Gezellig, en omdat ik dit topic FEEDBACK heb genoemd kunnen die stomme SC'ers 'm vast niet vinden!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga hier verder..
wat een dom gezeik!
Maar ik ken je langer dan vandaag!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezellig, en omdat ik dit topic FEEDBACK heb genoemd kunnen die stomme SC'ers 'm vast niet vinden!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik ken je langer dan vandaag!![]()
![]()
Ik begon bezorgd te worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even een fok vakantie![]()
bevalt prima![]()
Dat van de pc weet ik heus nog wel. Maar dat is een bijzaak in die post.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voor 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......![]()
Als je denkt dat hij discriminerend is, dan moet je nu in de auto stappen en naar het meldpunt discriminatie gaan......
Ik heb een Nederlandsch paspoort, oningelezen kutknurft!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een Nederlandse Duitsert, met dubbel paspoort?, een geval apart....
Op hol geslagen paarden zijn niet fout om te bekijken...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij weet echt precies hoe je Veulerst kalm krijgt, hé?![]()
Ik ga de chips en bier pakken!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voor 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......![]()
Als je denkt dat hij discriminerend is, dan moet je nu in de auto stappen en naar het meldpunt discriminatie gaan......
Wie is J. !?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
Geef jij je mening nu eens J.
Ah ja, das waar ook, die foto van je wilde maar niet lukken.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandsch paspoort, oningelezen kutknurft!![]()
Ik weet het niet. Ga eens naar de wc?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil beide.
Ben ik nu hermafrodiet?
Ik ben niet echt boos, maar kan niet begrijpen hoe iemand zulke ontzettend stomme opmerkingen kan maken en gewoon niet wil begrijpen wat een ander bedoeld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij weet echt precies hoe je Veulerst kalm krijgt, hé?![]()
En dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ga eens naar de wc?![]()
Ach lieverdje, je kunt toch kopiëren wat je had geschreven?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
Ik had iets geschreven (Topic was vol )maar ben het vergeten![]()
Ik krijg meestal wel een hoop gezeik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Maar als iemand iets controversieels (meestal iets doms) roept om aandacht te vragen, of om anders te lijken, of om op te vallen... dan trek je je dat toch veel minder aan?
Doe maar niet.quote:
Das door de eeuwen heen, dat vrouwen en mannen langs elkaar heen lullen.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben niet echt boos, maar kan niet begrijpen hoe iemand zulke ontzettend stomme opmerkingen kan maken en gewoon niet wil begrijpen wat een ander bedoeld.
Ik ben helder!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn enige mening op dit moment is dat ik erg moe ben![]()
In dat geval doe ik er een spoilertagje bij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik wil zo nog een tosti.
Maar dit is toch gewoon te hopeloos?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Maar als iemand iets controversieels (meestal iets doms) roept om aandacht te vragen, of om anders te lijken, of om op te vallen... dan trek je je dat toch veel minder aan?
Heb ik gelukkig totaal geen last van.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg meestal wel een hoop gezeik.
Blijkbaar niet de moeite waard .. Volgens herselfquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach lieverdje, je kunt toch kopiëren wat je had geschreven?
Ben jij de reserve nachtzuster en heb jij "dienst" of zo??quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Coos, hoe laat is het?! Bedtijd! Juist!![]()
Het nummer klópt helemaal niet!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
De eerste die hier binnen komt met een FB opmerking gaan we hard uitschelden, hé?![]()
![]()
![]()
![]()
Uhhhhhh... Kurt...kan je ff van nummertje veranderen?....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
De eerste die hier binnen komt met een FB opmerking gaan we hard uitschelden, hé?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, duhquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig totaal geen last van.....![]()
Je had het nummer weg moeten laten sufferdquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het nummer klópt helemaal niet!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhhhhh... Kurt...kan je ff van nummertje veranderen?....![]()
Is dat nodig in jouw geval?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben jij de reserve nachtzuster en heb jij "dienst" of zo??![]()
![]()
Die mongolen komen toch ook om het uur hier met COSposten binnenvallen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het nummer weg moeten laten sufferd![]()
No problemquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij dan morgen om 6 uur voor me op?![]()
Ik wil niet![]()
Je neemt de tekst te letterlijk, de boodschap te zwaar....kijk er een beetje door heen. Ik zou ook kunnen zeggen: Er is volgens mij een verschil tussen mannen en vrouwen in die zin dat vrouwen graag wat meer aandacht wensen te krijgen dan mannen en dat mannen in veel gevallen tevreden zijn met wat meer sex en wat minder aandacht...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon te hopeloos?
Of ligt het aan mij? Zo ja dan hou ik er meteen mee op.
Ja ik krijg mijn uritip niet om.quote:
Morgen is het zondagquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan jij dan morgen om 6 uur voor me op?![]()
Ik wil niet![]()
Kijk, jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
WEHEHE KIJK WAT RAT DOET BIJ NIKS MET AMANDEL EN MANNY WEAHAAH
RAT MOET DOOD EN WEG EN HUUB IS GEILLLLLLLL
IK GA PISSEN HOR BEN ZO TERUG HOOR!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Morgen is het zondag![]()
Ik heb later vandaag een heel gezellig verjaardagsfeestje (van mezelf). Reden te meer om de hele nacht door te posten en dan me familie met een ontzettend duffe kop tegemoet te zien![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
WEHEHE KIJK WAT RAT DOET BIJ NIKS MET AMANDEL EN MANNY WEAHAAH
RAT MOET DOOD EN WEG EN HUUB IS GEILLLLLLLL
IK GA PISSEN HOR BEN ZO TERUG HOOR!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom noem je hem Kurt? Als een soort nazikampleider?quote:
Kijk nog eens naar de user name...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon te hopeloos?
Of ligt het aan mij? Zo ja dan hou ik er meteen mee op.
Herr Cobain?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Kurt? Als een soort nazikampleider?
Vast! Ben ik blij dat ik al minstens een half jaar niet in de COS heb gekeken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn impressions zijn van hoge kwaliteit, heur.![]()
Wehehe, same here.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast! Ben ik blij dat ik al minstens een half jaar niet in de COS heb gekeken!
What's in a name.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de user name...![]()
Ja, want het is niet waar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je neemt de tekst te letterlijk, de boodschap te zwaar....kijk er een beetje door heen. Ik zou ook kunnen zeggen: Er is volgens mij een verschil tussen mannen en vrouwen in die zin dat vrouwen graag wat meer aandacht wensen te krijgen dan mannen en dat mannen in veel gevallen tevreden zijn met wat meer sex en wat minder aandacht...
Als ik het zo zou zeggen, zou je er dan over vallen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga trouwens echt even pissen,
Ben zo terug hoor.
Tot zo!
Zullen we gezamelijk de moed op betere tijden opgeven, of moeten we daar eerst over PM-en?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de user name...![]()
Woensdag pas schat... Ik vier het gewoon vooruitquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben je jarig?
Jij vuilak!
Zeg je dat nu pas!?
Wij hebben toch aan een halve boodschap genoeg? Wat jij daarstraks zeiquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we gezamelijk de moed op betere tijden opgeven, of moeten we daar eerst over PM-en?
Het is simpelweg wel waar.....het valt niet te ontkennen, ondanks dat uitzonderingen de regel bevestigen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, want het is niet waar.
Nooit ene man met een zware verkoudheid hoeven verzorgen. Als er 1 aandachtstrekkers zijn![]()
Bovendien is het niet alleen deze uitspraak. Jij trekt zo'n beetje elke uitspraak uit z'n verband.
Als ik zeg dat ik Lobasca een kop thee ga brengen dan maak jij er van dat ik d'r elke dag een kop thee na de sex breng.
Tering, moet ik dit onthouden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woensdag pas schat... Ik vier het gewoon vooruit![]()
Username zeggen niks. Of denk je echt dat ik een veulen ben?quote:
de 14 e dus,.... darlingquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woensdag pas schat... Ik vier het gewoon vooruit![]()
WB Ianquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er weer!
Heb jullie gemist hoor, schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het duurde zo lang!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben er weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je je handen wel gewassen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wbquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT DE FUCK!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Username zeggen niks. Of denk je echt dat ik een veulen ben?
Hoe noemt ie zichzelf, bedoel ik. Genoeg (aandacht voor het verkeerde) is genoeg, tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat je een paardenfluisteraar bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
Het is zaterdag.. Dus nog geeneens 5 dagen voorruit manquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, moet ik dit onthouden?
Woensdag is nog wel 10 dagen verderop ofzo?
Wat de fuck is het vandaag?
Sjips!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je handen wel gewassen.....
Moeten we echt niet PM-en?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben toch aan een halve boodschap genoeg? Wat jij daarstraks zei![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe noemt ie zichzelf, bedoel ik. Genoeg (aandacht voor het verkeerde) is genoeg, toch![]()
Je gaat ook altijd heel handig alleen op de bijzaken in...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is simpelweg wel waar.....het valt niet te ontkennen, ondanks dat uitzonderingen de regel bevestigen.
Oeh, sla mequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is zaterdag.. Dus nog geeneens 5 dagen voorruit man![]()
Oi, blijf van mijn Disana!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel een geniepige sloerie, vooral met dat lachje er altijd achter.......
![]()
kutquote:
De discussies tussen eerst jou en Lobasca en toen die tussen jou en Veulen waren nou niet echt om over naar huis te schrijven zo positief, geef toe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel een geniepige sloerie, vooral met dat lachje er altijd achter.......
![]()
Die is toch al naar de knoppenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moeten we echt niet PM-en?
Denk aan mijn reputatie
Teeheehee!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
kut
Natuurlijk ben ik een echt veulentje. Kijk maar naar me staart![]()
Dat denkt het paard ook geregeld als ie z'n neus tegen me oor duwt. Maar ik versta hem nog steeds niet echt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor. Ik denk dat je een paardenfluisteraar bent
Zoek je eigen relprooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je niet zo in te likken......
![]()
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
De discussies tussen eerst jou en Lobasca en toen die tussen jou en Veulen waren nou niet echt om over naar huis te schrijven zo positief, geef toe.
Maar dat je mij nou zo noemt, dat valt me tegen. Bekijk het dan ook maar.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, sla me![]()
Met je paardenzweepje![]()
Strenge, strenge Veulerst![]()
Dankzij Insana zijn een hoop FB's een stuk leuker om te lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....![]()
Tja, waaraan ik dit heb te danken... geen idee. Het geeft wel aan dat je frustratie over je discussies met de anderen te hoog is opgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....![]()
Stront ben je dan, dude.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben net stroop, alle shitvliegen komen er vanzelf op af......![]()
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r alleen om op te schelden.![]()
Dat is waar, iedereen heeft wel een goede kant.......bij velen prefereer ik de achterkant....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankzij Insana zijn een hoop FB's een stuk leuker om te lezen.![]()
Op veulens rij je niet, dat is als sex met een minderjarige.quote:
PM dan maar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!
Daarom?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op veulens rij je niet, dat is als sex met een minderjarige.![]()
Wedden dat jij en ik alleen komen en heel misschien nog twee? De rest prefereert de virtuele aandacht....irl is veel te eng...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan komt er zo een meet en dan blijken NMNS en ik allebei heel aardig.![]()
Ik vraag wel of lobasca d'r zweepje mee brengt. Die houd jullie wel in het gareel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan komt er zo een meet en dan blijken NMNS en ik allebei heel aardig.![]()
Kom maar eens langs. Echter....mits je onder de 60 kg ben. Dan zal ik je eens lekker een paar uur de touwtering schelden in zuiver Haags.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!
Toch sta ik er soms versteld van dat ze dat zomaar zonder schaamte doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Altijd fijn dat mensen na verloop van tijd hun ware aard niet meer weten te verloochenen!
Leandra komt ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat jij en ik alleen komen en heel misschien nog twee? De rest prefereert de virtuele aandacht....irl is veel te eng...
Zo.....blik in de spiegel geworpen? Valt niet altijd mee wat je ziet denk ik.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Altijd fijn dat mensen na verloop van tijd hun ware aard niet meer weten te verloochenen!
Muhehehequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vraag wel of lobasca d'r zweepje mee brengt. Die houd jullie wel in het gareel.
Hallo 50 +, ik heb mijn grenzen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom maar eens langs. Echter....mits je onder de 60 kg ben. Dan zal ik je eens lekker een paar uur de touwtering schelden in zuiver Haags.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo 50 +, ik heb mijn grenzen!
Frappant is het ook dat als ze vallen dat ze ook meteen echt mieters hard op hun bek gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik ken mijzelf, en jij?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo.....blik in de spiegel geworpen? Valt niet altijd mee wat je ziet denk ik.....![]()
Hatseflats.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo.....blik in de spiegel geworpen? Valt niet altijd mee wat je ziet denk ik.....![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Hahahaaaa doos ik ben net 41!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom gil ik altijd maar wat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Frappant is het ook dat als ze vallen dat ze ook meteen echt mieters hard op hun bek gaan.
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Frappant is het ook dat als ze vallen dat ze ook meteen echt mieters hard op hun bek gaan.
Braafquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
De sorry zat al in de post.
Dus zelfs ik had het door![]()
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....quote:
Ben blij dat het dit keer niet over mij gaatquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.
Omfg, NMNS is on a rollquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....
Ze kijken inderdaad niet verder dan de klap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.
Ik wel, way to go, oldie!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken benquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben blij dat het dit keer niet over mij gaat![]()
Mag ik vragen wat je met die opmerking voor ogen hebt, Gronings tante Catootje?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Where did it went wrong?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken ben![]()
Jongens, ik wil naar bed!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.
Je bent namelijk weldegelijk behoorlijk dom.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken ben![]()
Make my day!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen (dat je jezelf zo goed kent) nu niet te hard.......
Niemand houd je tegen hoor. Of ben ik de handboeien vergeten los te maken?quote:
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.
Je bent namelijk weldegelijk behoorlijk dom.
Het is geloof ik alle vrouwen tegen NMNS.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben de draad allang kwijt!![]()
Nein, die mag je zo weer pakkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen hoor. Of ben ik de handboeien vergeten los te maken?![]()
Zat er toch een draad in dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben de draad allang kwijt!![]()
En de eerste "below the belt" is binnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie alt ist er? (op mijn beste duits)
HALLOOOO...... ga jij effe een ontluikende liefde zitten vergallen???quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan ook nog Lobasca tegen Coos.
Ik ben altijd al goed geweest in samenvattingenquote:
Wacht ik neem het terug:quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
HALLOOOO...... ga jij effe een ontluikende liefde zitten vergallen???
Das minder, wel bruine ogen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Serieus.![]()
Maar hij is wel kaal![]()
Sinds wanneer heeft niet creatief zijn iets te maken met dom zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......![]()
Blurkie is echt een schatje hè? Geef het toe!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben altijd al goed geweest in samenvattingen![]()
Oh, shit ik moet er nog een schrijven voor blurksel.![]()
Ik wil nergens heenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
Hee Ian de treinen rijden weer bij jou![]()
Ik geef toe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurkie is echt een schatje hè? Geef het toe!!![]()
Schat, kom jij eens uit je negatieve vibes!! Ik ken je als véél leuker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft niet creatief zijn iets te maken met dom zijn?
Okee, misschien niet helemaal de vraag die je moet stellen aan iemand die het verschil niet weet tussen irl en ivl.
Heb hier tien stapels met kaarten met uitspraken voor mij liggen. Ik sorteer ze per user en werk ze gewoon af......Ik kan nog plus minus een uurtje of twee dan ben ik er doorheen.....Het zal dan toch wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de eerste "below the belt" is binnen![]()
Misschien dat je er een paar tegelijk kan doen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hier tien stapels met kaarten met uitspraken voor mij liggen. Ik sorteer ze per user en werk ze gewoon af......Ik kan nog plus minus een uurtje of twee dan ben ik er doorheen.....Het zal dan toch wel afgelopen zijn![]()
Neequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je geeft ook toe dat je achterdocht onterecht was?![]()
Hoezo niet???quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee![]()
Gewoon omdat je dan blijft slaan![]()
Dzjee fuck that horse.....jij zegt toch de hele tijd dat er geen verschil is tussen real en virtual....En nu verwijt je mij dat ik het verschil, dat er volgens jou niet is, niet ken.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft niet creatief zijn iets te maken met dom zijn?
Okee, misschien niet helemaal de vraag die je moet stellen aan iemand die het verschil niet weet tussen irl en ivl.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb hier tien stapels met kaarten met uitspraken voor mij liggen. Ik sorteer ze per user en werk ze gewoon af......Ik kan nog plus minus een uurtje of twee dan ben ik er doorheen.....Het zal dan toch wel afgelopen zijn![]()
Het is veel te laat voor dit soort zinnen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu verwijt je mij dat ik het verschil, dat er volgens jou niet is, niet ken.....![]()
Je bent te jong voor me!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je dan blijft slaan?![]()
Sla me!![]()
Ohja?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Coos het volgende:
Schat, kom jij eens uit je negatieve vibes!! Ik ken je als véél leuker.
Blurksel is tof.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me!!Heathen daarentegen
..
MAAR bLURKIE IS ok, DAT BEN JE WEL MET ME EENS?
Dan leest ze het morgenvroeg nog maar eens terug.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is veel te laat voor dit soort zinnen...![]()
Fijn, rot opquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
Nou, niemand vindt het erg dat ik ga, dus dan ga ik maar... naar mijn bedje...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
Nou, niemand vindt het erg dat ik ga, dus dan ga ik maar... naar mijn bedje...![]()
![]()
![]()
![]()
PM het haarquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan leest ze het morgenvroeg nog maar eens terug.......
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgende week sterf je, pokkewijfquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
He fijn, toch nog even aandacht. Welterusten, klootviooltje![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrouw zeker? Aandacht tekort natuurlijk......
![]()
Lekker speels ding is dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij hebt nu toch even Lobasca om mee te spelen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
He fijn, toch nog even aandacht. Welterusten, klootviooltje![]()
tuhtuhtuh...dat had ik zelf ook wel in de gaten, broekiequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet even op CAPS LOCK drukken geloof ik, schat![]()
Veulerst drinkt niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Lekker speels ding is dat.![]()
Laat je toch niet fucken door goedkope Aldiwijn.![]()
Does normaalquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee fuck that horse.....jij zegt toch de hele tijd dat er geen verschil is tussen real en virtual....En nu verwijt je mij dat ik het verschil, dat er volgens jou niet is, niet ken.....![]()
Sorry, mevrouwquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tuhtuhtuh...dat had ik zelf ook wel in de gaten, broekie![]()
![]()
Did I miss something?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen ga jij mij vertellen op de hoeveelste december jíj jarig bent. En dan maken we er een fantastische relmaand van!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende week sterf je, pokkewijf![]()
![]()
![]()
Ik wacht op het voorspel..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Py het volgende:
Jullie zitten in de nabesprekingen?
Vast nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, volgens mij haten ze mij inmiddels echt.....![]()
quote:
Ik heb er zin anquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen ga jij mij vertellen op de hoeveelste december jíj jarig bent. En dan maken we er een fantastisch relmaand van!
Valt wel mee, maar normaal doen zal je niet misstaan..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, volgens mij haten ze mij inmiddels echt.....![]()
Ja hequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Coos het volgende:
ik ook, maar jij wou naar bedquote:
Arme zielen.......en ja, ik meen het ook nog.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Does normaal![]()
En dat doe je wel, dit is ook een wereld, er zijn ook mensen die hier 'leven'.
We gaan zo hergroeperen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Py het volgende:
Jullie zitten in de nabesprekingen?
Ga jij het hem even uitleggen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Valt wel mee, maar normaal doen zal je niet misstaan..
Wehehe, ik sta in een lijstjequote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga jij het hem even uitleggen?
Dan ga ik naar me bed. Ik wens u allen een fijne nacht in het bijzonder Coos, Ian en Lobasca omdat ik heel veel van ze hou. Natuurlijk wil ik niemand beledigen maar het is toch echt zo.![]()
Tuurlijkquote:
Hoeveel glazenflessen hebben we op?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij bovenaan, als mijn verwekker![]()
Ik koester mijn rootsquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel glazenflessen hebben we op?![]()
Shit!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3P6I4pT_tVA
0quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel glazenflessen hebben we op?![]()
Weltruste nmnsquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
..
à bientôtquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar boeren, burgers, buitenlui (en dames)......ik ga er ook een tandje van afhalen. Het was weer genoeg voor vandaag. Alles wat gezegd moest worden is uitgesproken, mijn taak is volbracht......![]()
Ik hou nog steeds van iedere virtuele schim hier, van de één een beetje meer van de ander, en ik wens jullie een fijne voortzetting, een genezende slaap en morgen gezond weer op......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meesterlijk, die opmerking van je in de COS "Loop maar weer weg"
![]()
![]()
Ik denk dat we de oorzaak van het probleem hebben gevonden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij drinkt water op vrijdagavond?
Welk probleem?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk dat we de oorzaak van het probleem hebben gevonden.
Ouwe sloerie.....dat je d'r ben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Remember! Ik ben van de plas- en poepsex!
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:
Dat bedoel ik. Ik plas beter als ik alcohol drinkquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat laag libido van jequote:
Zuipen kreng!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:21 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik. Ik plas beter als ik alcohol drink
Ik wil best met jou over mijn libido discussiëren... open jij een topic?quote:
Mag zeker niet via PMquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil best met jou over mijn libido discussiëren... open jij een topic?
Ik heb iets anders met genietenquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
No way.. iedereen mag mee genieten..
mwa, ik hou het liever prive. wil natuurlijk niemand jaloers makenquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
No way.. iedereen mag mee genieten..
En waar geniet Soury dan van?quote:
Pfffffffffffffffquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, ik hou het liever prive. wil natuurlijk niemand jaloers maken![]()
Opzouten met dat gezeik is ie al volquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We gaan niet de rollen omdraaien..![]()
Vul jij 'm ff met je muizenkeutelsquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Opzouten met dat gezeik is ie al vol
Lig je al?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We gaan niet de rollen omdraaien..![]()
Loop je leegquote:
Weltrustequote:
Trustequote:
Nee iidquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Spreken is zilver
Zwijgen is goud!
Maar niet bij mij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |