abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55457180
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef deejaylethal het volgende:
Vraag me af of ze dit toch niet willen doordrukken dat het vanaf de tweede seizoenshelft is...
Dat lijkt mij niet...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:43:19 #202
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_55462232
Hij wil dit seizoen nog afmaken bij Geinoord dus ik denk het zelf niet. Hij heeft daar de hele jeugd doorlopen dus hij vond dat hij het niet kon maken om meteen te verkassen gedurende het seizoen.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:48:47 #203
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_55462345
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.
Je kaart precies alle punten aan van hem idd, zeer goed. Hij is idd nog te licht om mee te draaien in de top van de hoofdklasse, maar vergeet niet dat hij pas 20 jaar is. Ik denk zelf dat hij nog ver kan schoppen, ook al heb ik niet echt een goed beeld over het amateurvoetbal omdat ik het niet zo goed volg.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_55465307
Ik vind hem sowieso verstandig bezig. Kon vorig jaar ook naar de Vogels, maar wilde liever nog een seizoen bij Geinoord blijven. Slim, daar speelt hij eigenlijk altijd en van Van Lijf kan hij qua ervaring nog wel wat leren. Talent heeft hij sowieso, anders maak je niet meer dan 10 goals voor een laag spelende ploeg, zoals hij vorig seizoen deed.

Ben wel benieuwd of Van den Ham nou weg is bij Vogels zoals ze al schrijven en wie hem dan zal opvolgen. Las Roy Wesseling. Denk niet dat je daar vrolijk van wordt....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:37:35 #205
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55468289
Volgende week ook het ASWH zaaltoernooi las ik. Eens even kijken, misschien dat ik nog tijd vrij kan vinden.
Dan volgende week zaterdag ook het jaarlijkse Jan Rebergen Bokaal toernooi in Sporthal West (Veenendaal). DOVO, GVVV, Lienden, VRC, Merino's, Veenendaal, Panter en Advendo zullen daar om de bokaal gaan strijden. Erg leuk toernooi altijd, en gratis toegang. In feite zal het gaan tussen DOVO, GVVV en Lienden.

Las dat vandaag de Trias in Gorkum ook weer van start is. Toch jammer dat dat enkel maar kort duurt elke dag, anders zou ik wel gaan kijken.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_55480200
Zaterdag 29 januari is er wel een lange dag bij de Trias Champions Cup, van 10:00 tot 20:30 ongeveer.

Vandaag speelde een sterk Unitas en kwamen de Lekvogels voor de dag met 'een dijk van een spits', Cornelis 't Lam prikte er zomaar even 5 in het doel.

Aanstaande donderdag om 19:25 de derby uit mijn regio, LRC Leerdam tegen Leerdam Sport
Het verbaast me overigens wel dat Kozakken Boys niet meedoet, die hebben vorig jaar niemand achter zich weten te houden in de poule.
pi_55481287
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd of Van den Ham nou weg is bij Vogels zoals ze al schrijven en wie hem dan zal opvolgen. Las Roy Wesseling. Denk niet dat je daar vrolijk van wordt....
De nieuwe heeft zelfs al voor 1,5 jaar getekend, dat zijn de geruchten ieder geval.
pi_55481432
Nunspeet doet a.s. donderdag mee aan het AHB zaaltoernooi in Nijkerk.
z.v.v. A.H.B. v.v. Sparta Nijkerk
s.v. Spakenburg v.v. Nunspeet
N.S.C. Veensche Boys
s.v. de Valleivogels s.c. Hoevelaken doen hieraan mee. Denk dat ik wel ff ga kijken.
Dat tournooi van vorig jaar in Bunschoten is dat er niet meer Bas? was wel fun toen.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_55481558
quote:
Op zondag 23 december 2007 01:48 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet doet a.s. donderdag mee aan het AHB zaaltoernooi in Nijkerk.
z.v.v. A.H.B. v.v. Sparta Nijkerk
s.v. Spakenburg v.v. Nunspeet
N.S.C. Veensche Boys
s.v. de Valleivogels s.c. Hoevelaken doen hieraan mee. Denk dat ik wel ff ga kijken.
Dat tournooi van vorig jaar in Bunschoten is dat er niet meer Bas? was wel fun toen.
Nee niets van gezien. Was wel leuk, al deed er maar 1 speler van het eerste mee bij ons
  zondag 23 december 2007 @ 13:19:03 #210
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55487855
Ging daar niet iedereen op de vuist met elkaar?
Be your best
pi_55490311
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:19 schreef deejaylethal het volgende:
Ging daar niet iedereen op de vuist met elkaar?
Niet dat ik weet.

Jullie trainer gaat volgens de geruchten naar svs.
  zondag 23 december 2007 @ 15:57:29 #212
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55492246
Lijkt me nogal vreemd, aangezien het me een redelijk honkvaste trainer lijkt. Maar we zullen het zien...
Be your best
pi_55499356
Willem Leushuis naar ASWH volgend seizoen
pi_55505208
En Peter Visee volgend seizoen bij Elinkwijk. Mooie club voor de man met de Uteregse tongval.
pi_55506015
quote:
Op maandag 24 december 2007 00:53 schreef HPayne het volgende:
En Peter Visee volgend seizoen bij Elinkwijk. Mooie club voor de man met de Uteregse tongval.
Ik vind het maar een vervelende man, die zien we voorlopig niet meer

O ja, eerste wedstrijd na de winterstop al
  Trouwste user 2022 maandag 24 december 2007 @ 02:08:02 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_55506147
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:40 schreef Dennus-F het volgende:
Willem Leushuis naar ASWH volgend seizoen
Bron ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55506232
quote:
Op maandag 24 december 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bron ?

Niet vragen naar de bekende weg, die website van ASWH natuurlijk
  Trouwste user 2022 maandag 24 december 2007 @ 02:14:30 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_55506292
Ok van Mich

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55509006
en VOZ natuurlijk@
pi_55512150
quote:
Volgens de geruchten wordt er vandaag bekend gemaakt dat Harry niet meer terugkomt. Ook wordt bekend gemaakt dat Roy Wesselink getekend heeft. Ook zou Alfred Schreuder rond zijn, maar het wachten is op de KNVB. Verder zijn er voor volgend jaar 2 spelers vastgelegd. De 2 spelers zijn afkomstig van FC Lisse en het zijn de bij ons zeer bekende Kevin Winter en de aanvoerder van Lisse, Jelle Korbee. Korbee is een centrale verdediger die vaak doorschuift naar het middenveld. Hij heeft er dit seizoen ook al 4 gemaakt

bron supp. site.
Geruchten en nog meer geruchten.
pi_55512368
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Geruchten en nog meer geruchten.
Waarom zou Kevin Winter terugkeren? Ik dacht dat hem het reizen ed niet zo aanstond?
pi_55513054
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef HPayne het volgende:

[..]

Waarom zou Kevin Winter terugkeren? Ik dacht dat hem het reizen ed niet zo aanstond?
Dat is ook zo, daarom zie ik dat ook niet gebeuren, hij woont nu 3 minuten fietsen van FC Lisse vandaan dus ja?

Maar hij had het wel erg naar zijn zin dus geld kan een heleboel doen.
  maandag 24 december 2007 @ 15:12:10 #223
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55515060
Het is vaak ook puur voor geld inderdaad... Zo had je er hier een paar jaar geleden ook een aantal die van boven Amsterdam wegkwamen. Maar ja, als de auto waarin je rijdt door de club betaald wordt...
Be your best
pi_55517266
IJsselmeervogels en vd Ham nu officieel uit elkaar.
  Trouwste user 2022 maandag 24 december 2007 @ 20:49:05 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_55520288
Ok zat er aan te komem natuurlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')