Sjeweets!quote:
Wacht maar tot je zoeen hendig sjieke beebie hebt, ik was om 4 uur wakker vannacht.quote:
Ik heb oordoppen J.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoeen hendig sjieke beebie hebt, ik was om 4 uur wakker vannacht.
Ai, sterkte. Ik ken datquote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag gesprek met de backstabber en mijn baas. Het is zij eruit of ik. En ik heb er geen goed gevoel over. Ze kan het zo mooi vertellen allemaal.
Ik heb niet eens een baby en ik heb ook geen oog dicht gedaanquote:Op woensdag 21 november 2007 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoeen hendig sjieke beebie hebt, ik was om 4 uur wakker vannacht.
Ja, ik vind het echt heel tof voor je dat je de hele nacht hebt liggen neuken Rip.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baby en ik heb ook geen oog dicht gedaan
4 maal Nieuw Ligt van 10%quote:Op woensdag 21 november 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon prima geslapen.
Klein biertje op, maar dat moet kunnen.
Paar biertjes in de kroeg, niets bijzonders. Was gewoon in een feeststemming en er was een flike groep bekenden, dus jaquote:Op woensdag 21 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4 maal Nieuw Ligt van 10%
Een Luna Pilsener 5%
en 6 soorten bier geproefd![]()
![]()
Jammer genoeg niet, de brabo komt pas zaterdag weer naar Amsterdamquote:Op woensdag 21 november 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heel tof voor je dat je de hele nacht hebt liggen neuken Rip..
Ik zie het verband nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, de brabo komt pas zaterdag weer naar Amsterdam![]()
![]()
Of er verband nodig is ligt natuurlijk ook aan wat de Brabo in Amsterdam gaat doen.quote:
Tja, een Brabo in de grote enge stad is wel vragen om problemen natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of er verband nodig is ligt natuurlijk ook aan wat de Brabo in Amsterdam gaat doen.
Ik vond het wel meevallenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, een Brabo in de grote enge stad is wel vragen om problemen natuurlijk.
Tytn II ?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Hey, een Titan II op m'n bureau. Da's nou loik!
Ik zet wat vraagtekens bij de degelijkheid van het scharnierpunt van dat kantelscherm, maar goed. Dat zien we vanzelfquote:
Schijnt wel mee te vallenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zet wat vraagtekens bij de degelijkheid van het scharnierpunt van dat kantelscherm, maar goed. Dat zien we vanzelf.
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik begin ondertussen al een beetje moe te worden van HTC. De windows update mogelijkheid is geblokkeerd op m'n S710, en een officiele updated ROM schiet ook niet echt op. Zitten nog zat bugs in de meegeleverde versie.
WeIk hebben hem in bruikleen om te testen mee te spelen. Dus ik denk dat iemand toch wel wat gaat protesteren als ik hem verpatsquote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel mee te vallen.
Maar als je er vanaf wil.
m.b.t. updaten heb ik ook nog nooit problemen gehad met HTC, en wij hebben hier aardig wat toestellen rondslingeren. Het enige wat ze gewoon niet fatsoenlijk opgelost krijgen is dat het laadcircuit van die dingen af en toe helemaal het spoor bijster raakt.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd, alle HTC toestellen die ik heb gehad (stuk of 4) kon ik vrijwel altijd upgraden.
Al eens op xda-developers gekeken?.
Mijn Vario draait nu feilloos WM6 met touchflo (HTC touch) etc.
Heuj!quote:
Whehehehe.... Goedbezig A.!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |