Vast! Ben ik blij dat ik al minstens een half jaar niet in de COS heb gekeken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn impressions zijn van hoge kwaliteit, heur.![]()
Wehehe, same here.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast! Ben ik blij dat ik al minstens een half jaar niet in de COS heb gekeken!
What's in a name.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de user name...![]()
Ja, want het is niet waar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je neemt de tekst te letterlijk, de boodschap te zwaar....kijk er een beetje door heen. Ik zou ook kunnen zeggen: Er is volgens mij een verschil tussen mannen en vrouwen in die zin dat vrouwen graag wat meer aandacht wensen te krijgen dan mannen en dat mannen in veel gevallen tevreden zijn met wat meer sex en wat minder aandacht...
Als ik het zo zou zeggen, zou je er dan over vallen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga trouwens echt even pissen,
Ben zo terug hoor.
Tot zo!
Zullen we gezamelijk de moed op betere tijden opgeven, of moeten we daar eerst over PM-en?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de user name...![]()
Woensdag pas schat... Ik vier het gewoon vooruitquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben je jarig?
Jij vuilak!
Zeg je dat nu pas!?
Wij hebben toch aan een halve boodschap genoeg? Wat jij daarstraks zeiquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we gezamelijk de moed op betere tijden opgeven, of moeten we daar eerst over PM-en?
Het is simpelweg wel waar.....het valt niet te ontkennen, ondanks dat uitzonderingen de regel bevestigen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, want het is niet waar.
Nooit ene man met een zware verkoudheid hoeven verzorgen. Als er 1 aandachtstrekkers zijn![]()
Bovendien is het niet alleen deze uitspraak. Jij trekt zo'n beetje elke uitspraak uit z'n verband.
Als ik zeg dat ik Lobasca een kop thee ga brengen dan maak jij er van dat ik d'r elke dag een kop thee na de sex breng.
Tering, moet ik dit onthouden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woensdag pas schat... Ik vier het gewoon vooruit![]()
Username zeggen niks. Of denk je echt dat ik een veulen ben?quote:
de 14 e dus,.... darlingquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woensdag pas schat... Ik vier het gewoon vooruit![]()
WB Ianquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er weer!
Heb jullie gemist hoor, schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het duurde zo lang!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben er weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je je handen wel gewassen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wbquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben er weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT DE FUCK!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Username zeggen niks. Of denk je echt dat ik een veulen ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |