Hanengevechtquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan over je heen pissen?
En niet als je in Duitsland zitquote:
Vraag een eigen comp voor de kerst.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
ga ff plaats maken voor hubbie die belangrijke zaken moet regelen met e-mail enzo..![]()
als ik jullie niet meer spreek, tot morgen![]()
Alleen als je ballen hebt......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan over je heen pissen?
Nee, een leesteken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het persoonlijk bezit...![]()
Ik mis je nu alquote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jarig zijn is leuk!![]()
ga ff plaats maken voor hubbie die belangrijke zaken moet regelen met e-mail enzo..![]()
als ik jullie niet meer spreek, tot morgen![]()
Godzijdank heet ik stiekem niet écht Ianquote:Op donderdag 15 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niet als je in Duitsland zit![]()
En al helemaal niet als je Ian gedoopt bent.....![]()
![]()
Duitsers zijn saai.......![]()
Zal ondertussen wel Heinz zijn?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godzijdank heet ik stiekem niet écht Ian![]()
Nep hè.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij liegt....de lafaard.....als je naar hem zit te wijzen dan piept ie al....![]()
Je moest eensch weten hoeveel moeite ik heb gedaan om een Nederlandsch paspoort te pakken te krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel Heinz zijn?
Vind jij het ook zo leuk.......quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij liegt....de lafaard.....als je naar hem zit te wijzen dan piept ie al....![]()
Dan vraag ik me af wat jouw doel is van het slijmen met NMNS...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk.......![]()
dat bedoel ik nu met slijmen met modjes, zelfs om geen leuke grapjes van ze wordt gelachen
Vertel.....eindelijk eens een normaal verhaal......quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest eensch weten hoeveel moeite ik heb gedaan om een Nederlandsch paspoort te pakken te krijgen.
Dus jij bent volgende maand jarig Ian, 21?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iets leuk is aan je verjaardag vieren.
Wedden dat je dat niet meer druft als je vastgebonden in de gyneacologenstoel ligt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |