Hoeveel glazenflessen hebben we op?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij bovenaan, als mijn verwekker![]()
Ik koester mijn rootsquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel glazenflessen hebben we op?![]()
Shit!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3P6I4pT_tVA
0quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel glazenflessen hebben we op?![]()
Weltruste nmnsquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
..
à bientôtquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar boeren, burgers, buitenlui (en dames)......ik ga er ook een tandje van afhalen. Het was weer genoeg voor vandaag. Alles wat gezegd moest worden is uitgesproken, mijn taak is volbracht......![]()
Ik hou nog steeds van iedere virtuele schim hier, van de één een beetje meer van de ander, en ik wens jullie een fijne voortzetting, een genezende slaap en morgen gezond weer op......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meesterlijk, die opmerking van je in de COS "Loop maar weer weg"
![]()
![]()
Ik denk dat we de oorzaak van het probleem hebben gevonden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij drinkt water op vrijdagavond?
Welk probleem?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk dat we de oorzaak van het probleem hebben gevonden.
Ouwe sloerie.....dat je d'r ben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Remember! Ik ben van de plas- en poepsex!
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:
Dat bedoel ik. Ik plas beter als ik alcohol drinkquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat laag libido van jequote:
Zuipen kreng!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:21 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik. Ik plas beter als ik alcohol drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |