abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55529819
Van den Ham weg, benieuwd wie hem gaat opvolgen. Wesseling, dan heb je echt verdriet hoor....

Korbee naar Vogels zou een goede zijn, één van de beste verdedigers in A. Alleen dat inschuifverhaal klopt niet echt, hij is meer gevaarlijk uit dode spelsituaties.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55529839
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef deejaylethal het volgende:
Volgende week ook het ASWH zaaltoernooi las ik. Eens even kijken, misschien dat ik nog tijd vrij kan vinden.
Overweeg je dat serieus? Is best een leuk toernooi, maar toch meer regionaal. Maar goed, als je er echt heen komt, laat het me dan even weten.

Overigens nog een leuke. Deze mail kreeg de webmaster van www.zondaghoofdklasse.nl:
quote:
"Hi, my name name is Miguel Renò, last year I was playing by DOVO,now im back from Italy and im searching a team in the Hoofdklasse, did you now about some mnager at these levels or some sportive manager who I can send my c.v.?? Thanks!"
www.thuisuiteten.nl
pi_55533392
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef methodmich het volgende:
Van den Ham weg, benieuwd wie hem gaat opvolgen. Wesseling, dan heb je echt verdriet hoor....

Korbee naar Vogels zou een goede zijn, één van de beste verdedigers in A. Alleen dat inschuifverhaal klopt niet echt, hij is meer gevaarlijk uit dode spelsituaties.
Wat is er mis met Wesseling? Ik ken hem verder niet goed.

En Korbee komt never niet, die woont helemaal in Leiden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 25 december 2007 @ 15:06:16 #229
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55533934
quote:
Hi, my name name is Miguel Renò, last year I was playing by DOVO,now im back from Italy and im searching a team in the Hoofdklasse, did you now about some mnager at these levels or some sportive manager who I can send my c.v.?? Thanks!"
Niet echt een topspeler helaas...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_55544083
quote:
Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee niets van gezien. Was wel leuk, al deed er maar 1 speler van het eerste mee bij ons
Vebo Tournooi is vrijdag, Nunspeet, Spakenburg en Vogels doen o.a. mee. Kan helaas niet komen moet werken.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_55547835
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 14:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat is er mis met Wesseling? Ik ken hem verder niet goed.

En Korbee komt never niet, die woont helemaal in Leiden.
Wesseling is een gigantische engbek. Huizen - ASWH in 2002, wat was ie irritant toen zeg. Ultieme wraak was dan ook ASWH - Cambuur in 2006 voor de beker. Heerlijk om die vent uit te schakelen. Later werd de Taxichauffeur mede daardoor nog ontslagen ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_55553073
quote:
Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wesseling is een gigantische engbek. Huizen - ASWH in 2002, wat was ie irritant toen zeg. Ultieme wraak was dan ook ASWH - Cambuur in 2006 voor de beker. Heerlijk om die vent uit te schakelen. Later werd de Taxichauffeur mede daardoor nog ontslagen ook.
Irritant op welk manier dan?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 26 december 2007 @ 17:31:30 #233
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55555802
Ben benieuwd wie de nieuwe wordt bij ijsselmeer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55566577
quote:
Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe wordt bij ijsselmeer
Volgens mij zit er een trainer bij Hoek die weer graag naar de vogels zou willen, en in hoek zien de mannen van de centjes hem ook liever gaan dan komen !!
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_55566959
quote:
Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Volgens mij zit er een trainer bij Hoek die weer graag naar de vogels zou willen, en in hoek zien de mannen van de centjes hem ook liever gaan dan komen !!
Die gaat al naar ASWH
pi_55573343
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Irritant op welk manier dan?
Arrogant, zeikerig, onsportief....

Wat zou wat jullie betreft het elftal van het seizoen tot nu toe zijn in B?
www.thuisuiteten.nl
pi_55575626
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Arrogant, zeikerig, onsportief....

Wat zou wat jullie betreft het elftal van het seizoen tot nu toe zijn in B?
Sparta Nijkerk uiteraard, en ook Geinoord doet het laatste tijd aardig. LRC begon goed maar zakte behoorlijk weg.
In negatieve zin Kloetinge, Nunspeet (qua stand op de ranglijst, voetbal is opzich niet onaardig)

O hehe ik zie dat je bedoeld het beste elftal samenstellen, daar moet ik ff over nadenken

[ Bericht 7% gewijzigd door HPayne op 27-12-2007 16:40:54 ]
  donderdag 27 december 2007 @ 17:43:11 #238
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55577116
Nunspeet, Ajax, Geinoord, Kloetinge: Allemaal clubs die antivoetbal spelen. Dat is erg jammer, niet leuk om naar te kijken.
Wat mij betreft is LRC de leukste ploeg, gaan puur voor de aanval. DOVO deed dat ook, alleen die zijn de laatste wedstrijden te slap waardoor er een soort van lafheid uitspreekt.
Natuurlijk respect voor Sparta Nijkerk.

(Ik weet niet altijd de namen, maar) Bijzondere spelers die ik tot nu toe heb gezien: Roberto vd Tier (DOVO), Mark Dijs (DOVO), Ruben Wilson (Spakenburg), Rudy van Doorn (GVVV), Salim Amerzgiou (Sparta Nijkerk), JP Becht (LRC), Magalhaes (Sparta Nijkerk) en in iets mindere mate (want heb al spitsen genoemd) Daniël Kops (Geinoord). Qua keeper vind ik Duindam erg goed dit jaar.

Verder zijn hier ook nog ogen uit Spakenburg, ben benieuwd wat jullie vinden.

Grootste tegenvaller dit jaar: Bennekom. Ze zullen vast wel weer terugkomen, maar wanneer je het zelfs in de derby's tegen GVVV en met name DOVO af laat weten gaat er iets toch niet goed.
Be your best
pi_55585044
Wouter van Hoof (G.V.V.V) volgend seizoen bij de Vogels
  Trouwste user 2022 donderdag 27 december 2007 @ 22:37:11 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_55586402
Het is me allemaal wat. Wouter toch.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55603744
In JP Becht noem je inderdaad wel een opvallende deejaylethal. Blijft toch leuk dat hij gehaald werd als centrale verdediger, in de voorbereiding toevallig een keer spits werd en het ging gelijk lopen. Maar ik sluit ook niet uit dat hij goede spitsentips krijgt van zijn zwager.
www.thuisuiteten.nl
pi_55604664
Bij ons is Opschoor de beste van allemaal, die hoort er ook zeker bij. Van Hoek mag Schot er wel bij, Buitenhuis van SN en van Moll(svs).
pi_55605066
John Schot is in potentie goed, maar draait maar op 70 % van zijn kunnen door blessures. Dan zou ik eerder Joan van Belzen kiezen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 december 2007 @ 20:15:06 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_55608475
Ik zag John Schot de eerste wedstrijd van het seizoen. Een betere heb ik daarna niet meer gezien. Wat een talent. Of moet ik zeggen what a waist of talent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55626260
Als ik ooit een boek over amateurvoetballers zou schrijven, zou ik beginnen met een portret over John Schot. Controleren welke verhalen nou kloppen, welke niet en hoe het zover heeft kunnen komen.... Vragen hoe hij het zelf ziet.

Met een beetje geluk schrijf je dankzij zijn verhaal het sportverhaal van het jaar, want er zit natuurlijk een grote tragiek in.
www.thuisuiteten.nl
pi_55646445
Nijkerk schijnt heel aantrekkelijk voetbal te spelen, misschien maar eens afreizen naar m'n oude stadje om het te aanschouwen. Wanneer gaat de competitie weer verder?
pi_55650418
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nijkerk schijnt heel aantrekkelijk voetbal te spelen, misschien maar eens afreizen naar m'n oude stadje om het te aanschouwen. Wanneer gaat de competitie weer verder?
Zaterdag 26 januari spelen ze thuis tegen HSV Hoek.
  zondag 30 december 2007 @ 16:35:21 #248
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55656314
Net verdomme een heel stuk over het zaalvoetbaltoernooi van gister geschreven, pleurt de Fok! server eruit... fraai is dat, weer 20 minuten typwerk verloren.

DOVO won iig
Be your best
pi_55703044
Frans Koenen volgend seizoen trainer GVVV.

Hebben de Vogels nou al iemand benoemd?
www.thuisuiteten.nl
pi_55708344
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:50 schreef methodmich het volgende:
Frans Koenen volgend seizoen trainer GVVV.

Hebben de Vogels nou al iemand benoemd?
Nee, voorlopig nog een financiële kwestie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')