quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat gewoon je baard staan.....ros er een keer langs en 't is klaar
bedankt Mike....
Met je lelijke TTquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal er nog eensch een keer een maken![]()
geen idee, maar als dit hem wordt moet Gert er even een nummertje bij zetten.quote:
Dat nummertje dat ik wél had?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geen idee, maar als dit hem wordt moet Gert er even een nummertje bij zetten.
kommen die Kamele mit Grosse bülte (ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Py het volgende:
und jetzt?
Ik vind dat vraagteken wel iets hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
De lelijke TT wint helaas.
Hoewel deze TT eigenlijk ook best kut is.![]()
Ik kreeg lekker wel haakjes van hemquote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
deed 'ie bij mij van de week ook niet!
![]()
je zou toch verwachten dat Gert altijd wel bereid is een nummertje te maken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
deed 'ie bij mij van de week ook niet!
![]()
Er hoort een komma achter "wordt", en steek dat nummertje maar in je oubliehoorn.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Omdat je anders het hele subforum bij elkaar gaat jankenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker wel haakjes van hem![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je zou toch verwachten dat Gert altijd wel bereid is een nummertje te maken?
Mijn heldt,quote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er hoort een komma achter "wordt", en steek dat nummertje maar in je oubliehoorn.![]()
IJzersterk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik het liefst door een in latex gestoken sexgodin ondergeplast terwijl ik naakt aan de ketting lig, maar af en toe een nummertje maken is ook wel leuk qua variatie.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alsof dat nummer ene reet boeit.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, dit gaat weer een een halve SC over een nummerjte worden......
Zoek toch eens een normale baan......dan gaat het niveau hier ook eens wat naar boven....
![]()
Je vergeet de courgettes.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik het liefst door een in latex gestoken sexgodin ondergeplast terwijl ik naakt aan de ketting lig, maar af en toe een nummertje maken is ook wel leuk qua variatie.![]()
Neuh, blijf jij maar lekker mod als je er van houdt om afgezeken te worden....jij zit helemaal top zoquote:Op donderdag 15 november 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik het liefst door een in latex gestoken sexgodin ondergeplast terwijl ik naakt aan de ketting lig, maar af en toe een nummertje maken is ook wel leuk qua variatie.![]()
Die zijn voorbehouden aan Sophie.quote:
Kurt, Iquote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er hoort een komma achter "wordt", en steek dat nummertje maar in je oubliehoorn.![]()
Nou ja, over nummertjes gesproken je kijkt wel uit naar je verjaardag.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof dat nummer ene reet boeit.
De grote 999 week hebben we toch ook gewoon weten te overleven?
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, blijf jij maar lekker mod als je er van houdt om afgezeken te worden....jij zit helemaal top zo![]()
Moeilijk hè, lezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, blijf jij maar lekker mod als je er van houdt om afgezeken te worden....jij zit helemaal top zo![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iets leuk is aan je verjaardag vieren.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, over nummertjes gesproken je kijkt wel uit naar je verjaardag.
openen of sluiten?quote:
quote:
Ja, kan ik ook geen mod worden?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeilijk hè, lezen.
Zoek eens een fatsoenlijke baan man.![]()
Men neme een wollen trui en een kat. De trui wordt 5 minuten op de grond gelegd terwijl men voorneemt hem op te rapen na een kort spoedklusje. Als de tijd is verstreken inspecteert men de trui: ziedaar, haken.quote:
In dat geval neem ik mijn haakje terug.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey, die grap was ik aan het voorbereiden
![]()
Mag ik dan over je heen pissen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook geen mod worden?![]()
Niet in decemberquote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iets leuk is aan je verjaardag vieren.
Wat jij wil jongen, het is jouw subforum....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
nou, je haakte zo lekker in, het was een een tweetjequote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn haakje terug.![]()
Sorry, buuv...![]()
Blijf je wél slaan?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, je haakte zo lekker in, het was een een tweetje![]()
is góed![]()
![]()
Is het persoonlijk bezit...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen, het is jouw subforum....
En die komma is voor discussie vatbaar....
jarig zijn is leuk!quote:
Hanengevechtquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan over je heen pissen?
En niet als je in Duitsland zitquote:
Vraag een eigen comp voor de kerst.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
ga ff plaats maken voor hubbie die belangrijke zaken moet regelen met e-mail enzo..![]()
als ik jullie niet meer spreek, tot morgen![]()
Alleen als je ballen hebt......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan over je heen pissen?
Nee, een leesteken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het persoonlijk bezit...![]()
Ik mis je nu alquote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
ga ff plaats maken voor hubbie die belangrijke zaken moet regelen met e-mail enzo..![]()
Godzijdank heet ik stiekem niet écht Ianquote:Op donderdag 15 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niet als je in Duitsland zit![]()
En al helemaal niet als je Ian gedoopt bent.....![]()
![]()
Duitsers zijn saai.......![]()
Zal ondertussen wel Heinz zijn?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godzijdank heet ik stiekem niet écht Ian![]()
Nep hè.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij liegt....de lafaard.....als je naar hem zit te wijzen dan piept ie al....![]()
Je moest eensch weten hoeveel moeite ik heb gedaan om een Nederlandsch paspoort te pakken te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel Heinz zijn?
Vind jij het ook zo leuk.......quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij liegt....de lafaard.....als je naar hem zit te wijzen dan piept ie al....![]()
Dan vraag ik me af wat jouw doel is van het slijmen met NMNS...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk.......![]()
dat bedoel ik nu met slijmen met modjes, zelfs om geen leuke grapjes van ze wordt gelachen
Vertel.....eindelijk eens een normaal verhaal......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest eensch weten hoeveel moeite ik heb gedaan om een Nederlandsch paspoort te pakken te krijgen.
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iets leuk is aan je verjaardag vieren.
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?quote:
Ik zit je te stangen.......trek het je niet aan...het was wel een leuke opmerking van je......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat jouw doel is van het slijmen met NMNS...
Volgens mij al eensch uitgebreid gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel.....eindelijk eens een normaal verhaal......
Tis dan waarschijnlijk nog t enige wat ik kanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?
Huh?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
Ik had een toneelhaak verwacht.. Valt allemaal weer mee
Zullen we hem eens gaan ontmaagden, hij is er wel rijp voor denk ik.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?
Jij wel he?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?
Mocht ik niet eerder afgemaakt worden door moslim extremisten wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?
dag Buuf!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
Ghehehe.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Py het volgende:
[..]
Tis dan waarschijnlijk nog t enige wat ik kan![]()
Nee hoor lees je es inquote:
Schijnen EU regels te zijn....maar goed, het blijft natuurlijk altijd lastig om een a-symetrisch hoofd in een paspoort te prutsen.....Met een beetje scheve bek ga je al nat. En jij, altijd met een zware jonge in je mondhoek, dat lijkt mij voor iedere fotograaf een drama....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij al eensch uitgebreid gedaan?
Laten we zeggen dat de Nederlandscherts meer nazi's zijn als het aankomt op pasfeauteaux en formuliertjes op het gebied van pasje aanvragen.
4 x mijn feauteaux teruggehad. "Hoofd 0,008 mm teveel naar rechts".
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, ik sta al een kwartier voorover.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij wel he?
Hoe krijg je dat streepje op de e?
En de tenen geraaktquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij heeft het te hard gevroren.![]()
Of Jan, ook niks mis mee overigensquote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel Heinz zijn?
Dat was het moment waarbij mijn ex afhaakte...........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe.
Ook niet lang vermoedelijk.
[ afbeelding ]
En waar stop je dat?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe.
[ afbeelding ]
Voor Lobasca, een hele lijst, hier te vindenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij wel he?
Hoe krijg je dat streepje op de e?
We?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we hem eens gaan ontmaagden, hij is er wel rijp voor denk ik.....
Had ze nog wat te zeggen danquote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was het moment waarbij mijn ex afhaakte...........![]()
Wij hadden al eerder een keer woorden, ventje...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Zeg, ik sta al een kwartier voorover.
Dat streepje zet je er zó maar op![]()
onze eerste ruzie![]()
Lobasca zorgt wel even dat je dat sowieso de komen tijd graag doet: stáán.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Zeg, ik sta al een kwartier voorover.
Dat streepje zet je er zó maar op![]()
onze eerste ruzie![]()
Mij eerst afzeiken en nu weer de gentleman uithangen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Lobasca, een hele lijst, hier te vinden
Wat is dat? Een soort armband of een martelwerktuig?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe.
[ afbeelding ]
Dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnen EU regels te zijn....maar goed, het blijft natuurlijk altijd lastig om een a-symetrisch hoofd in een paspoort te prutsen.....Met een beetje scheve bek ga je al nat. En jij, altijd met een zware jonge in je mondhoek, dat lijkt mij voor iedere fotograaf een drama....
S&Mquote:Op donderdag 15 november 2007 22:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort armband of een martelwerktuig?
Was het geen Taal NL en toetsenbordindeling VS?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lobasca zorgt wel even dat je dat sowieso de komen tijd graag doet: stáán.
Ligt aan je toetsenbord/instellingen, Lobasca.
Je hebt toch een laptop? En staat je toetsenbord op NL of op EN (kun je rechtsonder zien).
Als-ie op NL staat, kun je eerst het streepje ttypen (rechts naast de L) en daarna de letter waar je 'm op wilt hebben.
Zelfde geldt voor streepje de andere kant op en de umlaut.
Met dat voorwerp kun je zorgen dat iemand niet meer z'n tong uit kan steken. Of brutale dingen kan zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort armband of een martelwerktuig?
Hoop maar dan dat er een cijferslot op zatquote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel........![]()
Karl Noten géén uitnodiging sturen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
hi, iemand van jullie ervaring met kinderfeestjes, dames, 5 jaar.
Zoek nog wat tips.
Dus...
Koekhappen met vishakenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zoek nog wat tips.
Dus...
make-uppen, vinden ze geweldig!!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zoek nog wat tips.
Dus...
Nederlanders zijn overal beter in (denken ze), dat was de reden dat de deportatie van Joden hier vlekkeloos verliep een jaar of wat geleden. Uitstekende administratie hier en alles tot in de puntjes verzorgd.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Maar Nederland is écht stukken strenger dan andere landen.
Het zwijgen opleggen dus, mag ze nog wel geyl kreunen dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Met dat voorwerp kun je zorgen dat iemand niet meer z'n tong uit kan steken. Of brutale dingen kan zeggen.![]()
Bij mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het geen Taal NL en toetsenbordindeling VS?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Met dat voorwerp kun je zorgen dat iemand niet meer z'n tong uit kan steken. Of brutale dingen kan zeggen.![]()
Krijg nou tieten! Waarom ben jij zo gevatquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop maar dan dat er een cijferslot op zat![]()
Wij woorden?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij hadden al eerder een keer woorden, ventje...
Je vond me te kru, of iets in die trant... En nu smeek je erom!![]()
Maar mijn opa konden ze niet vasthoudenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in (denken ze), dat was de reden dat de deportatie van Joden hier vlekkeloos verliep een jaar of wat geleden. Uitstekende administratie hier en alles tot in de puntjes verzorgd.
Nederlanders zijn de nieuwe Nazi's.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij al eensch uitgebreid gedaan?
Laten we zeggen dat de Nederlandscherts meer nazi's zijn als het aankomt op pasfeauteaux en formuliertjes op het gebied van pasje aanvragen.
4 x mijn feauteaux teruggehad. "Hoofd 0,008 mm teveel naar rechts".
![]()
![]()
![]()
![]()
Typen gaat nog wel met zo'n ding in je mondquote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Waarom ben jij zo gevat![]()
Nou nee, voel me wel wat wee, denk dat ik maar een stevige Schnapps neemquote:
In de Cos een keer, weet al niet meer waarom...maar jij vond het niet leukquote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Py het volgende:
[..]
Wij woorden?
Ik jou te kru?
Wanneer dan?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn de nieuwe Nazi's.
En de Duitsers van Europa.
Zum Wohlquote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou nee, voel me wel wat wee, denk dat ik maar een stevige Schnapps neem![]()
Spoorzoekertje, trottoirkrijten, elastieken, doktertje spelen, tollen, vissen, dagje Eftelingquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zoek nog wat tips.
Dus...
Ben je een Huub groupiequote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de Cos een keer, weet al niet meer waarom...maar jij vond het niet leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
he, geen grappen over Karl Nooten, hij is een vriend van me
ik bedoel, geen kindermisbruik grappen, ik ben vader
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wat doen al die allochtoontjes daar dan nog?
Ballenbakquote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
(kijk clip van popo)
(Dennis 3e plaats??????????)
Morgen gaan we zelf taart maken, allerlei spul er zelf op doen, slagroom, snoep, banaan, wild west
Dat make uppen is wel een goed idee, wat heb ik daar voor nodig (er komt veel princessen spul)
Misschien toch niet zo nazi?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal...
Zonder gekheid, ik maak mij ernstig zorgen om de privacy van de bevolking. We zijn inmiddels een tandje erger dan een willekeurig voormalig oostblokland. Iedere stap die je zet wordt gecontroleerd, ik wordt er helemaal gek van......En iedereen slikt het maar, onder het mom van een paar niet aanwezige terroristen al die beperkingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Mij. Miss Make-up herself, heb de dochter van mijn ex-vriend er ook mee verknald..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
(kijk clip van popo)
Morgen gaan we zelf taart maken, allerlei spul er zelf op doen, slagroom, snoep, banaan, wild west
Dat make uppen is wel een goed idee, wat heb ik daar voor nodig (er komt veel princessen spul)
Blame Americaquote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik maak mij ernstig zorgen om de privacy van de bevolking. We zijn inmiddels een tandje erger dan een willekeurig voormalig oostblokland. Iedere stap die je zet wordt gecontroleerd, ik wordt er helemaal gek van......En iedereen slikt het maar, onder het mom van een paar niet aanwezige terroristen al die beperkingen.
Of je gaat gewoon ff naar een goede fotograaf.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef ppi het volgende:
[..]
OK, leuk maar echt niet leuk.quote:
Vraag Gert even om een courgette.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Willen alle Huub groupies gebukt gaan staan![]()
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
OK, leuk maar echt niet leuk.
Jij hebt 100% zeker geen kinderen.
Dat maakt jou echt niet minder aantrekkelijk hoor......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
Jullie zijn te snel voor me vanavond.![]()
![]()
Ik heb het eigenlijk wel weer even gehad met dat gebukt staan-gedoe.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag Gert even om een courgette.
Is echt een ramp geweest in het begin.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon ff naar een goede fotograaf.
Toevallig afgelopen maandag een nieuw paspoort besteld,
De fotograaf wist precies aan welke eisen de foto moest voldoen, en de aanvraag verliep dan ook probleemloos.
Ik hoorde ze achter de balie wel oude verhalen ophalen, over een of andere malloot die ze tot drie keer toe hadden teruggestuurd met z'n kutfotootjes.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Het zwijgen opleggen dus, mag ze nog wel geyl kreunen dan?
Je begint last te krijgen van je rug?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel weer even gehad met dat gebukt staan-gedoe.![]()
Zo kwam Jaap op zijn "vislip" bij Natasia, kan niet missen....quote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij gemeen, had ik niet gedacht![]()
Ik moet de kooi inquote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo kwam Jaap op zijn "vislip" bij Natasia, kan niet missen....
Nou, 't is meer dat ik het geiler vind om het met vrouwen over dat soort zaken te hebben, dan met een of andere overgelopen COS-jostie.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begint last te krijgen van je rug?![]()
Dat was echt een giller toen!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo kwam Jaap op zijn "vislip" bij Natasia, kan niet missen....
Ik ga wel naar bed.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, 't is meer dat ik het geiler vind om het met vrouwen over dat soort zaken te hebben, dan met een of andere overgelopen COS-jostie.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, 't is meer dat ik het geiler vind om het met vrouwen over dat soort zaken te hebben, dan met een of andere overgelopen COS-jostie.![]()
Vind jij plassex ook lekker met ochtendurine.......gewoon die eerste volle straal.......of ben jij degenie die liever van zich af zit te zeiken........quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Plasseks bespreek ik alleen met Lobasca.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij plassex ook lekker met ochtendurine.......gewoon die eerste volle straal.......of ben jij degenie die liever van zich af zit te zeiken........![]()
De VOC mentaliteit moet eerst nog terugquote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wat doen al die allochtoontjes daar dan nog?
Valsequote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Plasseks bespreek ik alleen met Lobasca.![]()
Misschien ben je wel een zeikwijfquote:
Schijnt dat ze nogal nadruppelt.....bovendien richt ze slecht, ze kijkt echt niet over die dubbel D heen......De Hondsbosse zeewering is er niets bij.....quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Plasseks bespreek ik alleen met Lobasca.![]()
Hoe ben je hier eigenlijk verzeild geraakt?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef Py het volgende:
[..]
Valse![]()
Eerst naíeve cossertjes hier binnen lokken en dan![]()
Bij de Wibra hebben ze dat spul geloof ik wel voor een habbekrats.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
(kijk clip van popo)
Jij was allang geen naief COSsertje meer. Jij bent een leuke COSserquote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef Py het volgende:
[..]
Valse![]()
Sommige mannen kicken daar op..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een zeikwijf![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
ondertussen heb ik wel mooi een strip gemaakt...
Gert beloofde mij een ijsjequote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe ben je hier eigenlijk verzeild geraakt?
Leuk... nu de clou nog?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Da's leuk om van jou te horenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was allang geen naief COSsertje meer. Jij bent een leuke COSser![]()
Ja weet ik ..En sommige pissen eropquote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sommige mannen kicken daar op..![]()
En toen bleek dat 'ie zijn gertmans 10 minuten in het vriesvak had gestoken?quote:
Na je ontgroening hier, ga je er zelf net zo hard aan meedoen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef Py het volgende:
[..]
Valse![]()
anderen hebben er weer schijt aan...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik ..En sommige pissen erop![]()
Nou, niet aanwezig, denk het toch wel hoor, en al zijn het geen terroristen, dan nog zijn sommigen erge lastpakken, vooral als ze je auto als vuurwerk gebruiken, vraag maar na in Slotervaart.....ik hoorde laatst al de grap: Als je in Slotervaart woont, leg dan een Koran op je achterbank, dan wordt je auto niet in de fik gestoken..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik maak mij ernstig zorgen om de privacy van de bevolking. We zijn inmiddels een tandje erger dan een willekeurig voormalig oostblokland. Iedere stap die je zet wordt gecontroleerd, ik wordt er helemaal gek van......En iedereen slikt het maar, onder het mom van een paar niet aanwezige terroristen al die beperkingen.
Ja inderdaad. Maar ik bijt altijd op t stokje.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toen bleek dat 'ie zijn gertmans 10 minuten in het vriesvak had gestoken?![]()
Goeie tip....staan er een beetje leuke routes in die Koran?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, niet aanwezig, denk het toch wel hoor, en al zijn het geen terroristen, dan nog zijn sommigen erge lastpakken, vooral als ze je auto als vuurwerk gebruiken, vraag maar na in Slotervaart.....ik hoorde laatst al de grap: Als je in Slotervaart woont, leg dan een Koran op je achterbank, dan wordt je auto niet in de fik gestoken..
Zo fijngevoelig.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, over die ontgroening.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Na je ontgroening hier, ga je er zelf net zo hard aan meedoen.![]()
Ehm.. geen idee... heb ik geen ervaring mee en ik weet niet wat ik ervan zou denken als een verkering zo'n verzoeknummertje zou indienen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra, wat vind jij nu van plassen op je vriendje of z'n bekkie vol laten lopen met dat afvalwater?
Idealiter gaat alles hier direkt of indirekt over seks. Je past je dus al aardig aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, over die ontgroening.
Bestaat ie nu alleen maar uit kromstaan?
Of wordt er nog gezeken hier of zo![]()
Over privacy gesprokenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra, wat vind jij nu van plassen op je vriendje of z'n bekkie vol laten lopen met dat afvalwater?
Ja, ik had dat nog nooit gehoord "vislip" kwam niet meer bij. Wèl schreeuwmuil, dat paste ook goed bij haar, wat zeg ik dat woord is voor haar gemaakt!quote:
Is dat soooooo...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Idealiter gaat alles hier direkt of indirekt over seks. Je past je dus al aardig aan.
Sexquote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Idealiter gaat alles hier direkt of indirekt over seks. Je past je dus al aardig aan.
Mwah.. hij vraagt wat ik ervan vind.. niet of ik het doe... maar gelukkig heb ik heel diplomatiek "geen mening"quote:
Nou, als er op een dergelijke erotische manier over "bekkies vol laten lopen met afvalwater" zou worden gesproken, dan weet je al best wel wat je ervan zou denken toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. geen idee... heb ik geen ervaring mee en ik weet niet wat ik ervan zou denken als een verkering zo'n verzoeknummertje zou indienen.
Te laat.quote:
slabek, werd ze ook wel genoemd....quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, ik had dat nog nooit gehoord "vislip" kwam niet meer bij. Wèl schreeuwmuil, dat paste ook goed bij haar, wat zeg ik dat woord is voor haar gemaakt!
Dat ik verkering heb met een medewerker van een rioolreinigingsbedrijf??quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als er op een dergelijke erotische manier over "bekkies vol laten lopen met afvalwater" zou worden gesproken, dan weet je al best wel wat je ervan zou denken toch?
Waaaaaattttt? Jullie zitten al meer dan een jaar kloeloos verslaafd te weeezenquote:
Ja hoor, en ze voeren allemaalquote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie tip....staan er een beetje leuke routes in die Koran?
Dat zou wel een geschikt antwoord zijn ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ik verkering heb met een medewerker van een rioolreinigingsbedrijf??![]()
Ik plaagde maarquote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Waaaaaattttt? Jullie zitten al meer dan een jaar kloeloos verslaafd te weeezen
ik ga er een topic van maken: kloeloos
De bedoeling is dat mensen (jullie) naar een kloe toewerken.
Ingredienten zijn caps en grappigheden die jezelf bedacht hebt
Mogen we dan de logingegevens van die site?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Waaaaaattttt? Jullie zitten al meer dan een jaar kloeloos verslaafd te weeezen
ik ga er een topic van maken: kloeloos
De bedoeling is dat mensen (jullie) naar een kloe toewerken.
Ingredienten zijn caps en grappigheden die jezelf bedacht hebt
Ik denk iig dat ik dat zou denken als het me op die wijze gevraagd zou worden...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel een geschikt antwoord zijn ja.![]()
Jij draait het geile van een golden shower echt de nek om, met de hele tijd dit soort praatjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch schijnt een glas urine per dag uiterst gezond te zijn. Ik weet dan weer niet of dat ook opgaat als je het van derden drinkt.....
Tijd voor een extra sterke borrelquote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch schijnt een glas urine per dag uiterst gezond te zijn. Ik weet dan weer niet of dat ook opgaat als je het van derden drinkt.....
Ja, dadelijk gaat hij het hebben over "riolering leggen" als hij je wil penetreren, en over "ontstoppen" als hij je wil deepthroaten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk iig dat ik dat zou denken als het me op die wijze gevraagd zou worden...
Overigens is het dan wel zorgwekkend dat het dan weer iemand is die z'n werk mee naar huis neemt![]()
Ja, alsof een vent nog enig denkvermogen heeft als het moment daar is en er een liter bloed vanuit zijn hersens in dat wormvormig aanhangsel is gaan zitten. Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij draait het geile van een golden shower echt de nek om, met de hele tijd dit soort praatjes.![]()
Dan kun je idd beter verkering hebben met een nerd... plug and playquote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dadelijk gaat hij het hebben over "riolering leggen" als hij je wil penetreren, en over "ontstoppen" als hij je wil deepthroaten.![]()
Een liter??quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alsof een vent nog enig denkvermogen heeft als het moment daar is en er een liter bloed vanuit zijn hersens in dat wormvormig aanhangsel is gaan zitten. Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........![]()
Hallooooooooo, plaats ze in Kloeloos topic en ik plaats ze op de site. Inloggegevens is zoooooooo ehhhhh toenderigquote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Mogen we dan de logingegevens van die site?![]()
Dan kunnen we ze erbij plaatsen![]()
Nou ja,,,,,ik overdrijf een paar glazen......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een liter??![]()
![]()
* Leandra loopt weer de keuken in om ff te checken hoe groot een kan van een liter nou eigenlijk is....![]()
En dat moet je in een worstje persen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een liter??![]()
![]()
* Leandra loopt weer de keuken in om ff te checken hoe groot een kan van een liter nou eigenlijk is....![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja..... ik overdrijf een paar glazen......![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hallooooooooo, plaats ze in Kloeloos topic en ik plaats ze op de site. Inloggegevens is zoooooooo ehhhhh toenderig
Maar ff tussen neus en lippen; GEFELICITEERD met je prinses!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensenkinderen, en nu zeker nog slingers ophangen.
Dit wordt mijn dood...
Ik krijg toch echt het idee dat jij nog niet half weet wat er mogelijk is op dat gebied.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........![]()
Gewoon ff doen, fluitje van een centquote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het idee dat jij nog niet half weet wat er mogelijk is op dat gebied.
Heej, ik heb 'r gezien...het is een schatjequote:Op donderdag 15 november 2007 23:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
thanx, ik ben al 4 dagen inkopen aan het doen, morgen feest en zaterdag weer
Zelf was ik een paar dagen eerder jarig, maar dat deert niet meer (kutkind)
Ik heb er een soort cluefiller van gemaakt >>>
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
anyone, bueller...
Je kunt de kinderen ipv koekhappen ook spekkies laten happen, vinden ze heerlijk (denk ik). En spelletjes doen met allerlei kleine prijsjes, ook gegarandeerd succes. En met ze zingen: Drie maal drie is negen , ieder zingt zijn eigen lied, ook altijd leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
Aha...dus eerst overal tegen aan schoppen...maar ondertussen.....quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, volgens mij toch niet zo heel veel, maar je weet het maar nooit....ik ben wel in voor verassingen.....
![]()
Dat had je eerder moeten bedenken, zeg maar in de pre-conceptie fase.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
Snoep doet het altijd goed bij kids.... dansjes laten doen..... verstoppertje......quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt de kinderen ipv koekhappen ook spekkies laten happen, vinden ze heerlijk (denk ik). En spelletjes doen met allerlei kleine prijsjes, ook gegarandeerd succes. En met ze zingen: Drie maal drie is negen , ieder zingt zijn eigen lied, ook altijd leuk.
Ik houd je liever zo onschuldig mogelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, volgens mij toch niet zo heel veel, maar je weet het maar nooit....ik ben wel in voor verassingen.....
![]()
Slaap lekker NMNS en tot morgenmiddag? Ik duik er ook zo in denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kak een beetje veel in....tijd om horizontaal te gaan....fijne nacht lieve fokkers.......![]()
![]()
![]()
Truste NMNSquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kak een beetje veel in....tijd om horizontaal te gaan....fijne nacht lieve fokkers.......![]()
![]()
![]()
Ken je umquote:
Jep. Dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Ja die .. Ferry is ook goedquote:
Truste Pyquote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. Dat ga ik ook doen
Trusten allemaal![]()
Wel op de grond, aan het voeteneinde hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. Dat ga ik ook doen
Trusten allemaal![]()
Whatever...is ook al zooooooooooo lang geleden dat ik die film heb gezien....quote:
Zie je eigen topic.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
thanx, ik ben al 4 dagen inkopen aan het doen, morgen feest en zaterdag weer
Zelf was ik een paar dagen eerder jarig, maar dat deert niet meer (kutkind)
Ik heb er een soort cluefiller van gemaakt >>>
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
anyone, bueller...
Wat? Waar? Ik houd prive en Fok altijd ernstig gescheiden. Hoe kan dit (die soep is nog niet goed, we doen er nog wat bij....wratten schraapsel)quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heej, ik heb 'r gezien...het is een schatje![]()
Geen idee... de COS is hier: [COS#2849] Huub en Brian bij TMFquote:Op donderdag 15 november 2007 23:18 schreef TheFrankey het volgende:
gaat jaap nu weg?
Mag ik binnen slapenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel op de grond, aan het voeteneinde hè?![]()
![]()
Ja ik ook.. maar die auto (vette klassieker ) in zijn achteruit. Staat op mijn netvlies gefiktquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whatever...is ook al zooooooooooo lang geleden dat ik die film heb gezien....![]()
Wat het geen Jaguar E-type??quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook.. maar die auto (vette klassieker ) in zijn achteruit. Staat op mijn netvlies gefikt![]()
Yoh.. geen idee maar ik zie um nog zo achteruit de heuvel af donderen .. Briljante filmquote:
Aaahhhh, tja, ok, je hebt gelijk. Maar ik lees ook niet alles. Heb vandaag 1 uur gewerkt, daarna boodschapjes, zoeken, dingetjes, muziek maken voor morgen... wat een toestanden. Sorry dat ik niet aanhaak bij de lopende discussie en ot in het ot topic ben. Anyway, ga nu echt de slingers doen (een deel is ballon slinger, gelukkig ben ik na heul veul jaren roken sinds bijna 3 maanden gestopt)quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken, zeg maar in de pre-conceptie fase.
Ach, ergens na hun 20ste gaan ze met een beetje mazzel het huis wel uit.
En zolang je nog tijd hebt om hier te posten en aan je strips te werken is de verjaardagstoewijding zekers niet maximaal te noemen.
Truste lekker lief wief!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
Truste lieverds
Licht getint, lang haar met prachtige krullen?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Wat? Waar? Ik houd prive en Fok altijd ernstig gescheiden. Hoe kan dit (die soep is nog niet goed, we doen er nog wat bij....wratten schraapsel)
Die dusquote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat het geen Jaguar E-type??
Nope.. het was een 1961 Ferrari 250 GT
Zelf de glaswand is aanwezigquote:
Morgen een run op de dowloads en videotheekquote:
Zou de videotheek m nog hebben??quote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen een run op de dowloads en videotheek![]()
Neuh.. Enzo was een beetje een eigenwijze manquote:Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik hou niet van Ferrari.. Enzo...
Neuh.. satetje kokenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Waar is iedereen opeens gebleven? Allemaal aan het douchen?
Ik zat te googlen...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Ik zocht dat verhaal over eigenwijze Enzo.. die niet wilde luisteren naar de klachten die tractorbouwer Ferruccio Lamborghini over z'n Ferrari hadquote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat bende gij aan het googlen mevroi?![]()
Ik slaap.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Geweldig dat google..ik vroeg mij eerder vandaag af 'waar schuilen slakken zich in de winter?'quote:Op donderdag 15 november 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zocht dat verhaal over eigenwijze Enzo.. die niet wilde luisteren naar de klachten die tractorbouwer Ferruccio Lamborghini over z'n Ferrari had
Wat een knurft.. je eerst een compliment geven dat je je auto in een (te kleine) parkeerplek weet te proppen en vervolgens mag je blazen?? Wat dacht ie?? Dat je het nuchter niet aangedurfd zou hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
Ik had net zo iets stoms![]()
Ik lekker paard gereden en aan de bar gehangen.
Mieter al me spullen in de kofferbak incl. jas en trui. Vervolgens rij ik in me t-shirt naar huis.
Ga ik hier inparkeren (in een zoals gebruikelijk te klein vak). Staat er achter mij een auto te wachten.
Ik stap uit en nog voor ik me spullen kan pakken gaat er bij die auto een raampje open een agent. "Knap hoor mevrouw, zo'n klein vakje" Ik trots natuurlijk... Vervolgens begint ie over me t-shirt of ik het niet koud heb. Ik nee, heb het warm. Hij verder niet door vragen ofzo. Ik mocht gelijk blazen, dacht dat ik bezopen was![]()
![]()
Begreep er helemaal niks van die sukkel![]()
Duh.. in hun huis natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dat google..ik vroeg mij eerder vandaag af 'waar schuilen slakken zich in de winter?'![]()
Als je echt nerges meer voor deugt, kan je altijd nog bi de politie gaan werken, moet je maar denken...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
Mieter al me spullen in de kofferbak incl. jas en trui. Vervolgens rij ik in me t-shirt naar huis.
Ga ik hier inparkeren (in een zoals gebruikelijk te klein vak). Staat er achter mij een auto te wachten.
Ik stap uit en nog voor ik me spullen kan pakken gaat er bij die auto een raampje open een agent. "Knap hoor mevrouw, zo'n klein vakje" Ik trots natuurlijk... Vervolgens begint ie over me t-shirt of ik het niet koud heb. Ik nee, heb het warm. Hij verder niet door vragen ofzo. Ik mocht gelijk blazen, dacht dat ik bezopen was![]()
![]()
Ik zou je ook aanhouden gelijk....quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
![]()
deurtje verder Taatje!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
VOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik begrijp uit z'n verhaal dat ie niet dacht dat iemand met gezond verstand die niet dronken was met dit weer in z'n t-shirt ging lopen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft.. je eerst een compliment geven dat je je auto in een (te kleine) parkeerplek weet te proppen en vervolgens mag je blazen?? Wat dacht ie?? Dat je het nuchter niet aangedurfd zou hebben?![]()
Al gezien.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vast een verse geopend: [DGK SC # 456] Wilt u even blazen.. Enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |