abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 december 2007 @ 18:01:58 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_55294642
2-1 gewonnen

Helaas voor de tweede keer niet kunnen poulen. Eigenlijk moet ik er 1 punt bij krijgen. Ik laat NIVO immers altijd winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55294688
Mooie overwinning voor NIVO in deze donkere tijden
pi_55294710
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
2-1 gewonnen

Helaas voor de tweede keer niet kunnen poulen. Eigenlijk moet ik er 1 punt bij krijgen. Ik laat NIVO immers altijd winnen.

Gefeliciteerd tong en Elftalleider, knappe overwinning! Welcome back...!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 december 2007 @ 18:14:35 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_55294879
Het mooie is ook dat de oude Theo van Geffen de winnende maakte

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55296678
Ja en dat terwijl ik Joan van Belzen nog gewaarschuwd had voor hem!

De Vogels dikke klop van Nijkerk zeg, die zijn winnaar van het weekend. Kozakken Boys ook goed gewonnen.

Morgen update etc.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:28:07 #156
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55298304
En DOVO miste wederom een spits... Veel beter, een aantal kansen, maar geen doelpunt. Helaas, maar na de winterstop beter.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_55305867
Tsja...het middenveld he....

enige voordeel is dat er het nieuwe seizoen aardige spelers schijnen te komen....

[ Bericht 65% gewijzigd door F1Bas op 16-12-2007 01:20:25 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55307580
HPayne 49 (+4)
Dennus-F 44 (-)
Methodmich 44 (+2)
F1Bas 43 (+2)
deejaylethal 41 (+2)
tong80 38 (+1)
Elftalleider 32 (+2)

Door een doelpunt van ex-Rooie Erwin Schouten werd het vonnis geveld over de Blauwen uit Spakenburg. Nunspeet won met 1-0
pi_55308631
Raad waar is de bal
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 december 2007 @ 12:14:31 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55310145
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef F1Bas het volgende:
Tsja...het middenveld he....

enige voordeel is dat er het nieuwe seizoen aardige spelers schijnen te komen....
Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainer
Normaal gesproken vind ik de ijsselmeervogels fans altijd top maar ik vind dit echt een jammer om zo tegen je eigen trainer te doen. Willem van Hanegem was er gister ook he , hij zat vooraan op de hoofdtribune met Jaan oid je weet wel die had toen ook banket gegeven aan de spelers van FC Utrecht. Btw de 4e goal van Sparta was echt mooi
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55310673
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:14 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Jammer dat jullie van die stomme liedjes zingen naar jullie eigen trainer
Normaal gesproken vind ik de ijsselmeervogels fans altijd top maar ik vind dit echt een jammer om zo tegen je eigen trainer te doen. Willem van Hanegem was er gister ook he , hij zat vooraan op de hoofdtribune met Jaan oid je weet wel die had toen ook banket gegeven aan de spelers van FC Utrecht. Btw de 4e goal van Sparta was echt mooi
Kon je gister niet vinden....

Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.

Zelfs de spelers zijn ontevreden over hem.

O ja, die Schreuder kan best wel eens komen. Er zou voor het komende seizoen al een (mondeling) akkoord zijn met 3 spelers, waarvan eentje die afgelopen seizoen bij ons speelde. Maar goed, geruchten he.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 december 2007 @ 13:16:53 #162
80791 crew  Paul
pi_55311413
Nascimento wordt het vast
Die liep er gisteren ook rond
pi_55311510
quote:
Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nascimento wordt het vast
Die liep er gisteren ook rond
Mario van der Ende liep er ook, misschien wordt hij het wel
  zondag 16 december 2007 @ 15:38:24 #164
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_55313917
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:
Ik hou ook niet zo van de trainer weg te sturen maar deze man maakt het werken echt onmogelijk. 1-4 en 1-5 verliezen van svs en SN kan écht niet. Hij kan de spelersgroep gewoon niet aan het spelen krijgen.
En dan zijn jullie ook nog goed weggekomen tegen DOVO... IJsselmeervogels wordt een beetje afgestraft voor de laksheid en arrogantie die erin geslopen is na de successen van de afgelopen jaren. Het zal me benieuwen hoe het verder dit seizoen zal gaan.
Wel moet ik zeggen dat ik het overall niveau wel redelijk goed vind in de hoofdklasse B. Iedereen kan van iedereen winnen, en het zijn vaak leuke wedstrijden om naar te kijken.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_55314032
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kon je gister niet vinden....

Zelfs de spelers zijn ontevreden over hem.

O ja, die Schreuder kan best wel eens komen. Er zou voor het komende seizoen al een (mondeling) akkoord zijn met 3 spelers, waarvan eentje die afgelopen seizoen bij ons speelde. Maar goed, geruchten he.
Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?
www.thuisuiteten.nl
pi_55314161
Speeldag 14

Bennekom - GVVV 1-1 (0-1)
9. 0-1 Antonio Aguilar Aguilera (strafschop) 55. 1-1 Dennis van Meegdenburg

DOVO - AFC Ajax 0-0 (0-0)
Rode kaart: Ad van Peursem (verzorger DOVO)

Geinoord - Kozakken Boys 1-2 (1-2)
21. 0-1 Niels Dominicus 28. 0-2 Melvin Klomp (eigen doelpunt) 39. 1-2 Daniël Kops
Rood: Leo Koswal (Kozakken Boys)

Hoek - Nivo Sparta 1-2 (1-0)
37. 1-0 Ferry Alfons 59. 1-1 Wesley Paijmans 67. 1-2 Theo van Geffen
Bijzonderheid: Theo van Geffen (Nivo Sparta) mist strafschop

LRC Leerdam - Kloetinge 1-0 (1-0)
25. 1-0 Jean Philip Becht

Nunspeet - Spakenburg 1-0 (0-0)
65. 1-0 Erwin Schouten

IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk 1-4 (1-3)
6. 0-1 Niels Buijtenhuis 13. 0-2 Niels Buijtenhuis 35. 1-2 Christian Opschoor 41. 1-3 Raoul Henar 47. 1-4 Stefan Fredriksen

STAND

1. Sparta Nijkerk 14-33
2. Spakenburg 14-28*
3. IJsselmeervogels 14-27
4. Hoek 14-23
5. DOVO 14-22
6. Kozakken Boys 13-21
7. GVVV 14-19
8. AFC Ajax 14-17 (-3)
9. Geinoord 14-17 (-5)
10. LRC Leerdam 14-15 (-2)
11. Bennekom 14-15 (-13)
12. Nunspeet 14-11
13. Nivo Sparta 14-10
14. Kloetinge 14-8*

*= één punt in mindering

Topscorers

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 10
Maurice Wilson (Spakenburg) 10
3. Rudy van Doorn (GVVV) 8
Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 8
Sam Ysebaert (Hoek) 8

Niels Buijtenhuis hielp Sparta Nijkerk met twee goals in het openingskwartier in het zadel bij IJsselmeervogels
www.thuisuiteten.nl
pi_55314452
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Amerzgiou, Mooij en Kevin Winter?
Kevin Winter, Wouter van Hoof, en Antonio Aguilar Aguilera(ofzoiets).

Kevin zie ik persoonlijk niet snel terugkomen, ik ken wel wat mensen uit Lisse namelijk, maakt het wel extra leuk

Hoorde ook iets over een verdediger van Lisse.
pi_55315077
Met Aguilar Aguilera hebben ze vorig jaar toch ook al gesproken? Ach ja... Gaat wel weer lekker op jullie forum met dingen roepen tegen en over Harry.
www.thuisuiteten.nl
pi_55315333
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Met Aguilar Aguilera hebben ze vorig jaar toch ook al gesproken? Ach ja... Gaat wel weer lekker op jullie forum met dingen roepen tegen en over Harry.
Ja gister in de kantine ook al. Ik denk dat het wel beter is, samen met wellicht een nieuwe middenvelder weet je maar nooit.

Aguilar Aguilera wilden ze vorig jaar ook al ja, hij had toen alleen zijn ja woord al aan GVVV gegeven. Zal eens op hem letten, toevallig is de eerste wedstrijd na de winterstop bij GVVV.
  Trouwste user 2022 zondag 16 december 2007 @ 20:56:28 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_55321021
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:

Hoek - Nivo Sparta 1-2 (1-0)
37. 1-0 Ferry Alfons 59. 1-1 Wesley Paijmans 67. 1-2 Theo van Geffen
Bijzonderheid: Theo van Geffen (Nivo Sparta) mist strafschop
Maar uit de rebound scoort ie

pi_55329464
De jongens zijn na de wedstrijd (moest helaas zelf weg) nog even in de raaijberg te bergen op zoom geweest en wie kwamen daar binnen......de jongens van Kloetinge toen hebben enkele jongens van ons een rode lantaarn in elkaar geknutseld en die over gedragen aan de voorzitter van Kloetinge beetje jammer dat ze na 10 minuten weer weg waren konden er niet tegen dat die van ons liepen te feesten door de raaijberg denk ik

Nivo-Sparta laat rode lantaarn achter in Zeeland

De derde overwinning in de hoofdklasse is een feit. In het verre en vooral koude Zeeland werd met 1-2 gewonnen van Hoek. Een dikverdiende overwinning voor de formatie van interim-trainer Frans Grondman na een door de stroomuitval duistere en koude week in Zaltbommel.

Grondman had voor het treffen met Hoek Roberto Verhagen uit de basis gelaten. Verhagen is een begenadigde voetballer met magistrale momenten. De positie op de ranglijst vraagt op dit moment echter meer om bikkelende spelers dan de in het veld soms wat nonchalant en laconiek ogende oud PSV-er.

Bij Nivo-Sparta ontbraken verder de zieken Koen van Kessel en Patrick Bijl terwijl Stephan Netten nog geschorst was. Davey Brothwell was wel weer van de partij na twee wedstrijden schorsing. Hij speelde een verdienstelijke wedstrijd maar werd in de eerste helft helaas slachtoffer van zijn eigen gedrevenheid en enthousiasme. Ploeterend in het eigen strafschopgebied wilde hij de bal hard naar voren rossen. Een mistrap in de lucht volgde waarna Brothwell de noodrem moest hanteren en de mee opgekomen Thomas Ragut onreglementair tegen het gras trok. Scheidsrechter Van Gijzen wees resoluut naar de stip en gaf Brothwell geel wat hem de volgende wedstrijd tegen LRC wederom geschorst langs de kant houdt. “Het is meestal zo dat ze bij een penalty vaak ook een gele kaart geven, dat zag je bij onze penalty ook”, sprak Brothwell na afloop. Ferry Alfons klaarde het kunstje vanaf elf meter waardoor de thuisploeg onterecht op voorsprong kwam.

Het wedstrijdbeeld was tot de 1-0 namelijk volledig in evenwicht. Met een klein beetje rood-wit chauvinisme konden we zelfs stellen dat de weegschaal meer Bommels voordeel toonde dan Zeeuws. De eerste echte kans van de wedstrijd was namelijk voor Nivo. Bas van den Berk stuurde Emiel van der Sanden weg op links. De hard werkende spits kapte zijn tegenstander uit maar krulde de bal daarna langs de verkeerde kant van de paal.

De wedstrijd was niet van hoogstaand niveau. Hoek worstelt al weken met de vorm en Nivo zette daar een compacte en strijdlustige speelstijl tegenover waardoor de thuisploeg ook zaterdag de vorm niet te pakken kreeg. Waar iedereen na de openingswedstrijd van het seizoen vol lof was over de Zeeuwen daar gingen de complimenten, en gelukkig ook de punten, dit keer naar Nivo-Sparta.

Toch had het anders kunnen lopen als Sam Ysebaert op slag van rust van dichtbij de bal niet over het doel van Joris van der Cammen had gekopt. Nivo zette daar in het eerste bedrijf een aantal vrije trappen tegenover waar helaas te weinig mee werd gedaan. Niels Blom schoot hoog over terwijl Randy van Heijnsbergen een keer in de muur schoot en bij een andere poging doelman Joan van Belzen op zijn pad vond.

Na rust maakte Rick van de Pas plaats voor de gepasseerde Verhagen. Van de Pas speelde op rechts een goede en felle wedstrijd met veel inzet. Het duo Grondman-Roding voelde echter dat er wat te halen viel in de provincie van ‘Zeeuws Meisje’. Met de getergde Verhagen op links kwam er meer aanvalsdreiging en dit leverde vrijwel direct een levensgrote kans op voor Theo van Geffen. Verhagen bracht de bal via Van der Sanden bij Van Geffen maar deze faalde van zeer dichtbij. “Zakkejuuh, ik moet m’n eigen schamen”, tierde de grijze publieksspeler.

Niet veel later was het wel raak. Het was Verhagen die op links goed doorzette en vanaf de achterlijn de bal teruglegde op Wesley Paijmans die van binnen het strafschopgebied de gelijkmaker binnen schoof. Trainer Willem Leushuis hoopte daarna met wat wissels de wedstrijd alsnog in handen te krijgen maar het gewenste resultaat bleef uit. Bij Nivo-Sparta kwam Patrick Peelen binnen de lijnen voor de moegestreden Brothwell. Peelen nam positie in het centrum van de verdediging en dat brengt altijd nog wat extra rust.

Met nog ongeveer twintig minuten te spelen was het wederom Verhagen die vanaf links voor gevaar zorgde. Binnen de ‘zestien’ ging de invaller tegen de grond en bezorgde hij zijn ploeg een penalty. Van Geffen nam moedig plaats achter de bal maar net als tegen GVVV had de sluipschutter ook dit keer twee pogingen nodig om tot scoren te komen. Tegen GVVV kreeg hij een herkansing van de assistent-scheidsrechter, in Hoek was het Peelen die de door doelman Van Belzen weggebokste bal weer voor de voeten van Van Geffen bracht (1-2).

In de slotfase nam de Zeeuwse druk toe zonder dat doelman Van der Cammen echt op de proef werd gesteld. Van der Sanden verzuimde uiteindelijk het duel helemaal in het slot te gooien nadat hij op rechts vrij op doelman Van Belzen af mocht gaan. Waar hij beter voor eigen succes had kunnen gaan koos hij voor een slechte afgelegde bal op Van Geffen die de bal net naast schoot. In de laatste minuut werd Nivo nog een penalty onthouden toen een speler van Hoek de bal als een volleerd volleyballer toucheerde.

Penalty of niet, het laatste fluitsignaal zorgde hoe dan ook voor veel Bommels gejuich. Door de overwinning werd de laatste plaats zaterdag immers in Zeeland achter gelaten bij de andere Zeeuwse hoofdklasser Kloetinge. Helaas won Nunspeet van Spakenburg waardoor Nivo maar één plaatsje steeg op de ranglijst.

De eerste competitiehelft zit er op en de spelersgroep kan zich na het kerstreces gaan opmaken voor het zeer belangrijke vervolg van de competitie. Het werk voor interim-trainer Grondman begint nu eigenlijk pas want in de winterstop kan hij echt aan de slag met zijn spelers. Grondman heeft nu echter al drie punten in ‘the pocket’ dus dat beloofd veel goeds voor de toekomst. Eind januari hervat Nivo-Sparta de competitie in eigen huis tegen LRC.

Opstelling: Van der Cammen, Van de Pas (46. Verhagen), Jongste, Blom,Van Heijnsbergen, Brothwell (64. Peelen), Cevat (71. Janssen), Paijmans, Van Geffen, Van den Berk, Van der Sanden
36. Alfons 1-0 (pen.); 59. Paijmans 1-1; 67. Van Geffen 1-2
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_55335685
Harry van der Ham op non -actief volgens de supporters site.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 december 2007 @ 14:04:17 #173
80791 crew  Paul
pi_55335725
IJsselmeervogels.com forum uitspraken in het AD
pi_55335803
'Soms heb je dat, dan lukt bijna alles'

NUNSPEET - Niet toevallig tegen Spakenburg, zijn eerste en enige liefde, speelt Frank van Twillert een wedstrijd als uit een ongeloofwaardig jongensboek: Frank De Voetbalkoning. ,,Soms heb je dat, dan lukt bijna alles.

Ik heb alleen niet gescoord. Da's het enige smetje."

De man die zonder te scoren zijn oude liefde lachend een kopje kleiner maakte, is content. "Kijk, Spakenburg blijft mijn club, daar ligt mijn hart, mijn verleden. Ik heb er tien jaar in het eerste gespeeld en ik zal er ooit ook terugkeren. Als ik klaar ben met voetballen op niveau. Maar nu is Nunspeet mijn club. Zo simpel is het."

De trainer van Van Twillert, Hans van Dijkhuizen, is blij met de punten en met Van Twillert. "Ik denk dat ik maar eens vier weken naar pagina 842 ga kijken. De uitslagenpagina, ja. En wat Frank liet zien... Ik zag het al aankomen: hoe hij trainde! Hij heeft de hele voorbereiding gemist en is nu pas op niveau. Dat moet hij vasthouden, dus ik denk dat ik hem maar een trainingsschema meegeef voor de winterstop."

Spakenburg-trainer Erik Assink had een mindere dag. "Het is geen excuus, maar we missen ook wel een paar namen. Waaronder Wilson. Ja, dat scheelt wel wat. En Van Moll speelde pas weer sinds vier weken en dat kon je ook wel zien, vond ik."

Assink is niet zozeer blij met de winterstop. Zijn ploeg zat er ook niet naar te snakken. Voor de spelers heeft de winterstop overigens wel een leuk 'snoepreisje in petto. Assink en consorten gaan op trainingskamp naar Turkije. De trainer, met een opgetrokken wenkbrauw: "En ik heb het niet zo op vliegen..."

Van Twillert
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 december 2007 @ 14:14:03 #175
80791 crew  Paul
pi_55335974
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef F1Bas het volgende:
Harry van der Ham op non -actief volgens de supporters site.
Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')