quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, sla me![]()
Met je paardenzweepje![]()
Strenge, strenge Veulerst![]()
Dankzij Insana zijn een hoop FB's een stuk leuker om te lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....![]()
Tja, waaraan ik dit heb te danken... geen idee. Het geeft wel aan dat je frustratie over je discussies met de anderen te hoog is opgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....![]()
Stront ben je dan, dude.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben net stroop, alle shitvliegen komen er vanzelf op af......![]()
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r alleen om op te schelden.![]()
Dat is waar, iedereen heeft wel een goede kant.......bij velen prefereer ik de achterkant....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankzij Insana zijn een hoop FB's een stuk leuker om te lezen.![]()
Op veulens rij je niet, dat is als sex met een minderjarige.quote:
PM dan maar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!
Daarom?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op veulens rij je niet, dat is als sex met een minderjarige.![]()
Wedden dat jij en ik alleen komen en heel misschien nog twee? De rest prefereert de virtuele aandacht....irl is veel te eng...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan komt er zo een meet en dan blijken NMNS en ik allebei heel aardig.![]()
Ik vraag wel of lobasca d'r zweepje mee brengt. Die houd jullie wel in het gareel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan komt er zo een meet en dan blijken NMNS en ik allebei heel aardig.![]()
Kom maar eens langs. Echter....mits je onder de 60 kg ben. Dan zal ik je eens lekker een paar uur de touwtering schelden in zuiver Haags.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!
Toch sta ik er soms versteld van dat ze dat zomaar zonder schaamte doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Altijd fijn dat mensen na verloop van tijd hun ware aard niet meer weten te verloochenen!
Leandra komt ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat jij en ik alleen komen en heel misschien nog twee? De rest prefereert de virtuele aandacht....irl is veel te eng...
Zo.....blik in de spiegel geworpen? Valt niet altijd mee wat je ziet denk ik.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Altijd fijn dat mensen na verloop van tijd hun ware aard niet meer weten te verloochenen!
Muhehehequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vraag wel of lobasca d'r zweepje mee brengt. Die houd jullie wel in het gareel.
Hallo 50 +, ik heb mijn grenzen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom maar eens langs. Echter....mits je onder de 60 kg ben. Dan zal ik je eens lekker een paar uur de touwtering schelden in zuiver Haags.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo 50 +, ik heb mijn grenzen!
Frappant is het ook dat als ze vallen dat ze ook meteen echt mieters hard op hun bek gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik ken mijzelf, en jij?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo.....blik in de spiegel geworpen? Valt niet altijd mee wat je ziet denk ik.....![]()
Hatseflats.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo.....blik in de spiegel geworpen? Valt niet altijd mee wat je ziet denk ik.....![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Hahahaaaa doos ik ben net 41!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom gil ik altijd maar wat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Frappant is het ook dat als ze vallen dat ze ook meteen echt mieters hard op hun bek gaan.
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Frappant is het ook dat als ze vallen dat ze ook meteen echt mieters hard op hun bek gaan.
Braafquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
De sorry zat al in de post.
Dus zelfs ik had het door![]()
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....quote:
Ben blij dat het dit keer niet over mij gaatquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.
Omfg, NMNS is on a rollquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer niet dat ik mijzelf in alle eventuele situaties ken, zo dom ben ik niet....
Ze kijken inderdaad niet verder dan de klap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
En dat ze niet aan de consequenties denken op de langere termijn dan het moment van de 'klap'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |