WeIk hebben hem in bruikleen om te testen mee te spelen. Dus ik denk dat iemand toch wel wat gaat protesteren als ik hem verpatsquote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel mee te vallen.
Maar als je er vanaf wil.
m.b.t. updaten heb ik ook nog nooit problemen gehad met HTC, en wij hebben hier aardig wat toestellen rondslingeren. Het enige wat ze gewoon niet fatsoenlijk opgelost krijgen is dat het laadcircuit van die dingen af en toe helemaal het spoor bijster raakt.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd, alle HTC toestellen die ik heb gehad (stuk of 4) kon ik vrijwel altijd upgraden.
Al eens op xda-developers gekeken?.
Mijn Vario draait nu feilloos WM6 met touchflo (HTC touch) etc.
Heuj!quote:
Whehehehe.... Goedbezig A.!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
Tja, zo doen ze het ook in de garage. Al hebben ze wel wat professioneler spul.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik had zeg maar een deuk in mijn leaseauto. één of andere malloot tegen aangevallen of getrapt. Dus ik hier vragen op mijn werk. Moet je een schadeformulier en alles invullenEn naar een schadebedrijf. Ik denk bekijk het. Dus ik pak hier in de kantine een gootsteenontstopper en zet die op de deuk. Ik ruk er een keer goed aan en de deuk is weg.
En??quote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaag gesprek met de backstabber en mijn baas. Het is zij eruit of ik. En ik heb er geen goed gevoel over. Ze kan het zo mooi vertellen allemaal.
Thanks, en de rest ook bedankt.quote:
Arma Klok!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Jups.. dat was inderdaad wel heel erg jammer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Adelante het volgende:
ik klikte
maar arma is overgenomen door arval
Mja, dat wist ik al.quote:
je bent marco van basten als bondscoach?quote:
Hey Kuuks!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Eén goede avond. Hoe is het met de oudertjes in wording?.
n00c!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:49 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Kuuks!
WT meis.. Alles lekker hier hoor! Met jou dan?
Neenquote:Op donderdag 22 november 2007 07:45 schreef GI het volgende:
Is het al weekend ?
Echt niet?quote:
Echt niet J. Echt nietquote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 22 november 2007 08:27 schreef Jarno het volgende:
Nú dan?
ik wil het ook maar jaquote:Op donderdag 22 november 2007 08:31 schreef Jarno het volgende:
Ja maar ik wil het ik wil het ik wil het.
Kijk.. Dat kunnen nog eens positieve berichten zijn mop!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
n00c!.
Hier ook alles prima hoor.
Sinds kort is mijn parttime baan omgezet in fulltime baan, dus ik heb het razend druk.
Dan is het voor mij al weekend.quote:maar toch, ik ben tevreden met alles wat ik ben
als je roem voorbij is moet je kijken, wie je nog kent
Aaaah mag ik meedoen?? En dan doe jij zorgen voor een onmiddellijke unbanquote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vandaag voor een lekker bannetje wegens ongenuanceerd uithalen denk ik.
Gaat lastig worden als ik gebanned benquote:Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaah mag ik meedoen?? En dan doe jij zorgen voor een onmiddellijke unban
Och, ben wel met iets gaafs bezig, alleen ga ik dat niet doen morgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Joene het volgende:
Ga toch lekker solliciteren ofzo morgen Nooc.![]()
Vertel, welk topique?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vandaag voor een lekker bannetje wegens ongenuanceerd uithalen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |