abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:15:19 #276
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55898946
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hoezo, we hebben 1 speler van SN en 1 speler van GVVV gehaald, valt toch wel mee?
Nu al, dat moet je wel ff erbij bedenken. Zou voor jullie toch ook wel leuk zijn als je eens een herkenbare ploeg hebt, met vooral ook iemand uit je eigen dorp (of omgeving) erin? Dat vind ik namelijk wel jammer, dat dat niet meer het geval is.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:15:42 #277
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55898955
Verder niks tegen de vogels of spakenburg hoor
Be your best
pi_55900860
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:

Vanavond ASWH - Kozakken Boys. Leuk even een team uit B zien, hoewel ik die ploeg grotendeels wel ken.

Als alles doorgaat de komende tijd ook nog oefenen tegen Nivo Sparta en LRC Leerdam.
ASWH - KB dus 0-0. KB was vrijwel volledig, wij hadden nog de nodige invallers. Aardig potje, kansen over en weer. Alleen geen goals dus. Beste man bij ASWH was Jan Willem Schep, terug van een blessure.

Opvallend was dat KB alle keepers in actie liet komen. Alleen na de tweede keeperswissel raakte Abdelaziz aan zijn teen geblesseerd en leek het even of hij na één minuut alweer gewisseld kon worden. Bleek toch door te kunnen, waarna Arie Lock hem gaat aanspelen op zijn geblesseerde voet....

Scheimann deed ook mee, die mag straks op stage bij Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55907386
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Nu al, dat moet je wel ff erbij bedenken. Zou voor jullie toch ook wel leuk zijn als je eens een herkenbare ploeg hebt, met vooral ook iemand uit je eigen dorp (of omgeving) erin? Dat vind ik namelijk wel jammer, dat dat niet meer het geval is.
Onze 2 backs zijn eigen jeugd en uit het dorp. Tegenwoordig zitten er op de bank ook bijna alleen nog maar jeugdspelers.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55945652
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

ASWH - KB dus 0-0. KB was vrijwel volledig, wij hadden nog de nodige invallers. Aardig potje, kansen over en weer. Alleen geen goals dus. Beste man bij ASWH was Jan Willem Schep, terug van een blessure.

Opvallend was dat KB alle keepers in actie liet komen. Alleen na de tweede keeperswissel raakte Abdelaziz aan zijn teen geblesseerd en leek het even of hij na één minuut alweer gewisseld kon worden. Bleek toch door te kunnen, waarna Arie Lock hem gaat aanspelen op zijn geblesseerde voet....

Scheimann deed ook mee, die mag straks op stage bij Ajax.
Hoop wel dat het doorgaat mich Dinsdag, zien we elkaar waarschijnlijk wel ff
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_55945692
Where the f..k is tong gebleven ??!!!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 januari 2008 @ 07:20:08 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_55967624
Hiero

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:14:09 #283
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55972717
Ik wacht helaas nog even een weekje met de eerste wedstrijd van DOVO die ik ga zien dit jaar... Vandaag speelt DOVO in Montfoort tegen de plaatselijke verein, het zal mij benieuwen. Vooral ook of spelers als vd Meijden (en vooral Heuvel) alweer terug zijn, of dat ook hij nog tijd nodig heeft.
Ik hoor het wel wat de rest van de clubs in oefenwedstrijden heeft gedaan.
Be your best
pi_55978723
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef deejaylethal het volgende:
Ik wacht helaas nog even een weekje met de eerste wedstrijd van DOVO die ik ga zien dit jaar... Vandaag speelt DOVO in Montfoort tegen de plaatselijke verein, het zal mij benieuwen. Vooral ook of spelers als vd Meijden (en vooral Heuvel) alweer terug zijn, of dat ook hij nog tijd nodig heeft.
Ik hoor het wel wat de rest van de clubs in oefenwedstrijden heeft gedaan.
Vogels zijn sinds vandaag op trainingskamp in Spanje. Zaterdag pas weer oefenwedstrijd tegen Urk.
  zondag 13 januari 2008 @ 13:38:54 #285
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55996217
Ohh, oke!

DOVO heeft 1-1 gespeeld tegen Montfoort. Toch wel kneuzig lijkt me zo. Het zal me benieuwen hoe de komende wedstrijden uitpakken. Heuvel speelde iig weer.
Be your best
pi_55996522
Nunspeet stond na half uur al met 3-0 achter door 2 persoonlijke fouten tegen Be Quick. Uiteindelijk werd het zelfs 5-0. Hopenlijk zaterdag tegen Kozakken Boys stukken beter.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_56016638
Wij hebben tegen vv Gouda gespeeld geen beste wedstrijd maar wel met 2-1 gewonnen, morgen tegen het cluppie van Mich.....ASWH dan zullen de jongens toch beter hun best moeten doen dan afgelopen zaterdag
pi_56029890
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:21 schreef Elftalleider het volgende:
Wij hebben tegen vv Gouda gespeeld geen beste wedstrijd maar wel met 2-1 gewonnen, morgen tegen het cluppie van Mich.....ASWH dan zullen de jongens toch beter hun best moeten doen dan afgelopen zaterdag
Als het doorgaat, morgen veel regen. En ASWH zal verre van compleet zijn. Maar goed, hopelijk wel spelen en dan elkaar (inclusief tong misschien wel) even treffen lijkt me wel leuk!

Hoek heeft afscheid genomen van John Schot trouwens. Ze dachten dat zijn blessure te lang zou gaan duren, maar er schijnt intern meer gebeurd te zijn. Sunday Patrick Okoro ook weg omdat die illegaal in Nederland kwam voor de wedstrijden!

Diego van Wingen, Stijn Mahieu en Alan Grozdanic zullen Hoek wel per direct versterken.
www.thuisuiteten.nl
pi_56041750
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als het doorgaat, morgen veel regen. En ASWH zal verre van compleet zijn. Maar goed, hopelijk wel spelen en dan elkaar (inclusief tong misschien wel) even treffen lijkt me wel leuk!

Hoek heeft afscheid genomen van John Schot trouwens. Ze dachten dat zijn blessure te lang zou gaan duren, maar er schijnt intern meer gebeurd te zijn. Sunday Patrick Okoro ook weg omdat die illegaal in Nederland kwam voor de wedstrijden!

Diego van Wingen, Stijn Mahieu en Alan Grozdanic zullen Hoek wel per direct versterken.
Ja ik las het van John schot en de andere speler, John schot enorm talent maar ook breekbaar blijkt wel, het enfant terrible van Hoek.
Hoop wel dat het door gaat vanavond wij zijn op patrick peelen (werk) na helemaal compleet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elftalleider op 15-01-2008 12:33:57 ]
pi_56047825
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wedstrijd is afgelast mich dus zullen elkaar wel een keer ergens anders ontmoeten
pi_56051605
Jeffrey Winter heeft zijn contract met een jaar verlengd!
pi_56054841
Goed voor de Vogels natuurlijk. Die zullen hopen dat zijn broer ook komt.

Zal Steinraht blijven? En gaat Kemper nog een jaar door? Kan best eens zijn dat er een aardige ombouw gaat komen bij de Vogels.
www.thuisuiteten.nl
pi_56055937
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Goed voor de Vogels natuurlijk. Die zullen hopen dat zijn broer ook komt.

Zal Steinraht blijven? En gaat Kemper nog een jaar door? Kan best eens zijn dat er een aardige ombouw gaat komen bij de Vogels.
Ik denk dat Kevin wel komt.

Steinraht zal denk ik ook wel blijven, ligt er ook aan hoe dit half jaar zal gaan. En Kemper durf ik niet te zeggen, van mij mag hij blijven.
pi_56076675
Het moge duidelijk zijn dat Spakenburg 2 februari helemaal wordt afgedroogd!
pi_56076767
Haha, hoeveelste klasse is jouw club ook alweer??

Zou wel leuk zijn.

Overigens zou Ton Du Chatinier de nieuwe trainer van Spakenburg worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_56076919
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Haha, hoeveelste klasse is jouw club ook alweer??

Zou wel leuk zijn.

Overigens zou Ton Du Chatinier de nieuwe trainer van Spakenburg worden.
Het 1e speelt 4e klasse en doen het daarin best aardig.
pi_56076981
Tja, dan zijn ze als Spakenburg normaal speelt kansloos, maar je weet nooit.... Je kan ze in elk geval eens zien, Thijsje Houwing e.d.
www.thuisuiteten.nl
pi_56077089
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef methodmich het volgende:
Tja, dan zijn ze als Spakenburg normaal speelt kansloos, maar je weet nooit.... Je kan ze in elk geval eens zien, Thijsje Houwing e.d.
Vorig jaar speelden we ook tegen een hoofdklasser (weet niet meer wie het was) en die wonnen nipt met 2-0, waarvan 1 doelpunt uit een onterechte penalty en het andere doelpunt uit een counter nadat onze spits voor open doel tegen de paal aanschoot.
pi_56078446
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Spakenburg 2 februari helemaal wordt afgedroogd!
pi_56093322
Nog wat geruchten van het front.

Ten eerste dat Frank van Twillert benaderd is door Sparta Nijkerk, het bestuur zou erg gecharmeerd zijn van de spits, en hem volgend seizoen graag willen inlijven. Bij de supporters van Sparta is de smaakmaker van Nunspeet overigens minder geliefd. Zou een hele grote aderlating zijn voor Nunspeet mocht dit gebeuren!!!

Niels Nijveld van Spakenburg staat in belangstelling van Nunspeet, evenals eerste keeper Frans Koornberg van Be Quick'28

Paul Kloosterman is door het Nunspeet bestuur voor 4 competitiewedstrijden disciplinair geschorst, wegens ruzie en spuugincident met Spakenburg supporters, tijdens de competiewedstrijd onlangs. De excuus brief aan Spakenburg staat hieronder.
quote:
Geacht Bestuur,

On­sportief gedrag hoort niet bij de sport en ook vooral niet bij de vv Nunspeet. Namens mijzelf en de vv Nunspeet bied ik daarom mijn excuses aan voor mijn van onsportieve en beschamende gedrag tijdens de wedstrijd Nunspeet –Spakenburg van 15 december jl.

Uiteraard was het niet mijn bedoeling op de dag van de wedstrijd Nunspeet – Spakenburg zoveel ophef te veroorzaken met mijn onsportieve actie.

Ik hecht er aan u te melden, dat naar mijn mening in het voetbal alles begint met fair play en dat ik het betreur, dat u nu misschien een ander beeld van mij en van de voetbalclub Nunspeet heeft. Ook ikzelf vind het ontoelaatbaar, dat ik mij in het heetst van de strijd heb laten provoceren door enkele supporters van Spakenburg. Evenwel heb ik begrip voor de emoties, die mijn gedrag bij sommige Spakenburgsupporters heeft opgeroepen. Als ik een en ander had voorzien, dan had ik mij die dag professioneler en volwassener gedragen.

Hierbij bied ik aan het bestuur en de supporters van Spakenburg nogmaals mijn welgemeende excuses aan voor mijn wangedrag tijdens de wedstrijd Nunspeet – Spakenburg.

Met vriendelijke groet,

Paul Kloosterman

[ Bericht 50% gewijzigd door HPayne op 17-01-2008 05:45:30 ]
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')