Sorry, mevrouwquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tuhtuhtuh...dat had ik zelf ook wel in de gaten, broekie![]()
![]()
Did I miss something?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Lekker speels ding is dat.![]()
Laat je toch niet fucken door goedkope Aldiwijn.![]()
Morgen ga jij mij vertellen op de hoeveelste december jíj jarig bent. En dan maken we er een fantastische relmaand van!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende week sterf je, pokkewijf![]()
![]()
![]()
Ik wacht op het voorspel..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Py het volgende:
Jullie zitten in de nabesprekingen?
Vast nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, volgens mij haten ze mij inmiddels echt.....![]()
quote:
Ik heb er zin anquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen ga jij mij vertellen op de hoeveelste december jíj jarig bent. En dan maken we er een fantastisch relmaand van!
Valt wel mee, maar normaal doen zal je niet misstaan..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, volgens mij haten ze mij inmiddels echt.....![]()
Ja hequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Coos het volgende:
Lekker speels ding is dat.![]()
Laat je toch niet fucken door goedkope Aldiwijn.![]()
ik ook, maar jij wou naar bedquote:
Arme zielen.......en ja, ik meen het ook nog.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Does normaal![]()
En dat doe je wel, dit is ook een wereld, er zijn ook mensen die hier 'leven'.
We gaan zo hergroeperen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef Py het volgende:
Jullie zitten in de nabesprekingen?
Ga jij het hem even uitleggen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Valt wel mee, maar normaal doen zal je niet misstaan..
Wehehe, ik sta in een lijstjequote:Op zaterdag 17 november 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga jij het hem even uitleggen?
Dan ga ik naar me bed. Ik wens u allen een fijne nacht in het bijzonder Coos, Ian en Lobasca omdat ik heel veel van ze hou. Natuurlijk wil ik niemand beledigen maar het is toch echt zo.![]()
Tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |