ik ook niet , anders krijg ik nooit een kind.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar schat, ik heb helemaal geen condoom om!
ok wat ? ok neuken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
ok.
Maar jullie zijn dus voor het echt bezig? Wat leuk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet , anders krijg ik nooit een kind.
ja zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dus voor het echt bezig? Wat leuk!
Jank niet , trek je slip uit en ga neucken.quote:
dan wacht je toch ff .quote:
yeah, maar dan wel mét voorbehoedmiddelquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Jank niet , trek je slip uit en ga neucken.![]()
gewoon voor het zingen de Eusebius uit!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeah, maar dan wel mét voorbehoedmiddel
Ook goed, hier wekelijks vrijdag een borrelquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
geen borrel, wel happy hour.
Ja (h)Ier ook, nog twee uurtjes!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, nog 10 minuten, dan is het weekend.
*wiebel, wiebel*.
Wanneer is hcc eigenlijk J. ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik ga zo ook maar eens op huis aan. Morgen naar Utrecht en 's avonds een etentje van 't werk, vanavond er maar weer eens vroeg in dus. Tot ooit!.
Gaat niet door dit jaar.quote:
schade !quote:
Zeg als jullie eerste drukken Cissy van Marxveldt tegenkomen, kopen!!! Ik vergoed de aankoopkosten en de verzendkosten naar Ierland uiteraard!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik ga zo ook maar eens op huis aan. Morgen naar Utrecht en 's avonds een etentje van 't werk, vanavond er maar weer eens vroeg in dus. Tot ooit!.
Ik duik meestal gelijk de platen & cd hal in, maar misschien kan YPPY een oogje in het zeil houden, die is meer van de boekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg als jullie eerste drukken Cissy van Marxveldt tegenkomen, kopen!!! Ik vergoed de aankoopkosten en de verzendkosten naar Ierland uiteraard!!!!
Please???
Fijn weekend!!
Mwah, hier ook wel min of meer, maar gewoon op een afdeling met wat Gall en Gall drank en Design nerds die naar triesto luisteren....quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook goed, hier wekelijks vrijdag een borrel![]()
Mijn probleem is dat ik altijd nog 105km naar huis moetquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hier ook wel min of meer, maar gewoon op een afdeling met wat Gall en Gall drank en Design nerds die naar triesto luisteren....
Dan maar The Waterhole.
Kut is dat ja. Ook een tijdje in een andere stad gewerkt, maar je kan er nooit bij zijn met borrels etc. Nu werk ik op 10 min lopen van het Leidsepleinquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik altijd nog 105km naar huis moet
Ja soms gewoon op vrijdag met de trein naar het werk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat ja. Ook een tijdje in een andere stad gewerkt, maar je kan er nooit bij zijn met borrels etc. Nu werk ik op 10 min lopen van het Leidseplein.
Is goed, nog bepaalde boeken en moeten ze in goede staat zijn en heb je maximumprijzen? Ik pluis de boekenstands toch wel uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg als jullie eerste drukken Cissy van Marxveldt tegenkomen, kopen!!! Ik vergoed de aankoopkosten en de verzendkosten naar Ierland uiteraard!!!!
Please???
Fijn weekend!!
Goed planquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja soms gewoon op vrijdag met de trein naar het werk.![]()
hahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan.
half uur nog! duurt altijd zo;n twaalf weken, die laatste uurtjes.
Van Joop ter Heul heb ik alle eerste drukken al, van alle 5 boekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Is goed, nog bepaalde boeken en moeten ze in goede staat zijn en heb je maximumprijzen? Ik pluis de boekenstands toch wel uit.
Heej bleuquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
wtf! kom hier een maandje niet en dan wordt Knut en Joene papa?!
En ik heb een nieuwe vriendin!quote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
Hey Goeiemoggel! Vroeg me laatst al af waar jij uithing?quote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
En praat ook over kinderen.quote:Op maandag 19 november 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik heb een nieuwe vriendin!![]()
Done!quote:Op maandag 19 november 2007 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en klikken jullie even een keer per dag op mijn sig??? Ik wil graag dat mijn stadje groeit.
Dit riekt naar spam.quote:Op maandag 19 november 2007 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en klikken jullie even een keer per dag op mijn sig??? Ik wil graag dat mijn stadje groeit.
Moggel!quote:Op maandag 19 november 2007 09:14 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
te druk op het werk, en thuis zet ik de pc tegenwoordig niet eens meer aanquote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Goeiemoggel! Vroeg me laatst al af waar jij uithing?
Joene moet eerst nog een keer raak zien te schieten. En verder is de zwangerschap van mijn vrouwlief helemaal niet te koppelen aan Joenequote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
Hallo NOT YETquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
Ja jezus man!quote:Op maandag 19 november 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je even wachten totdat ik thuis ben. Heb hier geen foto.
Moet ook kunnen he?quote:Op maandag 19 november 2007 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
te druk op het werk, en thuis zet ik de pc tegenwoordig niet eens meer aan
Foto! A foto!
lekker ongelukje afrit aalsmeer a9.quote:
fotooooosquote:Op maandag 19 november 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker ongelukje afrit aalsmeer a9.
Nee filequote:
moet je is gaan werken.quote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef Armageddon het volgende:
Verveel me de tiefus hier!
quote:
Das heel erg goed van Moet......quote:
denk je ?quote:Op maandag 19 november 2007 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet je met je eigen zaken bemoeien!
Klotezooi!quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Net weer bloed en allerlei lichamelijke afvalstoffen afgegeven voor verder onderzoek. Klotevirus is weer terug.
*knuffel*quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Net weer bloed en allerlei lichamelijke afvalstoffen afgegeven voor verder onderzoek. Klotevirus is weer terug.
aaaaawquote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
he feefteef niet zo bijdehand hequote:Op maandag 19 november 2007 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen foto's van de file?
'nee, kon 'm niet zien.. stond vooraan'
Jups... stond lekker vast ja... Hoewel niet op de fokkerweg!quote:Op maandag 19 november 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker ongelukje afrit aalsmeer a9.
Sjawel! We doen ook mee!quote:
Sjit U! Sterkte dan maar alvast!quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Alles zit nog in het midden ouwe!quote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wazzzzaaaaaaap?
ik ben idd ook over de fok!kerweg en toen naar de 201 , en toen naar de a2quote:Op maandag 19 november 2007 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... stond lekker vast ja... Hoewel niet op de fokkerweg!
[..]
Sjawel! We doen ook mee!
[..]
Sjit U! Sterkte dan maar alvast!
[..]
Hé toch, wat een gedoe!! Ik hoop dat ze snel vinden hoe een en ander te behandelen zeg!!! Sterkte ermee.quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
en ik doe al jaren zo mn best om het omhoog te krijgenquote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Adelante het volgende:
eindelijk blij is met aandelen Grolsch
Poep?quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
If only.......quote:Op maandag 19 november 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Beetje GHB ER. En daarna flikker je haar ongezien van het balkon.
quote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
If only.......![]()
Jullie mogen niet lachen om het volgende:
Ik had een beetje moeite met mijn GSM, ik wilde iemand bellen, en ik zet hem aan, blijft ie om een pincode vragen die ik al 3 keer had ingevoerd, toen maar de puk code geprobeerd, pakte ie ook al niet. Ikke over de rooie. Zat de verkeerde SIM kaart erin, eer ik daarachter was, nou ja zeg. En IK heb die SIMkaarten niet verwisseld, dus er heeft een onverlaat (lees zoon) aan mijn GSM gezeten!!!!
Done!quote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Foto's moeten in een bredere PM stroom opgenomen worden.
ik wilde ook blond en tieten zienquote:Op maandag 19 november 2007 19:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tister?
Van het weekend eens een foto van ons samen maken.
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Adelante het volgende:
't is bijna jammer dat die knipogende negerin je afleidt van dat lekkere wijf op de foto
Ik ga wel gewoon dood.quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog wel veel bier Schultenbrau
Doen!quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik nog wat, zoals dingie dat zou noemen, bong liggen hier...![]()
*twijfel*
outsourcing is nog steeds den juiste termquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:47 schreef Jarno het volgende:
Of hoe heet dat managementspeeltje tegenwoordig.
capgemini?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:45 schreef GI het volgende:
Systeembeheer in india
Ik ben al twee weken bezig met leesrechten in een netwerk directory
Hier doe ik alles voor de organisatie , echter het is wel redelijk conform een itil standaard zegmaar niet mijn werkwijze maargoed -> gebruiker wil iets - > manager geeft toestemming - > systeembeheer controle en uitvoeringquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg hier consultants over de vloer die nog geen poortje opengezet kunnen krijgen bij hun systeembeheer. Nee, tof hoor, dat uitbesteden. Ben echt heeeeeeeeel blij dat wij nog alles zelf doen, en dat ons management dit ook nog als pluspunt ervaart.
Zo een neukbare ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:31 schreef k_i_m het volgende:
Echt, ik ga straks herintreden als receptioniste.
Ja, met 100F tietenquote:
Zo'n heuze.. met blond haar en ferme jesters!quote:
Moggel.... JIj ook een sproedje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:38 schreef Insomaniac het volgende:
Goeiemoggel!
LOLz... mijn vriendin zit op dit moment op 85E... Ben ene beetje verwend.quote:
Kwam jij wel vooruit?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef Adelante het volgende:
zoooo, 3,5 uur in de auto is altijd een lekker begin van de dag
moggel
stukjes wel, maar meer stukken nietquote:
Sollyquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Outsourcing, echt DE manier om je andere personeel tot waanzin te drijven.
"no sil, the selvel is lunning, no ploblems hele!"
Goed te horen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gedaan
moggel![]()
stond de A12 vast?
mag vanavond weer door de spits heen naar Nijmegen![]()
![]()
LoLzquote:
Mjah, het is bizar druk hier op het moment. Plus dat ik de laatste tijd veel op locatie zit, of 'gewoon' in een computerruimte in plaats van achter m'n bureau.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet gulgel!
Wat ben je trouwens weinig aanwezig de laatste tijd?
Jammer, al zie je mij in de avonduren ook bijna nooit meer hier hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, het is bizar druk hier op het moment. Plus dat ik de laatste tijd veel op locatie zit, of 'gewoon' in een computerruimte in plaats van achter m'n bureau.
En wanneer ik 's avonds eenmaal thuis ben ga ik liever met een biertje in de hand een filmpje kijken dan ook weer achter de computer kruipen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer, al zie je mij in de avonduren ook bijna nooit meer hier hoor..
Binnenkort toch maar weer eens wat Guinness naar binnen gieten wmb.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]Guinness is good for us!
LoLz... Schiphol Rijk.. de bom! Wel ook ff de Fok!kerweg checken dan he?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]Guinness is good for us!
Ik zit als het goed is vrijdag in Schiphol-Rijk. Als dat een beetje gunstig uitkomt qua tijd kan ik daarna Amsterdam inschieten.
[..]
Daar is zij het vast niet mee eensquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz... mijn vriendin zit op dit moment op 85E... Ben ene beetje verwend.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar is zij het vast niet mee eens.
Nah meis... Als de vorm maar mooi is, kan ik A ook waarderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
das wel heul veel![]()
ben ik toch blij met m'n A soms, heel soms
Moggel! Dat heb je goed geroggeld A.!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemoggel!! Kom net op mijn werk binnenzeilen.
Nah meis... Heb ook mijn handen vol aan mijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
fijn n00cmaar heb maar een iemand nodig die het waardeert
en da's m'n
ik spijbel vandaag maar eens een dagjelekker vroeg richting Nijmegen met de motor, lekker over de dijk
Tja.. Ik zou dan gaan denken.. Is het _echt_ nodig dat ik nog iest voor school doe?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
ben nog niet weg.. zit nog te overwegen iets voor school te gaan doen![]()
Wat is daar te vinden dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Schiphol Rijk.. de bom! Wel ook ff de Fok!kerweg checken dan he?
Daar werken nogal wat Oldbiesquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar te vinden dan?
is niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik zou dan gaan denken.. Is het _echt_ nodig dat ik nog iest voor school doe?
Hmm, nog niks gezien van ze.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef Adelante het volgende:
jaaah, UPC wijzigt haar tarieven eenzijdig per 1/1/2008
Pilmo. 50Mbit symmetrisch je huis in. Alleen zitten ze bijna nergens. Wel in de wijk naast die waar ik woon. En nu zijn er mannetjes bezig om allemaal mooie blauwe ducts in mijn wijk in de grond te stoppen, dus ik hoop dat ik binnenkort fiber naar binnen kan laten trekken.quote:nu kan ik eindelijk van die teringzooi af en overstappen op een bedrijf dat kan factureren en het woord service kent... kreeg bij het beëindigen van alle abonnementen via de telefoon van een hele aardige dame nog wel vijf gratis films aangeboden als ik toch bij UPC wilde blijvenNOT.
zo, wat is een goed alternatief voor tv en i-net?
Haaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de dinsdagmorgen?.
http://www.upc.nl/tariefswijzigingenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm, nog niks gezien van ze.
Pilmo Glasvezel: Rotterdam Nesselande / LloydKwartier en Amsterdamquote:Pilmo. 50Mbit symmetrisch je huis in. Alleen zitten ze bijna nergens. Wel in de wijk naast die waar ik woon. En nu zijn er mannetjes bezig om allemaal mooie blauwe ducts in mijn wijk in de grond te stoppen, dus ik hoop dat ik binnenkort fiber naar binnen kan laten trekken.
Maar goed, da's voorlopig alleen nog maar hoop.
Joene en ik keken daar altijd over uit...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar te vinden dan?
Sjeweets!quote:
Wacht maar tot je zoeen hendig sjieke beebie hebt, ik was om 4 uur wakker vannacht.quote:
Ik heb oordoppen J.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoeen hendig sjieke beebie hebt, ik was om 4 uur wakker vannacht.
Ai, sterkte. Ik ken datquote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag gesprek met de backstabber en mijn baas. Het is zij eruit of ik. En ik heb er geen goed gevoel over. Ze kan het zo mooi vertellen allemaal.
Ik heb niet eens een baby en ik heb ook geen oog dicht gedaanquote:Op woensdag 21 november 2007 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoeen hendig sjieke beebie hebt, ik was om 4 uur wakker vannacht.
Ja, ik vind het echt heel tof voor je dat je de hele nacht hebt liggen neuken Rip.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baby en ik heb ook geen oog dicht gedaan
4 maal Nieuw Ligt van 10%quote:Op woensdag 21 november 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon prima geslapen.
Klein biertje op, maar dat moet kunnen.
Paar biertjes in de kroeg, niets bijzonders. Was gewoon in een feeststemming en er was een flike groep bekenden, dus jaquote:Op woensdag 21 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4 maal Nieuw Ligt van 10%
Een Luna Pilsener 5%
en 6 soorten bier geproefd![]()
![]()
Jammer genoeg niet, de brabo komt pas zaterdag weer naar Amsterdamquote:Op woensdag 21 november 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heel tof voor je dat je de hele nacht hebt liggen neuken Rip..
Ik zie het verband nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, de brabo komt pas zaterdag weer naar Amsterdam![]()
![]()
Of er verband nodig is ligt natuurlijk ook aan wat de Brabo in Amsterdam gaat doen.quote:
Tja, een Brabo in de grote enge stad is wel vragen om problemen natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of er verband nodig is ligt natuurlijk ook aan wat de Brabo in Amsterdam gaat doen.
Ik vond het wel meevallenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, een Brabo in de grote enge stad is wel vragen om problemen natuurlijk.
Tytn II ?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Hey, een Titan II op m'n bureau. Da's nou loik!
Ik zet wat vraagtekens bij de degelijkheid van het scharnierpunt van dat kantelscherm, maar goed. Dat zien we vanzelfquote:
Schijnt wel mee te vallenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zet wat vraagtekens bij de degelijkheid van het scharnierpunt van dat kantelscherm, maar goed. Dat zien we vanzelf.
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik begin ondertussen al een beetje moe te worden van HTC. De windows update mogelijkheid is geblokkeerd op m'n S710, en een officiele updated ROM schiet ook niet echt op. Zitten nog zat bugs in de meegeleverde versie.
WeIk hebben hem in bruikleen om te testen mee te spelen. Dus ik denk dat iemand toch wel wat gaat protesteren als ik hem verpatsquote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel mee te vallen.
Maar als je er vanaf wil.
m.b.t. updaten heb ik ook nog nooit problemen gehad met HTC, en wij hebben hier aardig wat toestellen rondslingeren. Het enige wat ze gewoon niet fatsoenlijk opgelost krijgen is dat het laadcircuit van die dingen af en toe helemaal het spoor bijster raakt.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd, alle HTC toestellen die ik heb gehad (stuk of 4) kon ik vrijwel altijd upgraden.
Al eens op xda-developers gekeken?.
Mijn Vario draait nu feilloos WM6 met touchflo (HTC touch) etc.
Heuj!quote:
Whehehehe.... Goedbezig A.!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
Tja, zo doen ze het ook in de garage. Al hebben ze wel wat professioneler spul.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
En??quote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag gesprek met de backstabber en mijn baas. Het is zij eruit of ik. En ik heb er geen goed gevoel over. Ze kan het zo mooi vertellen allemaal.
Thanks, en de rest ook bedankt.quote:
Arma Klok!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Jups.. dat was inderdaad wel heel erg jammer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Adelante het volgende:
ik klikte
maar arma is overgenomen door arval
Mja, dat wist ik al.quote:
je bent marco van basten als bondscoach?quote:
Hey Kuuks!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Eén goede avond. Hoe is het met de oudertjes in wording?.
n00c!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:49 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Kuuks!
WT meis.. Alles lekker hier hoor! Met jou dan?
Neenquote:Op donderdag 22 november 2007 07:45 schreef GI het volgende:
Is het al weekend ?
Echt niet?quote:
Echt niet J. Echt nietquote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 22 november 2007 08:27 schreef Jarno het volgende:
Nú dan?
ik wil het ook maar jaquote:Op donderdag 22 november 2007 08:31 schreef Jarno het volgende:
Ja maar ik wil het ik wil het ik wil het.
Kijk.. Dat kunnen nog eens positieve berichten zijn mop!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
n00c!.
Hier ook alles prima hoor.
Sinds kort is mijn parttime baan omgezet in fulltime baan, dus ik heb het razend druk.
Dan is het voor mij al weekend.quote:maar toch, ik ben tevreden met alles wat ik ben
als je roem voorbij is moet je kijken, wie je nog kent
Aaaah mag ik meedoen?? En dan doe jij zorgen voor een onmiddellijke unbanquote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vandaag voor een lekker bannetje wegens ongenuanceerd uithalen denk ik.
Gaat lastig worden als ik gebanned benquote:Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaah mag ik meedoen?? En dan doe jij zorgen voor een onmiddellijke unban
Och, ben wel met iets gaafs bezig, alleen ga ik dat niet doen morgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Joene het volgende:
Ga toch lekker solliciteren ofzo morgen Nooc.![]()
Vertel, welk topique?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vandaag voor een lekker bannetje wegens ongenuanceerd uithalen denk ik.
Had? Hij is al dicht dus...?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Oh. nog geen specifiek topic, al had fuifduif weer een "ik ben jaloers, dus het is verwerpelijk" topic.
Koggie goed...!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Koggie en peuktijd!!
Neuh, maar het is al saai, hij hapt voor de verandering niet. Dan maar puber crew etterenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Had? Hij is al dicht dus...?![]()
[..]
Sonja ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
Zowwww.. Wat is dat toch een vreemd iets.... Als je maar twee bolletjes met beslag neemt kijkt iedereen je aan of je aan het lijnen bent.
ROT OP! Heb gewoon eens een keertje niet zoveel trek!![]()
Zou bijna willen schreeuweh.. Krijg de kenkhor met je Sonja!!!!!111`~``~~111111!!!!!!quote:
sas dagquote:
Dit voor je... Met je lijnen...quote:Op donderdag 22 november 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Je bent gewoon aan het lijnen Nooc. Hahahahaha!
Dan zou ik mijn cock geen eer aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Je cockring zit nog aan je vinger.
Sonjaquote:
Foto!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn cock geen eer aandoen.
Als jij eerst je borsten showed?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto!
Want dat geloven we natuurlijk niet![]()
Dat was toch niet toevallig bij Interoute he?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK, morgen dus niet naar Schiphol Rijk.
Het datacenter dat we op het oog hadden heeft geen plek voor de 6 tot 8 racks die ik daar naar binnen wil schuiven. Nou ja, dan niet. En een rondleiding + praatje is dan natuurlijk ook gewoon zonde van je tijd.
quote:Een kras. Ongeveer een meter lang. Het begin van de kras is ongeveer halverwege het portier van de linker achterdeur en loopt door tot ongeveer halverwege de kofferbak.
En dat allemaal omdat er een bosmongool niet goed oplet. Dat allemaal omdat er een jan jurk die naar huis aan het rijden was in de spits geen rekening houdt met het feit dat andere auto's misschien wel eens sneller op kunnen trekken dan hij doet.
Nou moet ik me niet al te erg opwinden, immers is het een lease auto en kost het me naast een bezoek aan de garage helemaal niets. Maar toch frustreert het mij dat er mensen zijn die de spiegel van hun auto zien als bling-bling en die voor de rest zichzelf niet druk maken.
Na de korte touche die de kras veroorzaakte draaide ik, zoals het hoort, de dichtsbijzijnde parkeerplek op. De bosmongool niet, die gaf gas en reed snel door. Ik heb dus geeneens een lichtelijke frustratie op kunnen botvieren door middel van enkele wel uitgekiende commentaren op zijn vervelende hoofd en minderwaardig rijgedrag.
En nou maar hopen dat ik de auto niet al te lang kwijt ben. Mijn lekenoog zou niet verbaasd zijn als de deur, en halve kofferbak een nieuwe likje spuitwerk moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |