Had? Hij is al dicht dus...?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Oh. nog geen specifiek topic, al had fuifduif weer een "ik ben jaloers, dus het is verwerpelijk" topic.
Koggie goed...!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Koggie en peuktijd!!
Neuh, maar het is al saai, hij hapt voor de verandering niet. Dan maar puber crew etterenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Had? Hij is al dicht dus...?![]()
[..]
Sonja ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
Zowwww.. Wat is dat toch een vreemd iets.... Als je maar twee bolletjes met beslag neemt kijkt iedereen je aan of je aan het lijnen bent.
ROT OP! Heb gewoon eens een keertje niet zoveel trek!![]()
Zou bijna willen schreeuweh.. Krijg de kenkhor met je Sonja!!!!!111`~``~~111111!!!!!!quote:
sas dagquote:
Dit voor je... Met je lijnen...quote:Op donderdag 22 november 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Je bent gewoon aan het lijnen Nooc. Hahahahaha!
Dan zou ik mijn cock geen eer aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Je cockring zit nog aan je vinger.
Sonjaquote:
Foto!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn cock geen eer aandoen.
Als jij eerst je borsten showed?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto!
Want dat geloven we natuurlijk niet![]()
Dat was toch niet toevallig bij Interoute he?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK, morgen dus niet naar Schiphol Rijk.
Het datacenter dat we op het oog hadden heeft geen plek voor de 6 tot 8 racks die ik daar naar binnen wil schuiven. Nou ja, dan niet. En een rondleiding + praatje is dan natuurlijk ook gewoon zonde van je tijd.
quote:Een kras. Ongeveer een meter lang. Het begin van de kras is ongeveer halverwege het portier van de linker achterdeur en loopt door tot ongeveer halverwege de kofferbak.
En dat allemaal omdat er een bosmongool niet goed oplet. Dat allemaal omdat er een jan jurk die naar huis aan het rijden was in de spits geen rekening houdt met het feit dat andere auto's misschien wel eens sneller op kunnen trekken dan hij doet.
Nou moet ik me niet al te erg opwinden, immers is het een lease auto en kost het me naast een bezoek aan de garage helemaal niets. Maar toch frustreert het mij dat er mensen zijn die de spiegel van hun auto zien als bling-bling en die voor de rest zichzelf niet druk maken.
Na de korte touche die de kras veroorzaakte draaide ik, zoals het hoort, de dichtsbijzijnde parkeerplek op. De bosmongool niet, die gaf gas en reed snel door. Ik heb dus geeneens een lichtelijke frustratie op kunnen botvieren door middel van enkele wel uitgekiende commentaren op zijn vervelende hoofd en minderwaardig rijgedrag.
En nou maar hopen dat ik de auto niet al te lang kwijt ben. Mijn lekenoog zou niet verbaasd zijn als de deur, en halve kofferbak een nieuwe likje spuitwerk moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |