Overweeg je dat serieus? Is best een leuk toernooi, maar toch meer regionaal. Maar goed, als je er echt heen komt, laat het me dan even weten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef deejaylethal het volgende:
Volgende week ook het ASWH zaaltoernooi las ik. Eens even kijken, misschien dat ik nog tijd vrij kan vinden.
quote:"Hi, my name name is Miguel Renò, last year I was playing by DOVO,now im back from Italy and im searching a team in the Hoofdklasse, did you now about some mnager at these levels or some sportive manager who I can send my c.v.?? Thanks!"
Wat is er mis met Wesseling? Ik ken hem verder niet goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef methodmich het volgende:
Van den Ham weg, benieuwd wie hem gaat opvolgen. Wesseling, dan heb je echt verdriet hoor....
Korbee naar Vogels zou een goede zijn, één van de beste verdedigers in A. Alleen dat inschuifverhaal klopt niet echt, hij is meer gevaarlijk uit dode spelsituaties.
Niet echt een topspeler helaas...quote:Hi, my name name is Miguel Renò, last year I was playing by DOVO,now im back from Italy and im searching a team in the Hoofdklasse, did you now about some mnager at these levels or some sportive manager who I can send my c.v.?? Thanks!"
Vebo Tournooi is vrijdag, Nunspeet, Spakenburg en Vogels doen o.a. mee. Kan helaas niet komen moet werken.quote:Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee niets van gezien. Was wel leuk, al deed er maar 1 speler van het eerste mee bij ons
Wesseling is een gigantische engbek. Huizen - ASWH in 2002, wat was ie irritant toen zeg. Ultieme wraak was dan ook ASWH - Cambuur in 2006 voor de beker. Heerlijk om die vent uit te schakelen. Later werd de Taxichauffeur mede daardoor nog ontslagen ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wesseling? Ik ken hem verder niet goed.
En Korbee komt never niet, die woont helemaal in Leiden.
Irritant op welk manier dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wesseling is een gigantische engbek. Huizen - ASWH in 2002, wat was ie irritant toen zeg. Ultieme wraak was dan ook ASWH - Cambuur in 2006 voor de beker. Heerlijk om die vent uit te schakelen. Later werd de Taxichauffeur mede daardoor nog ontslagen ook.
Volgens mij zit er een trainer bij Hoek die weer graag naar de vogels zou willen, en in hoek zien de mannen van de centjes hem ook liever gaan dan komen !!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe wordt bij ijsselmeer
Die gaat al naar ASWHquote:Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een trainer bij Hoek die weer graag naar de vogels zou willen, en in hoek zien de mannen van de centjes hem ook liever gaan dan komen !!
Arrogant, zeikerig, onsportief....quote:
Sparta Nijkerk uiteraard, en ook Geinoord doet het laatste tijd aardig. LRC begon goed maar zakte behoorlijk weg.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arrogant, zeikerig, onsportief....
Wat zou wat jullie betreft het elftal van het seizoen tot nu toe zijn in B?
Zaterdag 26 januari spelen ze thuis tegen HSV Hoek.quote:Op zondag 30 december 2007 10:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nijkerk schijnt heel aantrekkelijk voetbal te spelen, misschien maar eens afreizen naar m'n oude stadje om het te aanschouwen. Wanneer gaat de competitie weer verder?
Nee, voorlopig nog een financiële kwestie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:50 schreef methodmich het volgende:
Frans Koenen volgend seizoen trainer GVVV.
Hebben de Vogels nou al iemand benoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |