quote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hallooooooooo, plaats ze in Kloeloos topic en ik plaats ze op de site. Inloggegevens is zoooooooo ehhhhh toenderig
Maar ff tussen neus en lippen; GEFELICITEERD met je prinses!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensenkinderen, en nu zeker nog slingers ophangen.
Dit wordt mijn dood...
Ik krijg toch echt het idee dat jij nog niet half weet wat er mogelijk is op dat gebied.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........![]()
Gewoon ff doen, fluitje van een centquote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het idee dat jij nog niet half weet wat er mogelijk is op dat gebied.
Heej, ik heb 'r gezien...het is een schatjequote:Op donderdag 15 november 2007 23:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
thanx, ik ben al 4 dagen inkopen aan het doen, morgen feest en zaterdag weer
Zelf was ik een paar dagen eerder jarig, maar dat deert niet meer (kutkind)
Ik heb er een soort cluefiller van gemaakt >>>
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
anyone, bueller...
Je kunt de kinderen ipv koekhappen ook spekkies laten happen, vinden ze heerlijk (denk ik). En spelletjes doen met allerlei kleine prijsjes, ook gegarandeerd succes. En met ze zingen: Drie maal drie is negen , ieder zingt zijn eigen lied, ook altijd leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
Aha...dus eerst overal tegen aan schoppen...maar ondertussen.....quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, volgens mij toch niet zo heel veel, maar je weet het maar nooit....ik ben wel in voor verassingen.....
![]()
Dat had je eerder moeten bedenken, zeg maar in de pre-conceptie fase.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
Snoep doet het altijd goed bij kids.... dansjes laten doen..... verstoppertje......quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt de kinderen ipv koekhappen ook spekkies laten happen, vinden ze heerlijk (denk ik). En spelletjes doen met allerlei kleine prijsjes, ook gegarandeerd succes. En met ze zingen: Drie maal drie is negen , ieder zingt zijn eigen lied, ook altijd leuk.
Ik houd je liever zo onschuldig mogelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, volgens mij toch niet zo heel veel, maar je weet het maar nooit....ik ben wel in voor verassingen.....
![]()
Slaap lekker NMNS en tot morgenmiddag? Ik duik er ook zo in denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kak een beetje veel in....tijd om horizontaal te gaan....fijne nacht lieve fokkers.......![]()
![]()
![]()
Truste NMNSquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kak een beetje veel in....tijd om horizontaal te gaan....fijne nacht lieve fokkers.......![]()
![]()
![]()
Ken je umquote:
Jep. Dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Ja die .. Ferry is ook goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |