If only.......quote:Op maandag 19 november 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Beetje GHB ER. En daarna flikker je haar ongezien van het balkon.
quote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
If only.......![]()
Jullie mogen niet lachen om het volgende:
Ik had een beetje moeite met mijn GSM, ik wilde iemand bellen, en ik zet hem aan, blijft ie om een pincode vragen die ik al 3 keer had ingevoerd, toen maar de puk code geprobeerd, pakte ie ook al niet. Ikke over de rooie. Zat de verkeerde SIM kaart erin, eer ik daarachter was, nou ja zeg. En IK heb die SIMkaarten niet verwisseld, dus er heeft een onverlaat (lees zoon) aan mijn GSM gezeten!!!!
Done!quote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Foto's moeten in een bredere PM stroom opgenomen worden.
ik wilde ook blond en tieten zienquote:Op maandag 19 november 2007 19:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tister?
Van het weekend eens een foto van ons samen maken.
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Adelante het volgende:
't is bijna jammer dat die knipogende negerin je afleidt van dat lekkere wijf op de foto
Ik ga wel gewoon dood.quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog wel veel bier Schultenbrau
Doen!quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik nog wat, zoals dingie dat zou noemen, bong liggen hier...![]()
*twijfel*
outsourcing is nog steeds den juiste termquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:47 schreef Jarno het volgende:
Of hoe heet dat managementspeeltje tegenwoordig.
capgemini?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:45 schreef GI het volgende:
Systeembeheer in india
Ik ben al twee weken bezig met leesrechten in een netwerk directory
Hier doe ik alles voor de organisatie , echter het is wel redelijk conform een itil standaard zegmaar niet mijn werkwijze maargoed -> gebruiker wil iets - > manager geeft toestemming - > systeembeheer controle en uitvoeringquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg hier consultants over de vloer die nog geen poortje opengezet kunnen krijgen bij hun systeembeheer. Nee, tof hoor, dat uitbesteden. Ben echt heeeeeeeeel blij dat wij nog alles zelf doen, en dat ons management dit ook nog als pluspunt ervaart.
Zo een neukbare ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:31 schreef k_i_m het volgende:
Echt, ik ga straks herintreden als receptioniste.
Ja, met 100F tietenquote:
Zo'n heuze.. met blond haar en ferme jesters!quote:

Moggel.... JIj ook een sproedje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:38 schreef Insomaniac het volgende:
Goeiemoggel!
LOLz... mijn vriendin zit op dit moment op 85E... Ben ene beetje verwend.quote:
Kwam jij wel vooruit?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef Adelante het volgende:
zoooo, 3,5 uur in de auto is altijd een lekker begin van de dag
moggel
stukjes wel, maar meer stukken nietquote:
Sollyquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Outsourcing, echt DE manier om je andere personeel tot waanzin te drijven.
"no sil, the selvel is lunning, no ploblems hele!"
Goed te horen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gedaan
moggel![]()
stond de A12 vast?
mag vanavond weer door de spits heen naar Nijmegen![]()
![]()
LoLzquote:
Mjah, het is bizar druk hier op het moment. Plus dat ik de laatste tijd veel op locatie zit, of 'gewoon' in een computerruimte in plaats van achter m'n bureau.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet gulgel!
Wat ben je trouwens weinig aanwezig de laatste tijd?
Jammer, al zie je mij in de avonduren ook bijna nooit meer hier hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, het is bizar druk hier op het moment. Plus dat ik de laatste tijd veel op locatie zit, of 'gewoon' in een computerruimte in plaats van achter m'n bureau.
En wanneer ik 's avonds eenmaal thuis ben ga ik liever met een biertje in de hand een filmpje kijken dan ook weer achter de computer kruipen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer, al zie je mij in de avonduren ook bijna nooit meer hier hoor..
Binnenkort toch maar weer eens wat Guinness naar binnen gieten wmb.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]Guinness is good for us!
LoLz... Schiphol Rijk.. de bom! Wel ook ff de Fok!kerweg checken dan he?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]Guinness is good for us!
Ik zit als het goed is vrijdag in Schiphol-Rijk. Als dat een beetje gunstig uitkomt qua tijd kan ik daarna Amsterdam inschieten.
[..]
Daar is zij het vast niet mee eensquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz... mijn vriendin zit op dit moment op 85E... Ben ene beetje verwend.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar is zij het vast niet mee eens.
Nah meis... Als de vorm maar mooi is, kan ik A ook waarderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
das wel heul veel![]()
ben ik toch blij met m'n A soms, heel soms
Moggel! Dat heb je goed geroggeld A.!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemoggel!! Kom net op mijn werk binnenzeilen.
Nah meis... Heb ook mijn handen vol aan mijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
fijn n00cmaar heb maar een iemand nodig die het waardeert
en da's m'n
ik spijbel vandaag maar eens een dagjelekker vroeg richting Nijmegen met de motor, lekker over de dijk
Tja.. Ik zou dan gaan denken.. Is het _echt_ nodig dat ik nog iest voor school doe?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
ben nog niet weg.. zit nog te overwegen iets voor school te gaan doen![]()
Wat is daar te vinden dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Schiphol Rijk.. de bom! Wel ook ff de Fok!kerweg checken dan he?
Daar werken nogal wat Oldbiesquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar te vinden dan?
is niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik zou dan gaan denken.. Is het _echt_ nodig dat ik nog iest voor school doe?
Hmm, nog niks gezien van ze.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef Adelante het volgende:
jaaah, UPC wijzigt haar tarieven eenzijdig per 1/1/2008
Pilmo. 50Mbit symmetrisch je huis in. Alleen zitten ze bijna nergens. Wel in de wijk naast die waar ik woon. En nu zijn er mannetjes bezig om allemaal mooie blauwe ducts in mijn wijk in de grond te stoppen, dus ik hoop dat ik binnenkort fiber naar binnen kan laten trekken.quote:nu kan ik eindelijk van die teringzooi af en overstappen op een bedrijf dat kan factureren en het woord service kent... kreeg bij het beëindigen van alle abonnementen via de telefoon van een hele aardige dame nog wel vijf gratis films aangeboden als ik toch bij UPC wilde blijvenNOT.
zo, wat is een goed alternatief voor tv en i-net?
Haaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de dinsdagmorgen?.
http://www.upc.nl/tariefswijzigingenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm, nog niks gezien van ze.
Pilmo Glasvezel: Rotterdam Nesselande / LloydKwartier en Amsterdamquote:Pilmo. 50Mbit symmetrisch je huis in. Alleen zitten ze bijna nergens. Wel in de wijk naast die waar ik woon. En nu zijn er mannetjes bezig om allemaal mooie blauwe ducts in mijn wijk in de grond te stoppen, dus ik hoop dat ik binnenkort fiber naar binnen kan laten trekken.
Maar goed, da's voorlopig alleen nog maar hoop.
Joene en ik keken daar altijd over uit...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar te vinden dan?
Sjeweets!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |