ik ook niet , anders krijg ik nooit een kind.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar schat, ik heb helemaal geen condoom om!
ok wat ? ok neuken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
ok.
Maar jullie zijn dus voor het echt bezig? Wat leuk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet , anders krijg ik nooit een kind.
ja zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dus voor het echt bezig? Wat leuk!
Jank niet , trek je slip uit en ga neucken.quote:
dan wacht je toch ff .quote:
yeah, maar dan wel mét voorbehoedmiddelquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Jank niet , trek je slip uit en ga neucken.![]()
gewoon voor het zingen de Eusebius uit!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeah, maar dan wel mét voorbehoedmiddel
Ook goed, hier wekelijks vrijdag een borrelquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
geen borrel, wel happy hour.
Ja (h)Ier ook, nog twee uurtjes!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, nog 10 minuten, dan is het weekend.
*wiebel, wiebel*.
Wanneer is hcc eigenlijk J. ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik ga zo ook maar eens op huis aan. Morgen naar Utrecht en 's avonds een etentje van 't werk, vanavond er maar weer eens vroeg in dus. Tot ooit!.
Gaat niet door dit jaar.quote:
schade !quote:
Zeg als jullie eerste drukken Cissy van Marxveldt tegenkomen, kopen!!! Ik vergoed de aankoopkosten en de verzendkosten naar Ierland uiteraard!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik ga zo ook maar eens op huis aan. Morgen naar Utrecht en 's avonds een etentje van 't werk, vanavond er maar weer eens vroeg in dus. Tot ooit!.
Ik duik meestal gelijk de platen & cd hal in, maar misschien kan YPPY een oogje in het zeil houden, die is meer van de boekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg als jullie eerste drukken Cissy van Marxveldt tegenkomen, kopen!!! Ik vergoed de aankoopkosten en de verzendkosten naar Ierland uiteraard!!!!
Please???
Fijn weekend!!
Mwah, hier ook wel min of meer, maar gewoon op een afdeling met wat Gall en Gall drank en Design nerds die naar triesto luisteren....quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook goed, hier wekelijks vrijdag een borrel![]()
Mijn probleem is dat ik altijd nog 105km naar huis moetquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hier ook wel min of meer, maar gewoon op een afdeling met wat Gall en Gall drank en Design nerds die naar triesto luisteren....
Dan maar The Waterhole.
Kut is dat ja. Ook een tijdje in een andere stad gewerkt, maar je kan er nooit bij zijn met borrels etc. Nu werk ik op 10 min lopen van het Leidsepleinquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik altijd nog 105km naar huis moet
Ja soms gewoon op vrijdag met de trein naar het werk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat ja. Ook een tijdje in een andere stad gewerkt, maar je kan er nooit bij zijn met borrels etc. Nu werk ik op 10 min lopen van het Leidseplein.
Is goed, nog bepaalde boeken en moeten ze in goede staat zijn en heb je maximumprijzen? Ik pluis de boekenstands toch wel uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg als jullie eerste drukken Cissy van Marxveldt tegenkomen, kopen!!! Ik vergoed de aankoopkosten en de verzendkosten naar Ierland uiteraard!!!!
Please???
Fijn weekend!!
Goed planquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja soms gewoon op vrijdag met de trein naar het werk.![]()
hahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan.
half uur nog! duurt altijd zo;n twaalf weken, die laatste uurtjes.
Van Joop ter Heul heb ik alle eerste drukken al, van alle 5 boekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Is goed, nog bepaalde boeken en moeten ze in goede staat zijn en heb je maximumprijzen? Ik pluis de boekenstands toch wel uit.
Heej bleuquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef miss_bleu het volgende:
wtf! kom hier een maandje niet en dan wordt Knut en Joene papa?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |