Wat is dat? Een soort armband of een martelwerktuig?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe.
Ook niet lang vermoedelijk.
[ afbeelding ]
Dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnen EU regels te zijn....maar goed, het blijft natuurlijk altijd lastig om een a-symetrisch hoofd in een paspoort te prutsen.....Met een beetje scheve bek ga je al nat. En jij, altijd met een zware jonge in je mondhoek, dat lijkt mij voor iedere fotograaf een drama....
S&Mquote:Op donderdag 15 november 2007 22:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort armband of een martelwerktuig?
Was het geen Taal NL en toetsenbordindeling VS?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lobasca zorgt wel even dat je dat sowieso de komen tijd graag doet: stáán.
Ligt aan je toetsenbord/instellingen, Lobasca.
Je hebt toch een laptop? En staat je toetsenbord op NL of op EN (kun je rechtsonder zien).
Als-ie op NL staat, kun je eerst het streepje ttypen (rechts naast de L) en daarna de letter waar je 'm op wilt hebben.
Zelfde geldt voor streepje de andere kant op en de umlaut.
Met dat voorwerp kun je zorgen dat iemand niet meer z'n tong uit kan steken. Of brutale dingen kan zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort armband of een martelwerktuig?
Hoop maar dan dat er een cijferslot op zatquote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel........![]()
Karl Noten géén uitnodiging sturen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
hi, iemand van jullie ervaring met kinderfeestjes, dames, 5 jaar.
Zoek nog wat tips.
Dus...
Koekhappen met vishakenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zoek nog wat tips.
Dus...
make-uppen, vinden ze geweldig!!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zoek nog wat tips.
Dus...
Nederlanders zijn overal beter in (denken ze), dat was de reden dat de deportatie van Joden hier vlekkeloos verliep een jaar of wat geleden. Uitstekende administratie hier en alles tot in de puntjes verzorgd.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Maar Nederland is écht stukken strenger dan andere landen.
Het zwijgen opleggen dus, mag ze nog wel geyl kreunen dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Met dat voorwerp kun je zorgen dat iemand niet meer z'n tong uit kan steken. Of brutale dingen kan zeggen.![]()
Bij mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het geen Taal NL en toetsenbordindeling VS?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Met dat voorwerp kun je zorgen dat iemand niet meer z'n tong uit kan steken. Of brutale dingen kan zeggen.![]()
Krijg nou tieten! Waarom ben jij zo gevatquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop maar dan dat er een cijferslot op zat![]()
Wij woorden?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij hadden al eerder een keer woorden, ventje...
Je vond me te kru, of iets in die trant... En nu smeek je erom!![]()
Maar mijn opa konden ze niet vasthoudenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in (denken ze), dat was de reden dat de deportatie van Joden hier vlekkeloos verliep een jaar of wat geleden. Uitstekende administratie hier en alles tot in de puntjes verzorgd.
Nederlanders zijn de nieuwe Nazi's.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij al eensch uitgebreid gedaan?
Laten we zeggen dat de Nederlandscherts meer nazi's zijn als het aankomt op pasfeauteaux en formuliertjes op het gebied van pasje aanvragen.
4 x mijn feauteaux teruggehad. "Hoofd 0,008 mm teveel naar rechts".
![]()
![]()
![]()
![]()
Typen gaat nog wel met zo'n ding in je mondquote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Waarom ben jij zo gevat![]()
Nou nee, voel me wel wat wee, denk dat ik maar een stevige Schnapps neemquote:
In de Cos een keer, weet al niet meer waarom...maar jij vond het niet leukquote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Py het volgende:
[..]
Wij woorden?
Ik jou te kru?
Wanneer dan?
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn de nieuwe Nazi's.
En de Duitsers van Europa.
Zum Wohlquote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou nee, voel me wel wat wee, denk dat ik maar een stevige Schnapps neem![]()
Spoorzoekertje, trottoirkrijten, elastieken, doktertje spelen, tollen, vissen, dagje Eftelingquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zoek nog wat tips.
Dus...
Ben je een Huub groupiequote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de Cos een keer, weet al niet meer waarom...maar jij vond het niet leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
he, geen grappen over Karl Nooten, hij is een vriend van me
ik bedoel, geen kindermisbruik grappen, ik ben vader
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wat doen al die allochtoontjes daar dan nog?
Ballenbakquote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
(kijk clip van popo)
(Dennis 3e plaats??????????)
Morgen gaan we zelf taart maken, allerlei spul er zelf op doen, slagroom, snoep, banaan, wild west
Dat make uppen is wel een goed idee, wat heb ik daar voor nodig (er komt veel princessen spul)
Misschien toch niet zo nazi?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal...
Zonder gekheid, ik maak mij ernstig zorgen om de privacy van de bevolking. We zijn inmiddels een tandje erger dan een willekeurig voormalig oostblokland. Iedere stap die je zet wordt gecontroleerd, ik wordt er helemaal gek van......En iedereen slikt het maar, onder het mom van een paar niet aanwezige terroristen al die beperkingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Mij. Miss Make-up herself, heb de dochter van mijn ex-vriend er ook mee verknald..quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
(kijk clip van popo)
(Dennis 3e plaats??????????)
Morgen gaan we zelf taart maken, allerlei spul er zelf op doen, slagroom, snoep, banaan, wild west
Dat make uppen is wel een goed idee, wat heb ik daar voor nodig (er komt veel princessen spul)
Blame Americaquote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik maak mij ernstig zorgen om de privacy van de bevolking. We zijn inmiddels een tandje erger dan een willekeurig voormalig oostblokland. Iedere stap die je zet wordt gecontroleerd, ik wordt er helemaal gek van......En iedereen slikt het maar, onder het mom van een paar niet aanwezige terroristen al die beperkingen.
Of je gaat gewoon ff naar een goede fotograaf.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef ppi het volgende:
[..]
OK, leuk maar echt niet leuk.quote:
Vraag Gert even om een courgette.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Willen alle Huub groupies gebukt gaan staan![]()
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
OK, leuk maar echt niet leuk.
Jij hebt 100% zeker geen kinderen.
Dat maakt jou echt niet minder aantrekkelijk hoor......quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
Jullie zijn te snel voor me vanavond.![]()
![]()
Ik heb het eigenlijk wel weer even gehad met dat gebukt staan-gedoe.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag Gert even om een courgette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |