Wordt t daar ook zo koud als bij wonderer?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook allemaal niet-leuk nieuws gehad van vrienden [afbeelding]
wil je erover praten? Of liever juist niet, en het luchtig houden zodat je je gedachten kunt verzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook allemaal niet-leuk nieuws gehad van vrienden
Nou ja, tis niks dat direct effect heeft op mij, of dingen waar ik me druk om zou moeten maken, maar gewoon kut voor hen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je erover praten? Of liever juist niet, en het luchtig houden zodat je je gedachten kunt verzetten?
gezellig toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Of het moet zijn dat je problemen met hem hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En mijn zusje heeft een vriend, die komt mee Sinterklaas vieren hier.
Volgens mij heeft ze pas drie dsagen iets met hem ofzo, ik heb hem denk ik een keer gezien, dus ik vind het een beetje raar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gezellig toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Of het moet zijn dat je problemen met hem hebt natuurlijk
Dank je wel voor de updatequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef cablegunmaster het volgende:
die van 5 dec dicht is al dicht 2 weken voor tijd puik werk ^^.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |