abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 januari 2008 @ 20:27:15 #251
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55708703
gelukkig nieuwjaar amateurtjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55713923
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
gelukkig nieuwjaar amateurtjes
Jouw club moet eens wat minder geld vragen anders hadden de Vogels allang een nieuwe trainer.

Happy new year trouwens allen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55715419
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jouw club moet eens wat minder geld vragen anders hadden de Vogels allang een nieuwe trainer.

Happy new year trouwens allen
Gelukkig en sportief jaar gewenst ja! Vanaf vandaag ga ik minder drinken en meer sporten! haha
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_55716556
Gelukkig en sportief 2008 mensen

Met ingang van komend seizoen is Philip den Haan de nieuwe trainer van hoofdklasser Nivo-Sparta. Den Haan tekende een verbintenis voor één seizoen met een optie voor nog een seizoen.

De 48-jarige Werkendammer is al jarenlang succesvol werkzaam als trainer in de top van het amateurvoetbal. Hij was eerder werkzaam bij Woudrichem, VVGZ, Kozakken Boys, Zwart-Wit’28 en IJsselmeervogels. Op dit moment is Den Haan bezig aan zijn derde seizoen bij Unitas, dat uitkomt in de eerste klasse van het zondagamateurvoetbal.

De erelijst van ‘Mister Kozakken Boys’ (Den Haan speelde behoudens één seizoen Unitas zijn hele voetbal carrière bij Kozakken Boys) is indrukwekkend te noemen. Zo werd hij onder andere kampioen in de eerste klasse met VVGZ en Zwart-Wit’28 en pakte hij met IJsselmeervogels de afdelingstitel in de hoofdklasse. Met Zwart-Wit’28 en IJsselmeervogels won hij eveneens de Amstel Cup.

Nivo-Sparta en Den Haan zijn zeer content met elkaar en zien uit naar de toekomstige samenwerking. “Nivo-Sparta heeft contact met mij gezocht en ik heb de mogelijkheid voor een informatief gesprek met graagte aangenomen. Ik heb het verhaal van de club aangehoord en ik heb mijn eigen verhaal kunnen doen en het klikte gewoon”, aldus Den Haan. “We hebben een kanjer van een trainer binnengehaald. Den Haan is geen ‘broodtrainer’, hij moet er een goed gevoel bij hebben en dat heeft hij”, aldus een woordvoerder namens de hoofdklasser.

Nivo-Sparta vecht op dit moment nog voor lijfsbehoud in de hoofdklasse. Mocht de club onverhoopt degraderen dan zal dat geen belemmering zijn voor de nieuwe trainer. “Het verhaal van de club blijft hetzelfde. Of dat nou in de hoofdklasse of in de eerste klasse is”, sprak Den Haan stellig.

[ Bericht 81% gewijzigd door Elftalleider op 02-01-2008 10:50:04 ]
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_55725600
Wesseling naar de Vogels.

Taxi......................
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:42:43 #256
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55730306
Verkerk blijft trainer van DOVO, hij heeft bijgetekend voor nog een jaar.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_55732297
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
Wesseling naar de Vogels.

Taxi......................
Ik ben er wel blij mee, hij heeft goede prestaties geleverd in het amateurvoetbal.
  Trouwste user 2022 donderdag 3 januari 2008 @ 01:26:05 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_55737014
Lijkt me geen slechte elftalleider. Veel succes gehad in het verleden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55741931
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik ben er wel blij mee, hij heeft goede prestaties geleverd in het amateurvoetbal.
Oh, dat wel. Het is alleen een engnek, maar misschien is ie in de loop der jaren wat bijgetrokken. Wij hebben de wraak al gehad vorig jaar. Beuken op zijn dugout bij de 3-2 door Human.

En natuurlijk Taxichauffeur, taxichauffeur gezongen!
www.thuisuiteten.nl
pi_55757670
pi_55770247
Van Meegdenburg naar GVVV.
pi_55773581
Opmerkelijke deal voor "het kale gevaar". Maar goed, terug naar Veenendaal dus. Dat na 16 (!) seizoenen Bennekom, had niet verwacht dat ie elders zou gaan spelen.

Spakenburg krijgt alsnog Miel Mans en heeft een jonge spits van Volendam aangetrokken, Kees Tol. Een nieuwe Pier?
www.thuisuiteten.nl
pi_55776829
Wij hebben op de zaak het nieuwe muziek systeem staan totaal offtopic natuurlijk
pi_55789216
http://www.youtube.com/watch?v=s1EjLKDwByE

Onze nieuwe trainer aan het woord, hij klinkt zeer verstandig
pi_55797151
Zeg nou zelf, zet hem een donkere bril op en het is een taxichauffeur.... Dan snap je de bijnaam ook gelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_55816111
Een aantal leuke transfers toch al in de winterstop, natuurlijk van Meegdeburg die na zoveel jaren vertrekt bij Bennekom. Maar GVVV was niet de enige club die interesse had.
quote:
.” Op Panhuis zijn ze blij met de komst van de topschutter. De Blau­wen hebben de slag gewonnen van IJsselmeervogels, Spakenburg en FC Lienden, dat de aanvaller zelfs al in de winterstop wilde aantrek­ken. „Maar de manier waarop ik werd benaderd, was nogal kort door de bocht”, zegt Van Meegden­burg. „Ze zeiden: ‘ We willen je nu hebben’. Of ik dus maar effe mijn jawoord wilde geven. Die benade­ring beviel me niet. G.V.V.V. was juist zeer sjiek en voorkomend. Daar sprak waardering uit.”
Ook AFC Ajax heeft een nieuwe speler weten aan te trekken, het betreft een ex-prof
quote:
Ajax is trots op de komst van Guus Uhlenbeek. De 37-jarige superfitte ex-prof trainde al enige maanden mee met het team van trainer Constantijn Schouten en is per 1 januari speelgerechtigd verklaard door de KNVB. Guus is dan ook per heden aan de selectie toegevoegd.
Uhlenbeek keert hiermee terug bij de club waar hij als prof in het seizoen 1990-1991 zijn debuut maakte. Als invaller voor Aron Winter mocht hij een helft meedoen in de thuiswedstrijd tegen MVV (op 1-4-1991 uitslag 1-0). Na twee seizoenen Ajax (Uhlenbeek doorliep ook de jeugdopleiding bij Ajax) vervolgde hij z’n profloopbaan bij Cambuur en Top Oss. Vanaf 1995 tot en met 2007 speelde Guus in Engeland. Ipswich Town was drie seizoenen lang zijn eerste Engelse profclub, waarna Fulham en Sheffield United volgden alsmede enkele andere illustere namen (o.a. Bradford City en Walsall) uit het Engelse profvoetbal. Afgelopen seizoen was Halifax Town zijn laatste club in Engeland.
Hier een aardig overzicht van het afgelopen dit seizoen tot aan de winterstop. http://www.vvlrc.nl/data/nieuws.php?actie=show&id=1966
pi_55824896
Niemand die zelf iets schrijft? Jammer, vorig jaar was je daar snel mee HPayne. Maar toen stonden jullie hoger.
www.thuisuiteten.nl
pi_55826323
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef methodmich het volgende:
Niemand die zelf iets schrijft? Jammer, vorig jaar was je daar snel mee HPayne. Maar toen stonden jullie hoger.
Haha ja idd Mich, nu is de inspiratie misschien wat minder..
pi_55838730
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef HPayne het volgende:

[..]

Haha ja idd Mich, nu is de inspiratie misschien wat minder..
pi_55870876
Bas Mooii van Sparta Nijkerk naar de Vogels komend seizoen. Sparta weet hun team toch niet bij elkaar te houden.
pi_55873779
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef HPayne het volgende:
Bas Mooii van Sparta Nijkerk naar de Vogels komend seizoen. Sparta weet hun team toch niet bij elkaar te houden.
Goede versterking denk ik.
pi_55877856
Leuke speler. Ex-FC Utrecht, daar redde hij het niet. Doet het bij Nijkerk wel goed. Die betalen wel al flink de tol voor hun sterke jaar dus.

Vanavond ASWH - Kozakken Boys. Leuk even een team uit B zien, hoewel ik die ploeg grotendeels wel ken.

Als alles doorgaat de komende tijd ook nog oefenen tegen Nivo Sparta en LRC Leerdam.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:30:50 #273
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55883775
Jammer dat Nijkerk nu alweer leeg gaat... IJ'meervogels maken zo wel aardig wat kapot, dat vind ik vaak zo jammer. Toch verwacht ik dat SN veel spelers wel kan behouden.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_55885745
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef deejaylethal het volgende:
Jammer dat Nijkerk nu alweer leeg gaat... IJ'meervogels maken zo wel aardig wat kapot, dat vind ik vaak zo jammer. Toch verwacht ik dat SN veel spelers wel kan behouden.
Hoezo, we hebben 1 speler van SN en 1 speler van GVVV gehaald, valt toch wel mee?
pi_55889748
12 januari Be Quick '28 - Nunspeet
15 januari Go Ahead K. - Nunspeet (Zandbergen )
19 januari Compettie Nunspeet - Kozakken Boys
22 januari DVS'33 - Nunspeet
29 januari Nunspeet - SC Joure
2 februari Flevo Boys - Nunspeet

Net als vorig jaar veel oefenen tegen Hoodklasse C ploegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')