Jij was allang geen naief COSsertje meer. Jij bent een leuke COSserquote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef Py het volgende:
[..]
Valse![]()
Eerst naíeve cossertjes hier binnen lokken en dan![]()
Sommige mannen kicken daar op..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een zeikwijf![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
ondertussen heb ik wel mooi een strip gemaakt...
Gert beloofde mij een ijsjequote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe ben je hier eigenlijk verzeild geraakt?
Leuk... nu de clou nog?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Da's leuk om van jou te horenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was allang geen naief COSsertje meer. Jij bent een leuke COSser![]()
Ja weet ik ..En sommige pissen eropquote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sommige mannen kicken daar op..![]()
En toen bleek dat 'ie zijn gertmans 10 minuten in het vriesvak had gestoken?quote:
Na je ontgroening hier, ga je er zelf net zo hard aan meedoen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:24 schreef Py het volgende:
[..]
Valse![]()
Eerst naíeve cossertjes hier binnen lokken en dan![]()
anderen hebben er weer schijt aan...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik ..En sommige pissen erop![]()
Nou, niet aanwezig, denk het toch wel hoor, en al zijn het geen terroristen, dan nog zijn sommigen erge lastpakken, vooral als ze je auto als vuurwerk gebruiken, vraag maar na in Slotervaart.....ik hoorde laatst al de grap: Als je in Slotervaart woont, leg dan een Koran op je achterbank, dan wordt je auto niet in de fik gestoken..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik maak mij ernstig zorgen om de privacy van de bevolking. We zijn inmiddels een tandje erger dan een willekeurig voormalig oostblokland. Iedere stap die je zet wordt gecontroleerd, ik wordt er helemaal gek van......En iedereen slikt het maar, onder het mom van een paar niet aanwezige terroristen al die beperkingen.
Ja inderdaad. Maar ik bijt altijd op t stokje.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toen bleek dat 'ie zijn gertmans 10 minuten in het vriesvak had gestoken?![]()
Goeie tip....staan er een beetje leuke routes in die Koran?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, niet aanwezig, denk het toch wel hoor, en al zijn het geen terroristen, dan nog zijn sommigen erge lastpakken, vooral als ze je auto als vuurwerk gebruiken, vraag maar na in Slotervaart.....ik hoorde laatst al de grap: Als je in Slotervaart woont, leg dan een Koran op je achterbank, dan wordt je auto niet in de fik gestoken..
Zo fijngevoelig.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, over die ontgroening.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Na je ontgroening hier, ga je er zelf net zo hard aan meedoen.![]()
Ehm.. geen idee... heb ik geen ervaring mee en ik weet niet wat ik ervan zou denken als een verkering zo'n verzoeknummertje zou indienen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra, wat vind jij nu van plassen op je vriendje of z'n bekkie vol laten lopen met dat afvalwater?
Idealiter gaat alles hier direkt of indirekt over seks. Je past je dus al aardig aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, over die ontgroening.
Bestaat ie nu alleen maar uit kromstaan?
Of wordt er nog gezeken hier of zo![]()
Over privacy gesprokenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra, wat vind jij nu van plassen op je vriendje of z'n bekkie vol laten lopen met dat afvalwater?
Ja, ik had dat nog nooit gehoord "vislip" kwam niet meer bij. Wèl schreeuwmuil, dat paste ook goed bij haar, wat zeg ik dat woord is voor haar gemaakt!quote:
Is dat soooooo...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Idealiter gaat alles hier direkt of indirekt over seks. Je past je dus al aardig aan.
Sexquote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Idealiter gaat alles hier direkt of indirekt over seks. Je past je dus al aardig aan.
Mwah.. hij vraagt wat ik ervan vind.. niet of ik het doe... maar gelukkig heb ik heel diplomatiek "geen mening"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |