Tja, zo doen ze het ook in de garage. Al hebben ze wel wat professioneler spul.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
En??quote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag gesprek met de backstabber en mijn baas. Het is zij eruit of ik. En ik heb er geen goed gevoel over. Ze kan het zo mooi vertellen allemaal.
Thanks, en de rest ook bedankt.quote:
Arma Klok!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
Jups.. dat was inderdaad wel heel erg jammer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Adelante het volgende:
ik klikte
maar arma is overgenomen door arval
Mja, dat wist ik al.quote:
je bent marco van basten als bondscoach?quote:
Hey Kuuks!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Eén goede avond. Hoe is het met de oudertjes in wording?.
n00c!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:49 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Kuuks!
WT meis.. Alles lekker hier hoor! Met jou dan?
Neenquote:Op donderdag 22 november 2007 07:45 schreef GI het volgende:
Is het al weekend ?
Echt niet?quote:
Echt niet J. Echt nietquote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 22 november 2007 08:27 schreef Jarno het volgende:
Nú dan?
ik wil het ook maar jaquote:Op donderdag 22 november 2007 08:31 schreef Jarno het volgende:
Ja maar ik wil het ik wil het ik wil het.
Kijk.. Dat kunnen nog eens positieve berichten zijn mop!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
n00c!.
Hier ook alles prima hoor.
Sinds kort is mijn parttime baan omgezet in fulltime baan, dus ik heb het razend druk.
Dan is het voor mij al weekend.quote:maar toch, ik ben tevreden met alles wat ik ben
als je roem voorbij is moet je kijken, wie je nog kent
Aaaah mag ik meedoen?? En dan doe jij zorgen voor een onmiddellijke unbanquote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vandaag voor een lekker bannetje wegens ongenuanceerd uithalen denk ik.
Gaat lastig worden als ik gebanned benquote:Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaah mag ik meedoen?? En dan doe jij zorgen voor een onmiddellijke unban
Och, ben wel met iets gaafs bezig, alleen ga ik dat niet doen morgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Joene het volgende:
Ga toch lekker solliciteren ofzo morgen Nooc.![]()
Vertel, welk topique?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vandaag voor een lekker bannetje wegens ongenuanceerd uithalen denk ik.
Had? Hij is al dicht dus...?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Oh. nog geen specifiek topic, al had fuifduif weer een "ik ben jaloers, dus het is verwerpelijk" topic.
Koggie goed...!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Koggie en peuktijd!!
Neuh, maar het is al saai, hij hapt voor de verandering niet. Dan maar puber crew etterenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Had? Hij is al dicht dus...?![]()
[..]
Sonja ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
Zowwww.. Wat is dat toch een vreemd iets.... Als je maar twee bolletjes met beslag neemt kijkt iedereen je aan of je aan het lijnen bent.
ROT OP! Heb gewoon eens een keertje niet zoveel trek!![]()
Zou bijna willen schreeuweh.. Krijg de kenkhor met je Sonja!!!!!111`~``~~111111!!!!!!quote:
sas dagquote:
Dit voor je... Met je lijnen...quote:Op donderdag 22 november 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Je bent gewoon aan het lijnen Nooc. Hahahahaha!
Dan zou ik mijn cock geen eer aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Je cockring zit nog aan je vinger.
Sonjaquote:
Foto!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn cock geen eer aandoen.
Als jij eerst je borsten showed?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto!
Want dat geloven we natuurlijk niet![]()
Dat was toch niet toevallig bij Interoute he?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK, morgen dus niet naar Schiphol Rijk.
Het datacenter dat we op het oog hadden heeft geen plek voor de 6 tot 8 racks die ik daar naar binnen wil schuiven. Nou ja, dan niet. En een rondleiding + praatje is dan natuurlijk ook gewoon zonde van je tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |