Jawel maar net iets meer in mijn eigen club.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
He tong de mannen hebben geen vertrouwen meer in ons cluppie !!
oh okquote:Op donderdag 6 december 2007 09:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel maar net iets meer in mijn eigen club.
Jullie spelen uit bij IJsselmeervogels.... Tegen Bennekom had ik wel verwacht dat NIVO zou winnen, maar helaas....quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
He tong de mannen hebben geen vertrouwen meer in ons cluppie !!
Dat mag niet meer van de KNVB.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoek - Kloetinge was erbarmelijk slecht. Echt, om te janken. En dan ook nog eens erbarmelijk weer. Slechte sfeer ook, niets leek op een derby. Geen vuurwerk bijvoorbeeld, niets... En dan wint Hoek na een veel te makkelijk gegeven penalty. Ze waren wel beter, terwijl Kloetinge de betere kansen had...
Haha mja misschien heb je wel gelijk....quote:Op zondag 9 december 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
Had tong wel voorspeld dan? Anders is het raar, Sint is al weg.
Er mag wel meer niet... Toen GPC vorig jaar de derby/topper tegen Arnemuiden speelde begon de wedstrijd een kwartier later vanwege al het vuurwerk. Ook bij ons was gewaarschuwd, niets meer van gehoord...quote:Op zondag 9 december 2007 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van de KNVB.....
Gefeliciteerd Michquote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Haha, ja, morgen.
Miel Mans mag vooralsnog niet naar Spakenburg van de KNVB. Beetje vreemde regels allemaal...
En het zal gespeeld worden bij GPC Vlissingen, opening van de tribunequote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Diverse spelers van Hoek en Kloetinge zijn geselecteerd voor het Zeeuws elftal dat op 4 januari tegen RKC zal spelen. Het gaat om Joan van Belzen, Pieter de Munnik, Ferry Alfons en Giovanni Siereveld van Hoek en Joffrey Geldof, Corné Schilperoort en Regilio Pinas van Kloetinge. Ook Dennis en Gérard de Nooijer zijn geselecteerd.
Graag. Aantal belangrijke spelers met blessure's dus moet kunnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:10 schreef HPayne het volgende:
Ik hoop echt dat we vanmiddag punten gaan pakken tegen die blauwen. Het kan echt wel, kwaliteit is er genoeg....
Dus ga ervoor!!
Ja dat zou ik ook wel willen weten, die geruchten gaan maar dat lijkt mij erg sterk. Al is dat wel dé plek waar we versterking nodig hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef HPayne het volgende:
Ja klopt, dus gewoon knallen... Jullie krijgen het ook niet makkelijk tegen Niekark!
Ik las iets over Alfred Schreuder? wat is daar van waar
Gefeliciteerd tong en Elftalleider, knappe overwinning! Welcome back...!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
2-1 gewonnen
Helaas voor de tweede keer niet kunnen poulen. Eigenlijk moet ik er 1 punt bij krijgen. Ik laat NIVO immers altijd winnen.
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainerquote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef F1Bas het volgende:
Tsja...het middenveld he....
enige voordeel is dat er het nieuwe seizoen aardige spelers schijnen te komen....
Kon je gister niet vinden....quote:Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainer![]()
Normaal gesproken vind ik de ijsselmeervogels fans altijd top maar ik vind dit echt een jammer om zo tegen je eigen trainer te doen. Willem van Hanegem was er gister ook he, hij zat vooraan op de hoofdtribune met Jaan oid je weet wel die had toen ook banket gegeven aan de spelers van FC Utrecht. Btw de 4e goal van Sparta was echt mooi
Mario van der Ende liep er ook, misschien wordt hij het welquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nascimento wordt het vast
Die liep er gisteren ook rond
En dan zijn jullie ook nog goed weggekomen tegen DOVO... IJsselmeervogels wordt een beetje afgestraft voor de laksheid en arrogantie die erin geslopen is na de successen van de afgelopen jaren. Het zal me benieuwen hoe het verder dit seizoen zal gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kon je gister niet vinden....
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
Zelfs de spelers zijn ontevreden over hem.
O ja, die Schreuder kan best wel eens komen. Er zou voor het komende seizoen al een (mondeling) akkoord zijn met 3 spelers, waarvan eentje die afgelopen seizoen bij ons speelde. Maar goed, geruchten he.
Kevin Winter, Wouter van Hoof, en Antonio Aguilar Aguilera(ofzoiets).quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?
Ja gister in de kantine ook al. Ik denk dat het wel beter is, samen met wellicht een nieuwe middenvelder weet je maar nooit.quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Met Aguilar Aguilera hebben ze vorig jaar toch ook al gesproken? Ach ja... Gaat wel weer lekker op jullie forum met dingen roepen tegen en over Harry.
Maar uit de rebound scoort iequote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
Hoek - Nivo Sparta 1-2 (1-0)
37. 1-0 Ferry Alfons 59. 1-1 Wesley Paijmans 67. 1-2 Theo van Geffen
Bijzonderheid: Theo van Geffen (Nivo Sparta) mist strafschop
Bronquote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef F1Bas het volgende:
Harry van der Ham op non -actief volgens de supporters site.
quote:Op maandag 17 december 2007 15:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Overal zag je mensen juichend elkaar in de armen vallen.
Vier spitsen is niet erg, dat hebben we gezien, we hebben er nu al een tijdje twee van over. Verder is Kwong nog steeds niet de oude op één wedstrijd na.quote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Lekker snel gedaan met Van den Ham dan. Maar in hoeverre is hij schuldig? Het transferbeleid was niet top afgelopen zomer, met vier topspitsen en één twijfelachtige defensieve middenvelder lijkt de selectie scheef. En jullie keepers zijn ook niet super toch?
Ik zeg ook niet dat er geen probleem is, alleen heeft de trainer het ook allemaal niet meer in de hand.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef deejaylethal het volgende:
Mich heeft gelijk, lijkt ook mij een beetje een scheve verdeling. Jullie verliezen het vooral op het middenveld heb ik het idee.
Toch heb ik het idee dat Verboom, hoewel geen topper, toch nog wel beter is dan de twee die jullie nu hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vier spitsen is niet erg, dat hebben we gezien, we hebben er nu al een tijdje twee van over. Verder is Kwong nog steeds niet de oude op één wedstrijd na.
Je hebt gelijk dat we wel een defensieve middenvelder kunnen gebruiken maar dat heeft ook te maken dat van Putten te kort komt en de rest van het seizoen is uitgeschakeld.
En de keerper heb je ook gedeeltelijk gelijk in al hadden we met Verboom ook dezelfde situatie en zie hoe we het toen deden.
Ja. Ach, die heeft er toch geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb je gezien wat Willem van Hanegem over ijsselmeervogels zei
Vanaf 16:45 : http://media.rtvutrecht.nl/8745980
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja. Ach, die heeft er toch geen verstand van
Het is al een wonder dat het spreekt... Hoe kan zo iemand nou zn mening geven als hij normaal zo min mogelijk spreekt. Het gemopper dat daaruit komt worden we niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja. Ach, die heeft er toch geen verstand van
En waarom moest mo weg bij Lienden ??quote:Op woensdag 19 december 2007 10:26 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat het spreekt... Hoe kan zo iemand nou zn mening geven als hij normaal zo min mogelijk spreekt. Het gemopper dat daaruit komt worden we niet vrolijk van.
Het wordt gewoon afwachten wat er de tweede seizoenshelft gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval benieuwd, in eerste instantie vooral naar de transfers die te verwachten zijn. DOVO gaat een spits halen, dat is zeker. Heuvel's contract wordt misschien ontbonden omdat hij te vaak geblesseerd is. Verder reken ik op een extra verdediger in de selectie.
Als je mij vraagt welke spits er komt: Mo Raisi van FC Lienden. Top zaalvoetballer, sterke spits met een geweldige techniek. Hij zou perfect als 2e spits kunnen fungeren, of samen met Martin vd Meijden (na de winterstop terug) centraal voorin kunnen spelen.
Verder verwacht ik een sterker Bennekom na de winterstop, zal GVVV instorten nadat Aquilera weg is en omdat de trainer voor onrust heeft gezorgd met zijn vertrek én verwacht ik dat Sparta toch écht kampioen gaat worden. Hoek is te zwak, IJsselmeervogels hetzelfde en Spakenburg te wisselvallig.
En hoppa, Spakenburg maakt naast het vertrek van Erik Assink na het seizoen bekend dat Salim Amerzgiou de komende drie seizoenen voor hen zal spelen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens vrees ik voor Sparta Nijkerk dat de BVO's en rijkere clubs straks lekker komen winkelen voor die jonge verdedigers, middenvelders en Amerzgiou.
Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef hippo-clippo het volgende:
Een primeurtje denk ik, maar Daniel Kops (spits van sv Geinoord) zal volgend seizoen waarschijnlijk naar DOVO vertrekken. Maandag is er een gesprek met het bestuur. Kun je dat van DOVO-kant bevestigen Deejaylethal?
Zonde van Manusama. Was in ASWH 2 altijd een topper. Dat was ook een beetje zijn niveau, hoofdklasse kan hij gewoon net niet aan. Een leuke club in de eerste klasse zou perfect zijn voor hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Elftalleider het volgende:
Kloetinge zet drie spelers uit selectie
Besar Xhoxhaj, Joël Manusama en Alexander Veljanovski zijn per direct verwijderd uit de eerste selectie van zaterdag-hoofdklasser Kloetinge. De technische staf van de club kwam tot dit besluit na een halfjaarlijkse evaluatie van de spelersgroep. In die evaluatie komt altijd aan de orde met wie Kloetinge volgend seizoen niet verder wil. "Van deze drie spelers verwachten we niet dat ze het niveau zullen bereiken dat we bij Kloetinge nodig hebben. Daarom nemen we afscheid", verklaarde hoofdtrainer Diederik Hiensch gisteravond.
Dat Xhoxhaj, Manusama en Veljanovski - alledrie zo'n anderhalf jaar actief bij Kloetinge - meteen niet meer welkom zijn, komt doordat Hiensch na de winterstop met een kleinere spelersgroep verder wil. Die moet de strijd tegen degradatie aanbinden. Hiensch:"Daarin moeten we ons zo min mogelijk laten afleiden door randzaken. Helaas ben je dan genoodzaakt om een minder sympathiek besluit te nemen."
Besar Xhoxhaj en Joël Manusama zouden al hebben aangegeven na de winterstop elders te willen gaan voetballen. Alexander Veljanovski verkast wellicht niet.
Het gerucht gaat inderdaad al een week of twee ja. Zou wel een goede aankoop zijn, gezien zijn doelgerichtheid. Daarnaast zoekt DOVO heel erg naar een spits, dus ga er vanuit dat dit rond is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan ik wel. ASWH heeft Kops ook op het oog gehad en gescout vorig seizoen. Vonden hem toen nog te licht en daar is dit jaar qua scouting niets in veranderd. Iemand die hem goed kent bevestigde dat de interesse van DOVO zeer serieus is en de kans dat hij naar Veenendaal gaat groot is. Mooie tussenstap voor Kops op weg naar hoger of misschien wel zijn plafond daar, want dit tweede seizoen is zwaarder voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |