Hanengevechtquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan over je heen pissen?
En niet als je in Duitsland zitquote:
Vraag een eigen comp voor de kerst.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
ga ff plaats maken voor hubbie die belangrijke zaken moet regelen met e-mail enzo..![]()
als ik jullie niet meer spreek, tot morgen![]()
Alleen als je ballen hebt......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan over je heen pissen?
Nee, een leesteken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het persoonlijk bezit...![]()
Ik mis je nu alquote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
ga ff plaats maken voor hubbie die belangrijke zaken moet regelen met e-mail enzo..![]()
Godzijdank heet ik stiekem niet écht Ianquote:Op donderdag 15 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niet als je in Duitsland zit![]()
En al helemaal niet als je Ian gedoopt bent.....![]()
![]()
Duitsers zijn saai.......![]()
Zal ondertussen wel Heinz zijn?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godzijdank heet ik stiekem niet écht Ian![]()
Nep hè.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij liegt....de lafaard.....als je naar hem zit te wijzen dan piept ie al....![]()
Je moest eensch weten hoeveel moeite ik heb gedaan om een Nederlandsch paspoort te pakken te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel Heinz zijn?
Vind jij het ook zo leuk.......quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij liegt....de lafaard.....als je naar hem zit te wijzen dan piept ie al....![]()
Dan vraag ik me af wat jouw doel is van het slijmen met NMNS...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk.......![]()
dat bedoel ik nu met slijmen met modjes, zelfs om geen leuke grapjes van ze wordt gelachen
Vertel.....eindelijk eens een normaal verhaal......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest eensch weten hoeveel moeite ik heb gedaan om een Nederlandsch paspoort te pakken te krijgen.
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iets leuk is aan je verjaardag vieren.
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?quote:
Ik zit je te stangen.......trek het je niet aan...het was wel een leuke opmerking van je......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat jouw doel is van het slijmen met NMNS...
Volgens mij al eensch uitgebreid gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel.....eindelijk eens een normaal verhaal......
Tis dan waarschijnlijk nog t enige wat ik kanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?
Huh?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
Ik had een toneelhaak verwacht.. Valt allemaal weer mee
Zullen we hem eens gaan ontmaagden, hij is er wel rijp voor denk ik.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?
Jij wel he?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?
Mocht ik niet eerder afgemaakt worden door moslim extremisten wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?
dag Buuf!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
Ghehehe.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Py het volgende:
[..]
Tis dan waarschijnlijk nog t enige wat ik kan![]()
Nee hoor lees je es inquote:
Schijnen EU regels te zijn....maar goed, het blijft natuurlijk altijd lastig om een a-symetrisch hoofd in een paspoort te prutsen.....Met een beetje scheve bek ga je al nat. En jij, altijd met een zware jonge in je mondhoek, dat lijkt mij voor iedere fotograaf een drama....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij al eensch uitgebreid gedaan?
Laten we zeggen dat de Nederlandscherts meer nazi's zijn als het aankomt op pasfeauteaux en formuliertjes op het gebied van pasje aanvragen.
4 x mijn feauteaux teruggehad. "Hoofd 0,008 mm teveel naar rechts".
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, ik sta al een kwartier voorover.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij wel he?
Hoe krijg je dat streepje op de e?
En de tenen geraaktquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij heeft het te hard gevroren.![]()
Of Jan, ook niks mis mee overigensquote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel Heinz zijn?
Dat was het moment waarbij mijn ex afhaakte...........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe.
Ook niet lang vermoedelijk.
[ afbeelding ]
En waar stop je dat?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe.
Ook niet lang vermoedelijk.
[ afbeelding ]
Voor Lobasca, een hele lijst, hier te vindenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij wel he?
Hoe krijg je dat streepje op de e?
We?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we hem eens gaan ontmaagden, hij is er wel rijp voor denk ik.....
Had ze nog wat te zeggen danquote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was het moment waarbij mijn ex afhaakte...........![]()
Wij hadden al eerder een keer woorden, ventje...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Zeg, ik sta al een kwartier voorover.
Dat streepje zet je er zó maar op![]()
onze eerste ruzie![]()
Lobasca zorgt wel even dat je dat sowieso de komen tijd graag doet: stáán.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Zeg, ik sta al een kwartier voorover.
Dat streepje zet je er zó maar op![]()
onze eerste ruzie![]()
Mij eerst afzeiken en nu weer de gentleman uithangen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Lobasca, een hele lijst, hier te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |