Jawel maar net iets meer in mijn eigen club.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
He tong de mannen hebben geen vertrouwen meer in ons cluppie !!
oh okquote:Op donderdag 6 december 2007 09:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel maar net iets meer in mijn eigen club.
Jullie spelen uit bij IJsselmeervogels.... Tegen Bennekom had ik wel verwacht dat NIVO zou winnen, maar helaas....quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
He tong de mannen hebben geen vertrouwen meer in ons cluppie !!
Dat mag niet meer van de KNVB.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoek - Kloetinge was erbarmelijk slecht. Echt, om te janken. En dan ook nog eens erbarmelijk weer. Slechte sfeer ook, niets leek op een derby. Geen vuurwerk bijvoorbeeld, niets... En dan wint Hoek na een veel te makkelijk gegeven penalty. Ze waren wel beter, terwijl Kloetinge de betere kansen had...
Haha mja misschien heb je wel gelijk....quote:Op zondag 9 december 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
Had tong wel voorspeld dan? Anders is het raar, Sint is al weg.
Er mag wel meer niet... Toen GPC vorig jaar de derby/topper tegen Arnemuiden speelde begon de wedstrijd een kwartier later vanwege al het vuurwerk. Ook bij ons was gewaarschuwd, niets meer van gehoord...quote:Op zondag 9 december 2007 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van de KNVB.....
Gefeliciteerd Michquote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Haha, ja, morgen.
Miel Mans mag vooralsnog niet naar Spakenburg van de KNVB. Beetje vreemde regels allemaal...
En het zal gespeeld worden bij GPC Vlissingen, opening van de tribunequote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Diverse spelers van Hoek en Kloetinge zijn geselecteerd voor het Zeeuws elftal dat op 4 januari tegen RKC zal spelen. Het gaat om Joan van Belzen, Pieter de Munnik, Ferry Alfons en Giovanni Siereveld van Hoek en Joffrey Geldof, Corné Schilperoort en Regilio Pinas van Kloetinge. Ook Dennis en Gérard de Nooijer zijn geselecteerd.
Graag. Aantal belangrijke spelers met blessure's dus moet kunnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:10 schreef HPayne het volgende:
Ik hoop echt dat we vanmiddag punten gaan pakken tegen die blauwen. Het kan echt wel, kwaliteit is er genoeg....
Dus ga ervoor!!
Ja dat zou ik ook wel willen weten, die geruchten gaan maar dat lijkt mij erg sterk. Al is dat wel dé plek waar we versterking nodig hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:37 schreef HPayne het volgende:
Ja klopt, dus gewoon knallen... Jullie krijgen het ook niet makkelijk tegen Niekark!
Ik las iets over Alfred Schreuder? wat is daar van waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |