol post
Volgens mij ben jij wel het fanatiekstquote:Op donderdag 22 november 2007 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ben ook blij om terug te zijn bij jullie... en die drie pagina's doe ik niet alleen hoor... ik heb er wel anderen bij nodig
Das altijd, ik zit nu ook alleen achter de comp omdat vriend er niet is en ik geen zin heb om te lezen of tv te kijken(en ik vind jullie natuurlijk leukquote:Op donderdag 22 november 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
wheheehe... ik heb een hele fanatieke tijd gehad ja, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nu ook af en toe andere dingen moet doen dan jullie vermaken, zelfs al heb ik sinds een paar dagen weer internet...
Ik hoop voor je dat het zo blijft. En dat je het niet alleen volhoudt, maar dat je ook gelukkig bent. Of anders wordt.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het gaat eigenlijk heel goed.
Hij is zich een ongeluk geschrokken volgens mij en hij lijkt wat meer begrip te hebben voor het feit dat ik ook tijd voor mezelf nodig heb...
Hij doet ook heel aardig en zegt constant dat ie me mooi vindt en van me houdt, is wel heel lief.
Maar ik merk wel dat ik wat afstand houd, ik ben gewoon bang dat het weer fout gaat.
Als het zo blijft, houd ik het nog wel een leven vol iig.
Ik denk dat je niet teveel vraagt hiermee hoor. En als je er beiden aan wilt en kunt werken, om het voor beiden plezierig te houden, moet het kunnen werken. Het is alleen zo dat ik zoveel in je verhaal herkende, en nog... Wat natuurlijk niet per se wil zeggen dat het bij jou hetzelfde zou moeten gaan. Ik ben blij dat hij het zich heeft aangetrokken en eieren voor zijn geld gekozen heeftquote:Op donderdag 22 november 2007 21:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij is verder gewoon heel leuk...
Hij is heel spontaan, slim, we lachen om dezelfde dingen, we KUNNEN heel goed praten, ik vertrouw hem en hij mij.
Ik akn alleen echt helemaal niet tegen zijn buien, ik word er bang van, en moe.
Zoals het nu is, ben ik wel tevreden, of gelukkig.
Ik houd echt van hem en ik wil hem niet kwijt, maar ik kan er helemaal niet meer tegen om bang te zijn om naar huis te gaan omdat hij misschien chagrijnig is, dat heb ik er gewoon niet voor over.
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, op het moment kan dat wel. Dus als het zo blijft, vind ik het goed.
Het gaat meestal periodes goed en dan weer niet, dus ik vertrouw het niet echt, maar het is wel anders nu.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet teveel vraagt hiermee hoor. En als je er beiden aan wilt en kunt werken, om het voor beiden plezierig te houden, moet het kunnen werken. Het is alleen zo dat ik zoveel in je verhaal herkende, en nog... Wat natuurlijk niet per se wil zeggen dat het bij jou hetzelfde zou moeten gaan. Ik ben blij dat hij het zich heeft aangetrokken en eieren voor zijn geld gekozen heeft
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
En Qwea, je spamt maar een eind raak hoor, als ik het niet wil zien klik ik het gewoon niet aan.
nee muts... die bedoelde ik helemaal niet....quote:Op donderdag 22 november 2007 21:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, ik zat al te denken om t eens te vragen in dat topic waarin ze kaarten leggen...
Ik nam al aan dat het niet daarover ging hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee muts... die bedoelde ik helemaal niet....
ik pakte de kaartlezer voor de pc.... de geheugenkaart van mijn fototoestel....
maar als je wilt weten wat de tarotkaarten je te vertellen hebben:
www.catharinaweb.nl/tarot
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee muts... die bedoelde ik helemaal niet....
ik pakte de kaartlezer voor de pc.... de geheugenkaart van mijn fototoestel....
maar als je wilt weten wat de tarotkaarten je te vertellen hebben:
www.catharinaweb.nl/tarot
Aldus de dagkaartquote:Harmonie, evenwicht en zielerust zijn typerend voor deze kaart. De Gematigdheid toont gevoelde vreugde wanneer we gezond zijn en in innerlijk evenwicht. De kaart symboliseert 'de juiste maat'.
Indien van toepassing vertegenwoordigt deze kaart ook genezing en beter worden. Ten aanzien van ons werk betekent Gematigdheid dat we met een zekere gelatenheid onze taken uitvoeren in een werktempo waarbij we ons prettig voelen zonder erg veel of erg weinig te presteren.
In verband met bewustzijn vertegenwoordigt deze kaart een overeenstemming tussen lichaam, ziel en geest. We komen met onszelf in het reine en laten kwellende zelftwijfel achter ons.
In persoonlijke relaties wijst Gematigdheid op een periode van tevreden harmonie en een vriendelijke, open omgang met elkaar. Geen opdringerige activiteiten maar een innerlijk beleefde intimiteit.
Dank u dank u... Ik ben meer aan dag-posterquote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nooit?
spreek voor jezelf....
enneh... welkom FdF
Ik dacht wel dat jij dat al wist hoor... ik speelde het spelletje gewoon meequote:Op donderdag 22 november 2007 21:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik nam al aan dat het niet daarover ging hoor
Maar ik zat daar vanmiddag toevallig aan te denken..
vertrekt ook richting bedquote:Op donderdag 22 november 2007 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga nu naar bed, welterusten allemaal![]()
maar is dat vullen van zo'n beest niet een verschikkelijk gehannes?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:38 schreef wonderer het volgende:
Etentje is gelukt, gelukkig. Kalkoen was een beetje droog, maar goed. Ik had toch geen honger meer nadat ik dat ding rauw had gezien
ja om 6.00 uur ging de wekker al hedenochtendquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vroege vogel ben jij. Ik geniet lekker van m'n bakkie.
Goedemorgen saam!
Misschien heeft ze een vrije vrijdag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja om 6.00 uur ging de wekker al hedenochtend
maar dat vond ik nog weer wat te vroeg om dan hier al een post achter te laten![]()
maar ik heb vanochtend Maedel hier niet bij de dagopening gezien dat ze even kwam zwaaien en koffieleuten
dan kan ze thuis ook gewoon fokken, of zou ze in plaats van roostervrij vandaag niet alleen emailvrij maar gewoon compleet internetvrij zijn ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een vrije vrijdag?
Nou, als ik werkvrij heb, dan ga ik eerst heel lang in bed liggen, dan rustig ontbijten en dan misschien eens de computer aan zetten. Dus wie weet komt ze nogquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan ze thuis ook gewoon fokken, of zou ze in plaats van roostervrij vandaag niet alleen emailvrij maar gewoon compleet internetvrij zijn ?![]()
als ik werkvrij ben is na het uit bed rollen de pc checken toch een van de eerste dingen die ik doequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou, als ik werkvrij heb, dan ga ik eerst heel lang in bed liggen, dan rustig ontbijten en dan misschien eens de computer aan zetten. Dus wie weet komt ze nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |