Gefeliciteerd tong en Elftalleider, knappe overwinning! Welcome back...!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
2-1 gewonnen
Helaas voor de tweede keer niet kunnen poulen. Eigenlijk moet ik er 1 punt bij krijgen. Ik laat NIVO immers altijd winnen.
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainerquote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef F1Bas het volgende:
Tsja...het middenveld he....
enige voordeel is dat er het nieuwe seizoen aardige spelers schijnen te komen....
Kon je gister niet vinden....quote:Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainer![]()
Normaal gesproken vind ik de ijsselmeervogels fans altijd top maar ik vind dit echt een jammer om zo tegen je eigen trainer te doen. Willem van Hanegem was er gister ook he, hij zat vooraan op de hoofdtribune met Jaan oid je weet wel die had toen ook banket gegeven aan de spelers van FC Utrecht. Btw de 4e goal van Sparta was echt mooi
Mario van der Ende liep er ook, misschien wordt hij het welquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nascimento wordt het vast
Die liep er gisteren ook rond
En dan zijn jullie ook nog goed weggekomen tegen DOVO... IJsselmeervogels wordt een beetje afgestraft voor de laksheid en arrogantie die erin geslopen is na de successen van de afgelopen jaren. Het zal me benieuwen hoe het verder dit seizoen zal gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kon je gister niet vinden....
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
Zelfs de spelers zijn ontevreden over hem.
O ja, die Schreuder kan best wel eens komen. Er zou voor het komende seizoen al een (mondeling) akkoord zijn met 3 spelers, waarvan eentje die afgelopen seizoen bij ons speelde. Maar goed, geruchten he.
Kevin Winter, Wouter van Hoof, en Antonio Aguilar Aguilera(ofzoiets).quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?
Ja gister in de kantine ook al. Ik denk dat het wel beter is, samen met wellicht een nieuwe middenvelder weet je maar nooit.quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Met Aguilar Aguilera hebben ze vorig jaar toch ook al gesproken? Ach ja... Gaat wel weer lekker op jullie forum met dingen roepen tegen en over Harry.
Maar uit de rebound scoort iequote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
Hoek - Nivo Sparta 1-2 (1-0)
37. 1-0 Ferry Alfons 59. 1-1 Wesley Paijmans 67. 1-2 Theo van Geffen
Bijzonderheid: Theo van Geffen (Nivo Sparta) mist strafschop
Bronquote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef F1Bas het volgende:
Harry van der Ham op non -actief volgens de supporters site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |