Dat lijkt mij niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef deejaylethal het volgende:
Vraag me af of ze dit toch niet willen doordrukken dat het vanaf de tweede seizoenshelft is...
Je kaart precies alle punten aan van hem idd, zeer goed. Hij is idd nog te licht om mee te draaien in de top van de hoofdklasse, maar vergeet niet dat hij pas 20 jaar is. Ik denk zelf dat hij nog ver kan schoppen, ook al heb ik niet echt een goed beeld over het amateurvoetbal omdat ik het niet zo goed volg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.
De nieuwe heeft zelfs al voor 1,5 jaar getekend, dat zijn de geruchten ieder geval.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd of Van den Ham nou weg is bij Vogels zoals ze al schrijven en wie hem dan zal opvolgen. Las Roy Wesseling. Denk niet dat je daar vrolijk van wordt....
Nee niets van gezien. Was wel leuk, al deed er maar 1 speler van het eerste mee bij onsquote:Op zondag 23 december 2007 01:48 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet doet a.s. donderdag mee aan het AHB zaaltoernooi in Nijkerk.
z.v.v. A.H.B. v.v. Sparta Nijkerk
s.v. Spakenburg v.v. Nunspeet
N.S.C. Veensche Boys
s.v. de Valleivogels s.c. Hoevelaken doen hieraan mee. Denk dat ik wel ff ga kijken.
Dat tournooi van vorig jaar in Bunschoten is dat er niet meer Bas? was wel fun toen.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 december 2007 13:19 schreef deejaylethal het volgende:
Ging daar niet iedereen op de vuist met elkaar?
Ik vind het maar een vervelende man, die zien we voorlopig niet meerquote:Op maandag 24 december 2007 00:53 schreef HPayne het volgende:
En Peter Visee volgend seizoen bij Elinkwijk. Mooie club voor de man met de Uteregse tongval.
Bron ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:40 schreef Dennus-F het volgende:
Willem Leushuis naar ASWH volgend seizoen
Niet vragen naar de bekende weg, die website van ASWH natuurlijkquote:
Geruchten en nog meer geruchten.quote:Volgens de geruchten wordt er vandaag bekend gemaakt dat Harry niet meer terugkomt. Ook wordt bekend gemaakt dat Roy Wesselink getekend heeft. Ook zou Alfred Schreuder rond zijn, maar het wachten is op de KNVB. Verder zijn er voor volgend jaar 2 spelers vastgelegd. De 2 spelers zijn afkomstig van FC Lisse en het zijn de bij ons zeer bekende Kevin Winter en de aanvoerder van Lisse, Jelle Korbee. Korbee is een centrale verdediger die vaak doorschuift naar het middenveld. Hij heeft er dit seizoen ook al 4 gemaakt
bron supp. site.
Waarom zou Kevin Winter terugkeren? Ik dacht dat hem het reizen ed niet zo aanstond?quote:
Dat is ook zo, daarom zie ik dat ook niet gebeuren, hij woont nu 3 minuten fietsen van FC Lisse vandaan dus ja?quote:Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef HPayne het volgende:
[..]
Waarom zou Kevin Winter terugkeren? Ik dacht dat hem het reizen ed niet zo aanstond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |