Jouw club moet eens wat minder geld vragen anders hadden de Vogels allang een nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
gelukkig nieuwjaar amateurtjes
Gelukkig en sportief jaar gewenst ja! Vanaf vandaag ga ik minder drinken en meer sporten! hahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jouw club moet eens wat minder geld vragen anders hadden de Vogels allang een nieuwe trainer.
Happy new year trouwens allen
Ik ben er wel blij mee, hij heeft goede prestaties geleverd in het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
Wesseling naar de Vogels.
Taxi......................![]()
![]()
Oh, dat wel. Het is alleen een engnek, maar misschien is ie in de loop der jaren wat bijgetrokken. Wij hebben de wraak al gehad vorig jaar. Beuken op zijn dugout bij de 3-2 door Human.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee, hij heeft goede prestaties geleverd in het amateurvoetbal.
Ook AFC Ajax heeft een nieuwe speler weten aan te trekken, het betreft een ex-profquote:.” Op Panhuis zijn ze blij met de komst van de topschutter. De Blauwen hebben de slag gewonnen van IJsselmeervogels, Spakenburg en FC Lienden, dat de aanvaller zelfs al in de winterstop wilde aantrekken. „Maar de manier waarop ik werd benaderd, was nogal kort door de bocht”, zegt Van Meegdenburg. „Ze zeiden: ‘ We willen je nu hebben’. Of ik dus maar effe mijn jawoord wilde geven. Die benadering beviel me niet. G.V.V.V. was juist zeer sjiek en voorkomend. Daar sprak waardering uit.”
Hier een aardig overzicht van het afgelopen dit seizoen tot aan de winterstop. http://www.vvlrc.nl/data/nieuws.php?actie=show&id=1966quote:Ajax is trots op de komst van Guus Uhlenbeek. De 37-jarige superfitte ex-prof trainde al enige maanden mee met het team van trainer Constantijn Schouten en is per 1 januari speelgerechtigd verklaard door de KNVB. Guus is dan ook per heden aan de selectie toegevoegd.
Uhlenbeek keert hiermee terug bij de club waar hij als prof in het seizoen 1990-1991 zijn debuut maakte. Als invaller voor Aron Winter mocht hij een helft meedoen in de thuiswedstrijd tegen MVV (op 1-4-1991 uitslag 1-0). Na twee seizoenen Ajax (Uhlenbeek doorliep ook de jeugdopleiding bij Ajax) vervolgde hij z’n profloopbaan bij Cambuur en Top Oss. Vanaf 1995 tot en met 2007 speelde Guus in Engeland. Ipswich Town was drie seizoenen lang zijn eerste Engelse profclub, waarna Fulham en Sheffield United volgden alsmede enkele andere illustere namen (o.a. Bradford City en Walsall) uit het Engelse profvoetbal. Afgelopen seizoen was Halifax Town zijn laatste club in Engeland.
Haha ja idd Mich, nu is de inspiratie misschien wat minder..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef methodmich het volgende:
Niemand die zelf iets schrijft? Jammer, vorig jaar was je daar snel mee HPayne. Maar toen stonden jullie hoger.
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef HPayne het volgende:
[..]
Haha ja idd Mich, nu is de inspiratie misschien wat minder..
Goede versterking denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef HPayne het volgende:
Bas Mooii van Sparta Nijkerk naar de Vogels komend seizoen. Sparta weet hun team toch niet bij elkaar te houden.
Hoezo, we hebben 1 speler van SN en 1 speler van GVVV gehaald, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef deejaylethal het volgende:
Jammer dat Nijkerk nu alweer leeg gaat... IJ'meervogels maken zo wel aardig wat kapot, dat vind ik vaak zo jammer. Toch verwacht ik dat SN veel spelers wel kan behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |