Slappe reden maar vooruit maar weerquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:35 schreef methodmich het volgende:
Nee, want dan vallen de foto's weg.....
hier zijn je dilemma topics niks bij +'quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:48 schreef tong80 het volgende:
Hup NIVO
Voor het eerst van mijn leven dat ik hoop dat Ajax verliest
Mijn visboer was nog wel zo positiefquote:
Van der Ham blijft wel.quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef methodmich het volgende:
Die zijn echt helemaal weggevaagd als ik de diverse verslagen moet geloven. Exit Van den Ham?
quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat niet meer zo lekker meer met je club, F1Bas.
Ik vond er bij de Vogels totaal geen beleving inzitten. Eigenlijk vanaf het eerste moment niet. Vandaar ook dat ik het derbygevoel ook niet echt kreeg. Alleen die wc-borstels waren wel grappigquote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van der Ham blijft wel.
Weggevaagd is niet waar, tot de 0-2 ging het meer dan gelijk op. Daarna gingen de koppies hangen en was elke kans voor de blauwen raak.
Aanvullende tip van mijn kant: Scheids, neem volgende keer je bril mee.quote:Op zondag 18 november 2007 18:49 schreef deejaylethal het volgende:
tip: Trek een dik vest aan, neem extra sokken mee en vergeet je handschoenen niet als je binnenkort naar Nunspeet gaat. Ook: neem de erwtensoep, daar was niks mis mee.
Soms heb je ze mee, soms heb je ze tegenquote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef HPayne het volgende:
[..]
Aanvullende tip van mijn kant: Scheids, neem volgende keer je bril mee.
Ik heb (helaas) bij de Vogels de wil om te winnen niet gezien. De blauwen waren de hele wedstrijd vele malen feller. Dat was goed te zien in de duels e.d.quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van der Ham blijft wel.
Weggevaagd is niet waar, tot de 0-2 ging het meer dan gelijk op. Daarna gingen de koppies hangen en was elke kans voor de blauwen raak.
GVVV is best een goede ploeg hoor. De week erna tegen Bennekom moeten jullie kunnen winnen!quote:
Ik zit ook al te denken voor wie dat zou kunnen zijn... Kan zo gauw geen connectie bedenken met spelers van beide teams, dus mogelijk gewoon als liefhebber.quote:Op zondag 18 november 2007 20:08 schreef deejaylethal het volgende:
Damiën Hertog?
Gerucht gaat dat hij, samen met een andere speler van SN, naar de Vogels komt.quote:[ afbeelding ]
Sparta Nijkerk gaat ook dit weekend weer aan de leiding in B, na een overwinning bij GVVV.
Salim Amerzgiou scoorde 2 x
Ik las ook ergens dattie naar Utrecht kon. Maar misschien wil die de misstap van van Manen voorkomenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat hij, samen met een andere speler van SN, naar de Vogels komt.
aangepast zie voorspellingquote:Op woensdag 21 november 2007 14:01 schreef deejaylethal het volgende:
Haha, Tong gelukkig wel.
En Elftalleider, mijn team dan?!
Hoorde dat jullie blij mochten zijn met een punt tegen SN, klopt dat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:15 schreef deejaylethal het volgende:
Doe moet je kunnen hebben Bas. Hebben wij in de beker ook netjes en gemakkelijk aan de kant gezet.
Nou, gezien de eerste helft wel. De tweede helft was DOVO echter beter, en hing de 2-0 eerder in de lucht dat de 1-1, die alsnog laat viel. Een erg leuke tweede helft om te zien, met een opportunistisch, aanvallend en met durf spelend DOVO dat zijn tanden liet zien.quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef F1Bas het volgende:
Hoorde dat jullie blij mochten zijn met een punt tegen SN, klopt dat?
wordt vanavond pas bekend gemaakt maar ach ik dacht plaats het ff, ja we gaan gelijk zoeken maar belangrijkste is de groep bij elkaar houdenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef tong80 het volgende:
Oe lees het nu pas. Op de NIVO site staat er nog niks over.
Dan Fred Grondman maar terughalen.
Of Harry van der Hamquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Soms kan het ongunstig zijn als al bekend is dat de trainer weg gaat na het seizoen. Maar goed, ook zonder die mededeling moet Nivo elke week gewoon knokken voor de punten, dus dat verandert niet echt denk ik.
Al enig idee wie er op de shortlist staan? Misschien Bill Tukker wel.
Er gaan wel wat namen rond die eventueel de trainer op zouden volgen en dat zijn bekende namen maar niet als amateurtrainerquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Soms kan het ongunstig zijn als al bekend is dat de trainer weg gaat na het seizoen. Maar goed, ook zonder die mededeling moet Nivo elke week gewoon knokken voor de punten, dus dat verandert niet echt denk ik.
Al enig idee wie er op de shortlist staan? Misschien Bill Tukker wel.
We hebben heel veel contacten uit staan tong maar hebben we het zaterdag op de club wel even over als je er bent natuurlijkquote:
En terecht, het is namelijk een erg goede speler. Is wel een beetje vol van zichzelf, en soms zelfs vervelend in het veld, maar kan wel voetballen. Razendsnel, erg gedreven en ook nog doelgericht. Ik vind het ook al raar dat hij bij Nunspeet alleen maar een beetje invalt.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:44 schreef HPayne het volgende:
Gerucht gaat dat William vd Hul bij Nunspeet al na 1 seizoen vertrekt. Hij zou gaan spelen in het blauw wit van WHC Wezep. Hij heeft idd nog weinig laten zien. Terwijl hij vorig jaar bij OWIOS (zonder hem dus een degradatieploeg) 26 x scoorde in de competitie en topscorer was.
Ja, dat zeggen ze wel. Maar nog nooit gezien eigenlijk. Hij heeft wel paar x vanaf het begin meegedaan, maar heeft nooit kunnen overtuigen. Bovendien had hij tegen IJsselmeervogels en DOVO de winnende op de schoen, uit een niet al te moeilijke positie. En tja laten we eerlijk zijn, op het maken van doelpunten wordt je afgerekend.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:17 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
En terecht, het is namelijk een erg goede speler. Is wel een beetje vol van zichzelf, en soms zelfs vervelend in het veld, maar kan wel voetballen. Razendsnel, erg gedreven en ook nog doelgericht. Ik vind het ook al raar dat hij bij Nunspeet alleen maar een beetje invalt.
Simon Kistemaker en Fritz Korbachquote:Op woensdag 28 november 2007 08:14 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Er gaan wel wat namen rond die eventueel de trainer op zouden volgen en dat zijn bekende namen maar niet als amateurtrainer
Ik heb hem vorig jaar 2x bij OWIOS gezien natuurlijk...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze wel. Maar nog nooit gezien eigenlijk. Hij heeft wel paar x vanaf het begin meegedaan, maar heeft nooit kunnen overtuigen. Bovendien had hij tegen IJsselmeervogels en DOVO de winnende op de schoen, uit een niet al te moeilijke positie. En tja laten we eerlijk zijn, op het maken van doelpunten wordt je afgerekend.
Maar laat hem maar zo snel mogelijk het tegendeel bewijzen dan...
Korbach drinkt toch niet meer ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Simon Kistemaker en Fritz Korbach
Ach, dat is op zich geen schande, want dat had 95 % van de volgers wel verwacht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef F1Bas het volgende:
Niet echt een goede timing van de trainer om weg te gaan, nu ze laatste staan.
quote:http://www.vvkloetinge.com/film/ijsselmeervogels.html
Of het op aangeven van Splinter was moet jij maar zeggen, maar zowel de 0-1 als de 0-2 door Van Meegdenburg.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
Tja tong sorry, maar ik vrees dat "het Kale Gevaar" jullie pijn gaat doen op aangeven van "Billy" Splinter.
Ok. Dan gaan we jullie slachten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef F1Bas het volgende:
Tegen NIVO is onze beste speler geschorst, Christian Opschoor.
Ja, die is alleen geblesseerd. Sjoerd kwam helaas te kort.quote:Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Die Vogels, hebben die nou een spits die 1 op 1 loopt??
Met de groeten van Sjoerd van der Waal
Daar zal het heel goed aan kunnen liggen. Hij had ook de pech een speler zoals Jeffrey voor zich te hebben.quote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef methodmich het volgende:
Tja, bij ons schiet ie ze achter elkaar binnen sinds zijn rentree. Dus toch een kwestie van vertrouwen en het systeem. Want de tegenstanders waar hij tegen scoort (DOTO, Katwijk, SHO) zijn geen makkies.
De spelersgroep had er ook geen 100% vertrouwen meer in en de trainer heeft dat gewoon gevoeld is daarna in gesprek gegaan met het bestuur en die hadden het over een stemming in de spelersgroep toen heeft bert ruijsch gezegd dat ie zijn lot niet in handen van de spelersgroep legt en is toen in goed overleg per direct gestopt, blijft wel de d-jeugd trainen bij onsquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:48 schreef methodmich het volgende:
Wat is uiteindelijk de reden voor deze snellere breuk? Geen vertrouwen meer in Ruijsch' volledige inzet?
Jawel maar net iets meer in mijn eigen club.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
He tong de mannen hebben geen vertrouwen meer in ons cluppie !!
oh okquote:Op donderdag 6 december 2007 09:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel maar net iets meer in mijn eigen club.
Jullie spelen uit bij IJsselmeervogels.... Tegen Bennekom had ik wel verwacht dat NIVO zou winnen, maar helaas....quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
He tong de mannen hebben geen vertrouwen meer in ons cluppie !!
Dat mag niet meer van de KNVB.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoek - Kloetinge was erbarmelijk slecht. Echt, om te janken. En dan ook nog eens erbarmelijk weer. Slechte sfeer ook, niets leek op een derby. Geen vuurwerk bijvoorbeeld, niets... En dan wint Hoek na een veel te makkelijk gegeven penalty. Ze waren wel beter, terwijl Kloetinge de betere kansen had...
Haha mja misschien heb je wel gelijk....quote:Op zondag 9 december 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
Had tong wel voorspeld dan? Anders is het raar, Sint is al weg.
Er mag wel meer niet... Toen GPC vorig jaar de derby/topper tegen Arnemuiden speelde begon de wedstrijd een kwartier later vanwege al het vuurwerk. Ook bij ons was gewaarschuwd, niets meer van gehoord...quote:Op zondag 9 december 2007 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van de KNVB.....
Gefeliciteerd Michquote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Haha, ja, morgen.
Miel Mans mag vooralsnog niet naar Spakenburg van de KNVB. Beetje vreemde regels allemaal...
En het zal gespeeld worden bij GPC Vlissingen, opening van de tribunequote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Diverse spelers van Hoek en Kloetinge zijn geselecteerd voor het Zeeuws elftal dat op 4 januari tegen RKC zal spelen. Het gaat om Joan van Belzen, Pieter de Munnik, Ferry Alfons en Giovanni Siereveld van Hoek en Joffrey Geldof, Corné Schilperoort en Regilio Pinas van Kloetinge. Ook Dennis en Gérard de Nooijer zijn geselecteerd.
Graag. Aantal belangrijke spelers met blessure's dus moet kunnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:10 schreef HPayne het volgende:
Ik hoop echt dat we vanmiddag punten gaan pakken tegen die blauwen. Het kan echt wel, kwaliteit is er genoeg....
Dus ga ervoor!!
Ja dat zou ik ook wel willen weten, die geruchten gaan maar dat lijkt mij erg sterk. Al is dat wel dé plek waar we versterking nodig hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef HPayne het volgende:
Ja klopt, dus gewoon knallen... Jullie krijgen het ook niet makkelijk tegen Niekark!
Ik las iets over Alfred Schreuder? wat is daar van waar
Gefeliciteerd tong en Elftalleider, knappe overwinning! Welcome back...!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
2-1 gewonnen
Helaas voor de tweede keer niet kunnen poulen. Eigenlijk moet ik er 1 punt bij krijgen. Ik laat NIVO immers altijd winnen.
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainerquote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef F1Bas het volgende:
Tsja...het middenveld he....
enige voordeel is dat er het nieuwe seizoen aardige spelers schijnen te komen....
Kon je gister niet vinden....quote:Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainer![]()
Normaal gesproken vind ik de ijsselmeervogels fans altijd top maar ik vind dit echt een jammer om zo tegen je eigen trainer te doen. Willem van Hanegem was er gister ook he, hij zat vooraan op de hoofdtribune met Jaan oid je weet wel die had toen ook banket gegeven aan de spelers van FC Utrecht. Btw de 4e goal van Sparta was echt mooi
Mario van der Ende liep er ook, misschien wordt hij het welquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nascimento wordt het vast
Die liep er gisteren ook rond
En dan zijn jullie ook nog goed weggekomen tegen DOVO... IJsselmeervogels wordt een beetje afgestraft voor de laksheid en arrogantie die erin geslopen is na de successen van de afgelopen jaren. Het zal me benieuwen hoe het verder dit seizoen zal gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kon je gister niet vinden....
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
Zelfs de spelers zijn ontevreden over hem.
O ja, die Schreuder kan best wel eens komen. Er zou voor het komende seizoen al een (mondeling) akkoord zijn met 3 spelers, waarvan eentje die afgelopen seizoen bij ons speelde. Maar goed, geruchten he.
Kevin Winter, Wouter van Hoof, en Antonio Aguilar Aguilera(ofzoiets).quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?
Ja gister in de kantine ook al. Ik denk dat het wel beter is, samen met wellicht een nieuwe middenvelder weet je maar nooit.quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Met Aguilar Aguilera hebben ze vorig jaar toch ook al gesproken? Ach ja... Gaat wel weer lekker op jullie forum met dingen roepen tegen en over Harry.
Maar uit de rebound scoort iequote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
Hoek - Nivo Sparta 1-2 (1-0)
37. 1-0 Ferry Alfons 59. 1-1 Wesley Paijmans 67. 1-2 Theo van Geffen
Bijzonderheid: Theo van Geffen (Nivo Sparta) mist strafschop
Bronquote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef F1Bas het volgende:
Harry van der Ham op non -actief volgens de supporters site.
quote:Op maandag 17 december 2007 15:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Overal zag je mensen juichend elkaar in de armen vallen.
Vier spitsen is niet erg, dat hebben we gezien, we hebben er nu al een tijdje twee van over. Verder is Kwong nog steeds niet de oude op één wedstrijd na.quote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Lekker snel gedaan met Van den Ham dan. Maar in hoeverre is hij schuldig? Het transferbeleid was niet top afgelopen zomer, met vier topspitsen en één twijfelachtige defensieve middenvelder lijkt de selectie scheef. En jullie keepers zijn ook niet super toch?
Ik zeg ook niet dat er geen probleem is, alleen heeft de trainer het ook allemaal niet meer in de hand.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef deejaylethal het volgende:
Mich heeft gelijk, lijkt ook mij een beetje een scheve verdeling. Jullie verliezen het vooral op het middenveld heb ik het idee.
Toch heb ik het idee dat Verboom, hoewel geen topper, toch nog wel beter is dan de twee die jullie nu hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vier spitsen is niet erg, dat hebben we gezien, we hebben er nu al een tijdje twee van over. Verder is Kwong nog steeds niet de oude op één wedstrijd na.
Je hebt gelijk dat we wel een defensieve middenvelder kunnen gebruiken maar dat heeft ook te maken dat van Putten te kort komt en de rest van het seizoen is uitgeschakeld.
En de keerper heb je ook gedeeltelijk gelijk in al hadden we met Verboom ook dezelfde situatie en zie hoe we het toen deden.
Ja. Ach, die heeft er toch geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb je gezien wat Willem van Hanegem over ijsselmeervogels zei
Vanaf 16:45 : http://media.rtvutrecht.nl/8745980
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja. Ach, die heeft er toch geen verstand van
Het is al een wonder dat het spreekt... Hoe kan zo iemand nou zn mening geven als hij normaal zo min mogelijk spreekt. Het gemopper dat daaruit komt worden we niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja. Ach, die heeft er toch geen verstand van
En waarom moest mo weg bij Lienden ??quote:Op woensdag 19 december 2007 10:26 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat het spreekt... Hoe kan zo iemand nou zn mening geven als hij normaal zo min mogelijk spreekt. Het gemopper dat daaruit komt worden we niet vrolijk van.
Het wordt gewoon afwachten wat er de tweede seizoenshelft gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval benieuwd, in eerste instantie vooral naar de transfers die te verwachten zijn. DOVO gaat een spits halen, dat is zeker. Heuvel's contract wordt misschien ontbonden omdat hij te vaak geblesseerd is. Verder reken ik op een extra verdediger in de selectie.
Als je mij vraagt welke spits er komt: Mo Raisi van FC Lienden. Top zaalvoetballer, sterke spits met een geweldige techniek. Hij zou perfect als 2e spits kunnen fungeren, of samen met Martin vd Meijden (na de winterstop terug) centraal voorin kunnen spelen.
Verder verwacht ik een sterker Bennekom na de winterstop, zal GVVV instorten nadat Aquilera weg is en omdat de trainer voor onrust heeft gezorgd met zijn vertrek én verwacht ik dat Sparta toch écht kampioen gaat worden. Hoek is te zwak, IJsselmeervogels hetzelfde en Spakenburg te wisselvallig.
En hoppa, Spakenburg maakt naast het vertrek van Erik Assink na het seizoen bekend dat Salim Amerzgiou de komende drie seizoenen voor hen zal spelen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens vrees ik voor Sparta Nijkerk dat de BVO's en rijkere clubs straks lekker komen winkelen voor die jonge verdedigers, middenvelders en Amerzgiou.
Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef hippo-clippo het volgende:
Een primeurtje denk ik, maar Daniel Kops (spits van sv Geinoord) zal volgend seizoen waarschijnlijk naar DOVO vertrekken. Maandag is er een gesprek met het bestuur. Kun je dat van DOVO-kant bevestigen Deejaylethal?
Zonde van Manusama. Was in ASWH 2 altijd een topper. Dat was ook een beetje zijn niveau, hoofdklasse kan hij gewoon net niet aan. Een leuke club in de eerste klasse zou perfect zijn voor hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Elftalleider het volgende:
Kloetinge zet drie spelers uit selectie
Besar Xhoxhaj, Joël Manusama en Alexander Veljanovski zijn per direct verwijderd uit de eerste selectie van zaterdag-hoofdklasser Kloetinge. De technische staf van de club kwam tot dit besluit na een halfjaarlijkse evaluatie van de spelersgroep. In die evaluatie komt altijd aan de orde met wie Kloetinge volgend seizoen niet verder wil. "Van deze drie spelers verwachten we niet dat ze het niveau zullen bereiken dat we bij Kloetinge nodig hebben. Daarom nemen we afscheid", verklaarde hoofdtrainer Diederik Hiensch gisteravond.
Dat Xhoxhaj, Manusama en Veljanovski - alledrie zo'n anderhalf jaar actief bij Kloetinge - meteen niet meer welkom zijn, komt doordat Hiensch na de winterstop met een kleinere spelersgroep verder wil. Die moet de strijd tegen degradatie aanbinden. Hiensch:"Daarin moeten we ons zo min mogelijk laten afleiden door randzaken. Helaas ben je dan genoodzaakt om een minder sympathiek besluit te nemen."
Besar Xhoxhaj en Joël Manusama zouden al hebben aangegeven na de winterstop elders te willen gaan voetballen. Alexander Veljanovski verkast wellicht niet.
Het gerucht gaat inderdaad al een week of twee ja. Zou wel een goede aankoop zijn, gezien zijn doelgerichtheid. Daarnaast zoekt DOVO heel erg naar een spits, dus ga er vanuit dat dit rond is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.
Dat lijkt mij niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef deejaylethal het volgende:
Vraag me af of ze dit toch niet willen doordrukken dat het vanaf de tweede seizoenshelft is...
Je kaart precies alle punten aan van hem idd, zeer goed. Hij is idd nog te licht om mee te draaien in de top van de hoofdklasse, maar vergeet niet dat hij pas 20 jaar is. Ik denk zelf dat hij nog ver kan schoppen, ook al heb ik niet echt een goed beeld over het amateurvoetbal omdat ik het niet zo goed volg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.
De nieuwe heeft zelfs al voor 1,5 jaar getekend, dat zijn de geruchten ieder geval.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd of Van den Ham nou weg is bij Vogels zoals ze al schrijven en wie hem dan zal opvolgen. Las Roy Wesseling. Denk niet dat je daar vrolijk van wordt....
Nee niets van gezien. Was wel leuk, al deed er maar 1 speler van het eerste mee bij onsquote:Op zondag 23 december 2007 01:48 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet doet a.s. donderdag mee aan het AHB zaaltoernooi in Nijkerk.
z.v.v. A.H.B. v.v. Sparta Nijkerk
s.v. Spakenburg v.v. Nunspeet
N.S.C. Veensche Boys
s.v. de Valleivogels s.c. Hoevelaken doen hieraan mee. Denk dat ik wel ff ga kijken.
Dat tournooi van vorig jaar in Bunschoten is dat er niet meer Bas? was wel fun toen.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 december 2007 13:19 schreef deejaylethal het volgende:
Ging daar niet iedereen op de vuist met elkaar?
Ik vind het maar een vervelende man, die zien we voorlopig niet meerquote:Op maandag 24 december 2007 00:53 schreef HPayne het volgende:
En Peter Visee volgend seizoen bij Elinkwijk. Mooie club voor de man met de Uteregse tongval.
Bron ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:40 schreef Dennus-F het volgende:
Willem Leushuis naar ASWH volgend seizoen
Niet vragen naar de bekende weg, die website van ASWH natuurlijkquote:
Geruchten en nog meer geruchten.quote:Volgens de geruchten wordt er vandaag bekend gemaakt dat Harry niet meer terugkomt. Ook wordt bekend gemaakt dat Roy Wesselink getekend heeft. Ook zou Alfred Schreuder rond zijn, maar het wachten is op de KNVB. Verder zijn er voor volgend jaar 2 spelers vastgelegd. De 2 spelers zijn afkomstig van FC Lisse en het zijn de bij ons zeer bekende Kevin Winter en de aanvoerder van Lisse, Jelle Korbee. Korbee is een centrale verdediger die vaak doorschuift naar het middenveld. Hij heeft er dit seizoen ook al 4 gemaakt
bron supp. site.
Waarom zou Kevin Winter terugkeren? Ik dacht dat hem het reizen ed niet zo aanstond?quote:
Dat is ook zo, daarom zie ik dat ook niet gebeuren, hij woont nu 3 minuten fietsen van FC Lisse vandaan dus ja?quote:Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef HPayne het volgende:
[..]
Waarom zou Kevin Winter terugkeren? Ik dacht dat hem het reizen ed niet zo aanstond?
Overweeg je dat serieus? Is best een leuk toernooi, maar toch meer regionaal. Maar goed, als je er echt heen komt, laat het me dan even weten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef deejaylethal het volgende:
Volgende week ook het ASWH zaaltoernooi las ik. Eens even kijken, misschien dat ik nog tijd vrij kan vinden.
quote:"Hi, my name name is Miguel Renò, last year I was playing by DOVO,now im back from Italy and im searching a team in the Hoofdklasse, did you now about some mnager at these levels or some sportive manager who I can send my c.v.?? Thanks!"
Wat is er mis met Wesseling? Ik ken hem verder niet goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef methodmich het volgende:
Van den Ham weg, benieuwd wie hem gaat opvolgen. Wesseling, dan heb je echt verdriet hoor....
Korbee naar Vogels zou een goede zijn, één van de beste verdedigers in A. Alleen dat inschuifverhaal klopt niet echt, hij is meer gevaarlijk uit dode spelsituaties.
Niet echt een topspeler helaas...quote:Hi, my name name is Miguel Renò, last year I was playing by DOVO,now im back from Italy and im searching a team in the Hoofdklasse, did you now about some mnager at these levels or some sportive manager who I can send my c.v.?? Thanks!"
Vebo Tournooi is vrijdag, Nunspeet, Spakenburg en Vogels doen o.a. mee. Kan helaas niet komen moet werken.quote:Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee niets van gezien. Was wel leuk, al deed er maar 1 speler van het eerste mee bij ons
Wesseling is een gigantische engbek. Huizen - ASWH in 2002, wat was ie irritant toen zeg. Ultieme wraak was dan ook ASWH - Cambuur in 2006 voor de beker. Heerlijk om die vent uit te schakelen. Later werd de Taxichauffeur mede daardoor nog ontslagen ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wesseling? Ik ken hem verder niet goed.
En Korbee komt never niet, die woont helemaal in Leiden.
Irritant op welk manier dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wesseling is een gigantische engbek. Huizen - ASWH in 2002, wat was ie irritant toen zeg. Ultieme wraak was dan ook ASWH - Cambuur in 2006 voor de beker. Heerlijk om die vent uit te schakelen. Later werd de Taxichauffeur mede daardoor nog ontslagen ook.
Volgens mij zit er een trainer bij Hoek die weer graag naar de vogels zou willen, en in hoek zien de mannen van de centjes hem ook liever gaan dan komen !!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe wordt bij ijsselmeer
Die gaat al naar ASWHquote:Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een trainer bij Hoek die weer graag naar de vogels zou willen, en in hoek zien de mannen van de centjes hem ook liever gaan dan komen !!
Arrogant, zeikerig, onsportief....quote:
Sparta Nijkerk uiteraard, en ook Geinoord doet het laatste tijd aardig. LRC begon goed maar zakte behoorlijk weg.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arrogant, zeikerig, onsportief....
Wat zou wat jullie betreft het elftal van het seizoen tot nu toe zijn in B?
Zaterdag 26 januari spelen ze thuis tegen HSV Hoek.quote:Op zondag 30 december 2007 10:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nijkerk schijnt heel aantrekkelijk voetbal te spelen, misschien maar eens afreizen naar m'n oude stadje om het te aanschouwen. Wanneer gaat de competitie weer verder?
Nee, voorlopig nog een financiële kwestie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:50 schreef methodmich het volgende:
Frans Koenen volgend seizoen trainer GVVV.
Hebben de Vogels nou al iemand benoemd?
Jouw club moet eens wat minder geld vragen anders hadden de Vogels allang een nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
gelukkig nieuwjaar amateurtjes
Gelukkig en sportief jaar gewenst ja! Vanaf vandaag ga ik minder drinken en meer sporten! hahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jouw club moet eens wat minder geld vragen anders hadden de Vogels allang een nieuwe trainer.
Happy new year trouwens allen
Ik ben er wel blij mee, hij heeft goede prestaties geleverd in het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
Wesseling naar de Vogels.
Taxi......................![]()
![]()
Oh, dat wel. Het is alleen een engnek, maar misschien is ie in de loop der jaren wat bijgetrokken. Wij hebben de wraak al gehad vorig jaar. Beuken op zijn dugout bij de 3-2 door Human.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee, hij heeft goede prestaties geleverd in het amateurvoetbal.
Ook AFC Ajax heeft een nieuwe speler weten aan te trekken, het betreft een ex-profquote:.” Op Panhuis zijn ze blij met de komst van de topschutter. De Blauwen hebben de slag gewonnen van IJsselmeervogels, Spakenburg en FC Lienden, dat de aanvaller zelfs al in de winterstop wilde aantrekken. „Maar de manier waarop ik werd benaderd, was nogal kort door de bocht”, zegt Van Meegdenburg. „Ze zeiden: ‘ We willen je nu hebben’. Of ik dus maar effe mijn jawoord wilde geven. Die benadering beviel me niet. G.V.V.V. was juist zeer sjiek en voorkomend. Daar sprak waardering uit.”
Hier een aardig overzicht van het afgelopen dit seizoen tot aan de winterstop. http://www.vvlrc.nl/data/nieuws.php?actie=show&id=1966quote:Ajax is trots op de komst van Guus Uhlenbeek. De 37-jarige superfitte ex-prof trainde al enige maanden mee met het team van trainer Constantijn Schouten en is per 1 januari speelgerechtigd verklaard door de KNVB. Guus is dan ook per heden aan de selectie toegevoegd.
Uhlenbeek keert hiermee terug bij de club waar hij als prof in het seizoen 1990-1991 zijn debuut maakte. Als invaller voor Aron Winter mocht hij een helft meedoen in de thuiswedstrijd tegen MVV (op 1-4-1991 uitslag 1-0). Na twee seizoenen Ajax (Uhlenbeek doorliep ook de jeugdopleiding bij Ajax) vervolgde hij z’n profloopbaan bij Cambuur en Top Oss. Vanaf 1995 tot en met 2007 speelde Guus in Engeland. Ipswich Town was drie seizoenen lang zijn eerste Engelse profclub, waarna Fulham en Sheffield United volgden alsmede enkele andere illustere namen (o.a. Bradford City en Walsall) uit het Engelse profvoetbal. Afgelopen seizoen was Halifax Town zijn laatste club in Engeland.
Haha ja idd Mich, nu is de inspiratie misschien wat minder..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef methodmich het volgende:
Niemand die zelf iets schrijft? Jammer, vorig jaar was je daar snel mee HPayne. Maar toen stonden jullie hoger.
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef HPayne het volgende:
[..]
Haha ja idd Mich, nu is de inspiratie misschien wat minder..
Goede versterking denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef HPayne het volgende:
Bas Mooii van Sparta Nijkerk naar de Vogels komend seizoen. Sparta weet hun team toch niet bij elkaar te houden.
Hoezo, we hebben 1 speler van SN en 1 speler van GVVV gehaald, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef deejaylethal het volgende:
Jammer dat Nijkerk nu alweer leeg gaat... IJ'meervogels maken zo wel aardig wat kapot, dat vind ik vaak zo jammer. Toch verwacht ik dat SN veel spelers wel kan behouden.
Nu al, dat moet je wel ff erbij bedenken. Zou voor jullie toch ook wel leuk zijn als je eens een herkenbare ploeg hebt, met vooral ook iemand uit je eigen dorp (of omgeving) erin? Dat vind ik namelijk wel jammer, dat dat niet meer het geval is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben 1 speler van SN en 1 speler van GVVV gehaald, valt toch wel mee?
ASWH - KB dus 0-0. KB was vrijwel volledig, wij hadden nog de nodige invallers. Aardig potje, kansen over en weer. Alleen geen goals dus. Beste man bij ASWH was Jan Willem Schep, terug van een blessure.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Vanavond ASWH - Kozakken Boys. Leuk even een team uit B zien, hoewel ik die ploeg grotendeels wel ken.
Als alles doorgaat de komende tijd ook nog oefenen tegen Nivo Sparta en LRC Leerdam.
Onze 2 backs zijn eigen jeugd en uit het dorp. Tegenwoordig zitten er op de bank ook bijna alleen nog maar jeugdspelers.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Nu al, dat moet je wel ff erbij bedenken. Zou voor jullie toch ook wel leuk zijn als je eens een herkenbare ploeg hebt, met vooral ook iemand uit je eigen dorp (of omgeving) erin? Dat vind ik namelijk wel jammer, dat dat niet meer het geval is.
Hoop wel dat het doorgaat mich Dinsdag, zien we elkaar waarschijnlijk wel ffquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
ASWH - KB dus 0-0. KB was vrijwel volledig, wij hadden nog de nodige invallers. Aardig potje, kansen over en weer. Alleen geen goals dus. Beste man bij ASWH was Jan Willem Schep, terug van een blessure.
Opvallend was dat KB alle keepers in actie liet komen. Alleen na de tweede keeperswissel raakte Abdelaziz aan zijn teen geblesseerd en leek het even of hij na één minuut alweer gewisseld kon worden. Bleek toch door te kunnen, waarna Arie Lock hem gaat aanspelen op zijn geblesseerde voet....![]()
Scheimann deed ook mee, die mag straks op stage bij Ajax.
Vogels zijn sinds vandaag op trainingskamp in Spanje. Zaterdag pas weer oefenwedstrijd tegen Urk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef deejaylethal het volgende:
Ik wacht helaas nog even een weekje met de eerste wedstrijd van DOVO die ik ga zien dit jaar... Vandaag speelt DOVO in Montfoort tegen de plaatselijke verein, het zal mij benieuwen. Vooral ook of spelers als vd Meijden (en vooral Heuvel) alweer terug zijn, of dat ook hij nog tijd nodig heeft.
Ik hoor het wel wat de rest van de clubs in oefenwedstrijden heeft gedaan.
Als het doorgaat, morgen veel regen. En ASWH zal verre van compleet zijn. Maar goed, hopelijk wel spelen en dan elkaar (inclusief tong misschien wel) even treffen lijkt me wel leuk!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:21 schreef Elftalleider het volgende:
Wij hebben tegen vv Gouda gespeeld geen beste wedstrijd maar wel met 2-1 gewonnen, morgen tegen het cluppie van Mich.....ASWH dan zullen de jongens toch beter hun best moeten doen dan afgelopen zaterdag
Ja ik las het van John schot en de andere speler, John schot enorm talent maar ook breekbaar blijkt wel, het enfant terrible van Hoek.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als het doorgaat, morgen veel regen. En ASWH zal verre van compleet zijn. Maar goed, hopelijk wel spelen en dan elkaar (inclusief tong misschien wel) even treffen lijkt me wel leuk!
Hoek heeft afscheid genomen van John Schot trouwens. Ze dachten dat zijn blessure te lang zou gaan duren, maar er schijnt intern meer gebeurd te zijn. Sunday Patrick Okoro ook weg omdat die illegaal in Nederland kwam voor de wedstrijden!![]()
Diego van Wingen, Stijn Mahieu en Alan Grozdanic zullen Hoek wel per direct versterken.
Wedstrijd is afgelast mich dus zullen elkaar wel een keer ergens anders ontmoetenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als het doorgaat, morgen veel regen. En ASWH zal verre van compleet zijn. Maar goed, hopelijk wel spelen en dan elkaar (inclusief tong misschien wel) even treffen lijkt me wel leuk!
Hoek heeft afscheid genomen van John Schot trouwens. Ze dachten dat zijn blessure te lang zou gaan duren, maar er schijnt intern meer gebeurd te zijn. Sunday Patrick Okoro ook weg omdat die illegaal in Nederland kwam voor de wedstrijden!![]()
Diego van Wingen, Stijn Mahieu en Alan Grozdanic zullen Hoek wel per direct versterken.
Ik denk dat Kevin wel komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Goed voor de Vogels natuurlijk. Die zullen hopen dat zijn broer ook komt.
Zal Steinraht blijven? En gaat Kemper nog een jaar door? Kan best eens zijn dat er een aardige ombouw gaat komen bij de Vogels.
Het 1e speelt 4e klasse en doen het daarin best aardig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Haha, hoeveelste klasse is jouw club ook alweer??
Zou wel leuk zijn.
Overigens zou Ton Du Chatinier de nieuwe trainer van Spakenburg worden.
Vorig jaar speelden we ook tegen een hoofdklasser (weet niet meer wie het was) en die wonnen nipt met 2-0, waarvan 1 doelpunt uit een onterechte penalty en het andere doelpunt uit een counter nadat onze spits voor open doel tegen de paal aanschoot.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef methodmich het volgende:
Tja, dan zijn ze als Spakenburg normaal speelt kansloos, maar je weet nooit.... Je kan ze in elk geval eens zien, Thijsje Houwing e.d.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Spakenburg 2 februari helemaal wordt afgedroogd!
quote:Geacht Bestuur,
Onsportief gedrag hoort niet bij de sport en ook vooral niet bij de vv Nunspeet. Namens mijzelf en de vv Nunspeet bied ik daarom mijn excuses aan voor mijn van onsportieve en beschamende gedrag tijdens de wedstrijd Nunspeet –Spakenburg van 15 december jl.
Uiteraard was het niet mijn bedoeling op de dag van de wedstrijd Nunspeet – Spakenburg zoveel ophef te veroorzaken met mijn onsportieve actie.
Ik hecht er aan u te melden, dat naar mijn mening in het voetbal alles begint met fair play en dat ik het betreur, dat u nu misschien een ander beeld van mij en van de voetbalclub Nunspeet heeft. Ook ikzelf vind het ontoelaatbaar, dat ik mij in het heetst van de strijd heb laten provoceren door enkele supporters van Spakenburg. Evenwel heb ik begrip voor de emoties, die mijn gedrag bij sommige Spakenburgsupporters heeft opgeroepen. Als ik een en ander had voorzien, dan had ik mij die dag professioneler en volwassener gedragen.
Hierbij bied ik aan het bestuur en de supporters van Spakenburg nogmaals mijn welgemeende excuses aan voor mijn wangedrag tijdens de wedstrijd Nunspeet – Spakenburg.
Met vriendelijke groet,
Paul Kloosterman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |