Ik wel, way to go, oldie!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken benquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben blij dat het dit keer niet over mij gaat![]()
Mag ik vragen wat je met die opmerking voor ogen hebt, Gronings tante Catootje?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.
Jij kent jezelf dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....
Where did it went wrong?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken ben![]()
Jongens, ik wil naar bed!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.
Je bent namelijk weldegelijk behoorlijk dom.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken ben![]()
Make my day!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen (dat je jezelf zo goed kent) nu niet te hard.......
Niemand houd je tegen hoor. Of ben ik de handboeien vergeten los te maken?quote:
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.
Je bent namelijk weldegelijk behoorlijk dom.
Het is geloof ik alle vrouwen tegen NMNS.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben de draad allang kwijt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |