Nou, als er op een dergelijke erotische manier over "bekkies vol laten lopen met afvalwater" zou worden gesproken, dan weet je al best wel wat je ervan zou denken toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. geen idee... heb ik geen ervaring mee en ik weet niet wat ik ervan zou denken als een verkering zo'n verzoeknummertje zou indienen.
Te laat.quote:
slabek, werd ze ook wel genoemd....quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, ik had dat nog nooit gehoord "vislip" kwam niet meer bij. Wèl schreeuwmuil, dat paste ook goed bij haar, wat zeg ik dat woord is voor haar gemaakt!
Dat ik verkering heb met een medewerker van een rioolreinigingsbedrijf??quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als er op een dergelijke erotische manier over "bekkies vol laten lopen met afvalwater" zou worden gesproken, dan weet je al best wel wat je ervan zou denken toch?
Waaaaaattttt? Jullie zitten al meer dan een jaar kloeloos verslaafd te weeezenquote:
Ja hoor, en ze voeren allemaalquote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie tip....staan er een beetje leuke routes in die Koran?
Dat zou wel een geschikt antwoord zijn ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ik verkering heb met een medewerker van een rioolreinigingsbedrijf??![]()
Ik plaagde maarquote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Waaaaaattttt? Jullie zitten al meer dan een jaar kloeloos verslaafd te weeezen
ik ga er een topic van maken: kloeloos
De bedoeling is dat mensen (jullie) naar een kloe toewerken.
Ingredienten zijn caps en grappigheden die jezelf bedacht hebt
Mogen we dan de logingegevens van die site?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Waaaaaattttt? Jullie zitten al meer dan een jaar kloeloos verslaafd te weeezen
ik ga er een topic van maken: kloeloos
De bedoeling is dat mensen (jullie) naar een kloe toewerken.
Ingredienten zijn caps en grappigheden die jezelf bedacht hebt
Ik denk iig dat ik dat zou denken als het me op die wijze gevraagd zou worden...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel een geschikt antwoord zijn ja.![]()
Jij draait het geile van een golden shower echt de nek om, met de hele tijd dit soort praatjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch schijnt een glas urine per dag uiterst gezond te zijn. Ik weet dan weer niet of dat ook opgaat als je het van derden drinkt.....
Tijd voor een extra sterke borrelquote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch schijnt een glas urine per dag uiterst gezond te zijn. Ik weet dan weer niet of dat ook opgaat als je het van derden drinkt.....
Ja, dadelijk gaat hij het hebben over "riolering leggen" als hij je wil penetreren, en over "ontstoppen" als hij je wil deepthroaten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk iig dat ik dat zou denken als het me op die wijze gevraagd zou worden...
Overigens is het dan wel zorgwekkend dat het dan weer iemand is die z'n werk mee naar huis neemt![]()
Ja, alsof een vent nog enig denkvermogen heeft als het moment daar is en er een liter bloed vanuit zijn hersens in dat wormvormig aanhangsel is gaan zitten. Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij draait het geile van een golden shower echt de nek om, met de hele tijd dit soort praatjes.![]()
Dan kun je idd beter verkering hebben met een nerd... plug and playquote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dadelijk gaat hij het hebben over "riolering leggen" als hij je wil penetreren, en over "ontstoppen" als hij je wil deepthroaten.![]()
Een liter??quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alsof een vent nog enig denkvermogen heeft als het moment daar is en er een liter bloed vanuit zijn hersens in dat wormvormig aanhangsel is gaan zitten. Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........![]()
Hallooooooooo, plaats ze in Kloeloos topic en ik plaats ze op de site. Inloggegevens is zoooooooo ehhhhh toenderigquote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Mogen we dan de logingegevens van die site?![]()
Dan kunnen we ze erbij plaatsen![]()
Nou ja,,,,,ik overdrijf een paar glazen......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een liter??![]()
![]()
* Leandra loopt weer de keuken in om ff te checken hoe groot een kan van een liter nou eigenlijk is....![]()
En dat moet je in een worstje persen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een liter??![]()
![]()
* Leandra loopt weer de keuken in om ff te checken hoe groot een kan van een liter nou eigenlijk is....![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja..... ik overdrijf een paar glazen......![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hallooooooooo, plaats ze in Kloeloos topic en ik plaats ze op de site. Inloggegevens is zoooooooo ehhhhh toenderig
Maar ff tussen neus en lippen; GEFELICITEERD met je prinses!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensenkinderen, en nu zeker nog slingers ophangen.
Dit wordt mijn dood...
Ik krijg toch echt het idee dat jij nog niet half weet wat er mogelijk is op dat gebied.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, maximale bewustzijnsvernauwing en voor alles in zijn is het credo bij een goede geile bui. "Gaan met die banaan".........![]()
Gewoon ff doen, fluitje van een centquote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt het idee dat jij nog niet half weet wat er mogelijk is op dat gebied.
Heej, ik heb 'r gezien...het is een schatjequote:Op donderdag 15 november 2007 23:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
thanx, ik ben al 4 dagen inkopen aan het doen, morgen feest en zaterdag weer
Zelf was ik een paar dagen eerder jarig, maar dat deert niet meer (kutkind)
Ik heb er een soort cluefiller van gemaakt >>>
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
anyone, bueller...
Je kunt de kinderen ipv koekhappen ook spekkies laten happen, vinden ze heerlijk (denk ik). En spelletjes doen met allerlei kleine prijsjes, ook gegarandeerd succes. En met ze zingen: Drie maal drie is negen , ieder zingt zijn eigen lied, ook altijd leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
Aha...dus eerst overal tegen aan schoppen...maar ondertussen.....quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, volgens mij toch niet zo heel veel, maar je weet het maar nooit....ik ben wel in voor verassingen.....
![]()
Dat had je eerder moeten bedenken, zeg maar in de pre-conceptie fase.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit wordt mijn dood...
Snoep doet het altijd goed bij kids.... dansjes laten doen..... verstoppertje......quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kunt de kinderen ipv koekhappen ook spekkies laten happen, vinden ze heerlijk (denk ik). En spelletjes doen met allerlei kleine prijsjes, ook gegarandeerd succes. En met ze zingen: Drie maal drie is negen , ieder zingt zijn eigen lied, ook altijd leuk.
Ik houd je liever zo onschuldig mogelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, volgens mij toch niet zo heel veel, maar je weet het maar nooit....ik ben wel in voor verassingen.....
![]()
Slaap lekker NMNS en tot morgenmiddag? Ik duik er ook zo in denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kak een beetje veel in....tijd om horizontaal te gaan....fijne nacht lieve fokkers.......![]()
![]()
![]()
Truste NMNSquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kak een beetje veel in....tijd om horizontaal te gaan....fijne nacht lieve fokkers.......![]()
![]()
![]()
Ken je umquote:
Jep. Dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Ja die .. Ferry is ook goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |