quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, sla me![]()
Met je paardenzweepje![]()
Strenge, strenge Veulerst![]()
Dankzij Insana zijn een hoop FB's een stuk leuker om te lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....![]()
Tja, waaraan ik dit heb te danken... geen idee. Het geeft wel aan dat je frustratie over je discussies met de anderen te hoog is opgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bekijk het al een hele tijd.....kom niet voor niets met die woorden....Maar ze zijn bij Fok allemaal erg blij dat jij je hoogstaande teksten er in mikt....![]()
Stront ben je dan, dude.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben net stroop, alle shitvliegen komen er vanzelf op af......![]()
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r alleen om op te schelden.![]()
Dat is waar, iedereen heeft wel een goede kant.......bij velen prefereer ik de achterkant....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankzij Insana zijn een hoop FB's een stuk leuker om te lezen.![]()
Op veulens rij je niet, dat is als sex met een minderjarige.quote:
PM dan maar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!
Daarom?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op veulens rij je niet, dat is als sex met een minderjarige.![]()
Wedden dat jij en ik alleen komen en heel misschien nog twee? De rest prefereert de virtuele aandacht....irl is veel te eng...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan komt er zo een meet en dan blijken NMNS en ik allebei heel aardig.![]()
Ik vraag wel of lobasca d'r zweepje mee brengt. Die houd jullie wel in het gareel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan komt er zo een meet en dan blijken NMNS en ik allebei heel aardig.![]()
Kom maar eens langs. Echter....mits je onder de 60 kg ben. Dan zal ik je eens lekker een paar uur de touwtering schelden in zuiver Haags.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je ook op mij doen, ik geil daar op!
Toch sta ik er soms versteld van dat ze dat zomaar zonder schaamte doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Altijd fijn dat mensen na verloop van tijd hun ware aard niet meer weten te verloochenen!
Leandra komt ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat jij en ik alleen komen en heel misschien nog twee? De rest prefereert de virtuele aandacht....irl is veel te eng...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |