Heej bleuquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
wtf! kom hier een maandje niet en dan wordt Knut en Joene papa?!
En ik heb een nieuwe vriendin!quote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
Hey Goeiemoggel! Vroeg me laatst al af waar jij uithing?quote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
En praat ook over kinderen.quote:Op maandag 19 november 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik heb een nieuwe vriendin!![]()
Done!quote:Op maandag 19 november 2007 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en klikken jullie even een keer per dag op mijn sig??? Ik wil graag dat mijn stadje groeit.
Dit riekt naar spam.quote:Op maandag 19 november 2007 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en klikken jullie even een keer per dag op mijn sig??? Ik wil graag dat mijn stadje groeit.
Moggel!quote:Op maandag 19 november 2007 09:14 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
te druk op het werk, en thuis zet ik de pc tegenwoordig niet eens meer aanquote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Goeiemoggel! Vroeg me laatst al af waar jij uithing?
Joene moet eerst nog een keer raak zien te schieten. En verder is de zwangerschap van mijn vrouwlief helemaal niet te koppelen aan Joenequote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
Hallo NOT YETquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
Ja jezus man!quote:Op maandag 19 november 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je even wachten totdat ik thuis ben. Heb hier geen foto.
Moet ook kunnen he?quote:Op maandag 19 november 2007 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
te druk op het werk, en thuis zet ik de pc tegenwoordig niet eens meer aan
Foto! A foto!
lekker ongelukje afrit aalsmeer a9.quote:
fotooooosquote:Op maandag 19 november 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker ongelukje afrit aalsmeer a9.
Nee filequote:
moet je is gaan werken.quote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef Armageddon het volgende:
Verveel me de tiefus hier!
quote:
Das heel erg goed van Moet......quote:
denk je ?quote:Op maandag 19 november 2007 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet je met je eigen zaken bemoeien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |