Nein, die mag je zo weer pakkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen hoor. Of ben ik de handboeien vergeten los te maken?![]()
Zat er toch een draad in dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben de draad allang kwijt!![]()
En de eerste "below the belt" is binnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie alt ist er? (op mijn beste duits)
HALLOOOO...... ga jij effe een ontluikende liefde zitten vergallen???quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan ook nog Lobasca tegen Coos.
Ik ben altijd al goed geweest in samenvattingenquote:
Wacht ik neem het terug:quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
HALLOOOO...... ga jij effe een ontluikende liefde zitten vergallen???
Das minder, wel bruine ogen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Serieus.![]()
Maar hij is wel kaal![]()
Sinds wanneer heeft niet creatief zijn iets te maken met dom zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......![]()
Blurkie is echt een schatje hè? Geef het toe!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben altijd al goed geweest in samenvattingen![]()
Oh, shit ik moet er nog een schrijven voor blurksel.![]()
Ik wil nergens heenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
Hee Ian de treinen rijden weer bij jou![]()
Ik geef toe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurkie is echt een schatje hè? Geef het toe!!![]()
Schat, kom jij eens uit je negatieve vibes!! Ik ken je als véél leuker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft niet creatief zijn iets te maken met dom zijn?
Okee, misschien niet helemaal de vraag die je moet stellen aan iemand die het verschil niet weet tussen irl en ivl.
Heb hier tien stapels met kaarten met uitspraken voor mij liggen. Ik sorteer ze per user en werk ze gewoon af......Ik kan nog plus minus een uurtje of twee dan ben ik er doorheen.....Het zal dan toch wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de eerste "below the belt" is binnen![]()
Misschien dat je er een paar tegelijk kan doen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hier tien stapels met kaarten met uitspraken voor mij liggen. Ik sorteer ze per user en werk ze gewoon af......Ik kan nog plus minus een uurtje of twee dan ben ik er doorheen.....Het zal dan toch wel afgelopen zijn![]()
Neequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je geeft ook toe dat je achterdocht onterecht was?![]()
Hoezo niet???quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee![]()
Gewoon omdat je dan blijft slaan![]()
Dzjee fuck that horse.....jij zegt toch de hele tijd dat er geen verschil is tussen real en virtual....En nu verwijt je mij dat ik het verschil, dat er volgens jou niet is, niet ken.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft niet creatief zijn iets te maken met dom zijn?
Okee, misschien niet helemaal de vraag die je moet stellen aan iemand die het verschil niet weet tussen irl en ivl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |